Patrick, Wij plannen een testdag voor 4 juni, waarschijnlijk op Imola. Peter vraagt Lamborghini om een stuk of 10 van die auto's daar klaar te zetten, aan het eind van de dag bepalen we dan of Peter zo'n machtig apparaat aanschaft of niet. (voor de zekerheid: geintje, ik geloof dat Henk al eens op de draad aankondigde dat Peter gaat proefrijden met zo'n auto in Italië, voor het geval Henk verhinderd is heeft Bram zich al opgeofferd)
Daarnet op vtm nieuws: reportage over een steenrijke rus die gechrasht is met zijn helicopter en wat passeert er door het scherm? Een Enzo, gewoon in twee, waarschijnlijk heeft die rus die Enzo geraakt met zijn heli.
Vincent, was dit een volledig nazicht? Was heeft Forza nagekeken en wat heeft het je gekost? Als ik zo vrij mag zijn je dit te vragen. Volgende week ga ik de Beersens Mondial in Antwerpen bekijken en wil ook niet voor verrassingen staan. Jurgen J
Ben je daar 100% zeker van? Of bedoel je eigenlijk het verhaal van de Russische miljardair Kerimov die een tijdje geleden, op de Promenade Des Anglais in Nice, crashte met een zwarte Enzo en nadien naar het brandwondencentrum in het Belgische Neder-over-Heembeek werdt overgebracht voor verzorging? Daar is heel wat rond te doen geweest. De foto's en meer info over die gecrashte Enzo zijn trouwens ook op deze site terug te vinden. Welkom trouwens Filiberke!
Gijs, weet je toevallig of die softtop als optie bij een nieuwe wagen kon besteld worden of gaat het hier om een handige aanbieding van een aftermarket-leverancier?
Ja, mis de Sirion zwaar zelfs. Is wat compacter en kun je wat makkelijker mee tussen de auto's door op de snelweg. Mocht je trouwens een keer willen rijden, geen probleem. Hou me overigens nog aanbevolen voor je mooie foto's. Betaal er graag voor. Hoor wel.
Dat is mogelijk,Alexander,k'heb het eigenlijk maar in een flits gezien maar het ging over een rus, over Neder over Heembeek. k'Heb eigenlijk maar opgelet toen die Enzo in beeld kwam.
Enzo is super!! Die power bij het optrekken en het schakelen, echt té ziek gewoon. En Gairo was er ook, toffe gozert volgens mij (sorry dat ik je eerst niet had herkend )
Voor alle nieuwe chatters! Even ter herinnering: er loopt sinds 7 februari een woordspelletje! lees ff pagina 600, dan snap je 't meteen. De te winnen prijs loont echt de moeite! Die kan je slechts winnen als je als eerste de juiste oplossing raad... Morgenavond is de onthulling: omstreeks middernacht! BELANGRIJK! Geen oplossing geven voor ik daar een duidelijk sein voor geef! Alle lettertjes moéten op zijn en dat zàl ik eerst bevestigen, pas van af dan raden jongens! BELANGRIJK! Oplossingen mogen niet in "edited post" voorkomen, want zou je je antwoord alsnog voor iemand anders kunnen plaatsen! Dus die zijn eveneens ongeldig! BELANGRIJK! Morgennacht, omstreeks middernacht paraat zijn! Good luck to you all!
hallo mensen, vandaag eens mijn kindje uit de garage gehaald na een lange winterslaap. was weer een genot om in te rijden, echter hoorde ik een raar geluid wat mij een beetje zorgen baarde. alleen het duurde even voor ik het pas zag; onder bij mijn uitlaat (is een uitlaat van een 308 gt4 door italauto geplaatst) heb je de pot (waar de 4 pijpjes uitkomen), lijkt wel of een een soort beschermplaat voorzit,geen metaal, die is ingescheurd. betekent dit een nieuwe uitlaat of kan er een nieuwe plaat voor gemonteerd worden? als het niet duidelijk is wat ik bedoel, zeg het mij en ik maak morgen wat foto's. gr micha
Je weet toch dat je er niks voor hoeft te betalen! Ik moet alleen even weten welke foto's je wilt hebben. Of moet ik zelf maar even een selectie maken? De foto's van jouw auto zijn hier terug te vinden: http://peter.terpnet.nl/lamborghinigallardo.html Laat het me maar weten: [email protected] En dat ritje staat, daar doe je me een groot plezier mee!
Micha, Belangrijk om te weten is of het de pot zelf is of een warmteschild dat vaak tussen de uitlaat en de bumper zit. Als het de pot is kan die misschien gelast worden. Een foto zou helpen.
de pot zelf is niet kapot, dat heb ik reeds gezien,maar het schild wat op de pot zit (gelast),maar ik zal een foto plaatsen morgen. alvast bedankt. gr micha