Ok! hier komt ie: 1 September 2007 Super FChat NL Meeting du Pays Plat Alx355gt had hem in z'n post van 12:02 juist , BEHALVE dat domme deelteken(-), dat had ik niet gepost! Alex wint dus! Ik schrijf dadelijk meer!
du Plat Pays.........................kan niet door een nederlander geraden worden Heb er 3 dagen over zitten denken in welke volgorde deze 3 woorden moesten.
Eerst ff de prijs tonen! Alex, jij mag een cataloog kiezen uit volgende 3 modellen: 550 Maranello 575M 612 Scaglietti Ze zijn alledrie in nieuwstaat! Indien je ze allemaal al hebt, kijk ik verder naar wat anders van gelijk niveau! Blijf nog wakker, er komt nog veel meer uitleg over de meeting, + 2de helft cadeau van Alex! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geniet er lekker zelf van, je hebt het verdient. We hebben weer een prachtig moment beleefd op Fchat. Voor mij meer dan genoeg. OTTO, bedankt voor deze leuke wedstrijd.
Weken geleden sprak Henkie al over een meeting begin september. Ik wilde ook al heel lang zo iets doen, alleen met onvoorwaardelijke F-fanaten! We waren het snel akkoord, en direct ben ik aan het organiseren geslaan! Er ligt al veel leuks vast, het wordt een eivolle Ferrari-dag waarop alle Fchatters NL worden uitgenodigd. Binnen enkele weken zet ik het definitief plan op de Chat, zodat jullie er zich een beter idee kunnen vormen! Uiteraard zullen er onvermijdelijk een beetje onkosten gemaakt worden, ik doe er àlles aan om die zo laag mogelijk te houden! Alex, vermits jij er het dichtst bij was is voor jou die dag alles gratis! ( eeeeeh, nee, niet die 355 die je wil huren, haha)
Uiteraard wist ik overal van... heb immers weken geleden al over de Lage Landen Meeting geroepen omdat ik Otto zo gek had gekregen om een leuke meeting te organiseren in Belgie. Dat heeft hij een beetje TE letterlijk genomen... Want als je DIT programma ziet...... Ik zou zo graag een paar dingen vertellen.... maar mag het niet
Magnifiek Otto. Weet niet of ik moet aanmelden voor die dag maar bij deze: Roel (Dino 208gt4) aanwezig met 1982 Mondial 8