Welkom Custom ! ik hebt het gister ook gezien maar dit was eenheraling uit 2005 dus het is al een tijdje oud in Nederland zijn ze ook zeldzaam ik meen dat we 4 rode (waar van er 3 op NL kenteken) en 1 gele hebben maar er zijn er ook maar 500 van gebouwd
De 512M van gistern staat op duits kenteken. Ik heb nog even in een oude schoenendoos gegraven en kwam deze foto tegen van de gele 512M (is een scan). Image Unavailable, Please Login
Hallo GTE! Ik had het vooral druk met school. Schrijven heb ik bijna nog niet gedaan, maar wel al veel FChat gelezen, hoor! Time is money! I lost already a fortune at school! En tijdens de week mag ik niet op de PC. Maar vanaf nu zal ik meer posten. Bye
Mooi! Nu we het er toch over hebben, Robert lijkt wel echt van de aardbodem verdwenen. Ik weet dat hij het druk heeft, maar het lijkt me juist iets voor hem om midden in de nacht er nog een postje doorheen te jagen...
Hey Custom Ik heb gezien dat je ook in vlaanderen woont, als ik je ooit eens plezier kan doen om je eens mee te nemen naar een meeting, geen probleem hoor Natuurlijk enkel met toestemming van je ouders en indien je je best hebt gedaan op school. Kunnen we als Jommeke en Filiberke gaan hee
Even 3 dagen in Spanje geweest voor de zaak, vanmiddag was het 22C in Almeria, valt wel tegen als je dan landt in die zeikregen in R'dam... Het weer blijft slecht de komende tijd zie ik, jammer... nog geen F-weer...
Ik mocht het nog niet zeggen hier van hem geloof ik, maar het klopt inderdaad. Echter, hij gaat hem op 3 maart halen. Gekocht bij Garage Monza, bekend bij u allen.... Een beest van een auto, prachtig... Mag ik u erop attenderen dat wij er 3 op de meeting hebben over 9 weken ! Image Unavailable, Please Login
Blijft een waanzinnige wagen zeg, en wat een geld nog, maar ja met zo weinig kilometers is dat ook niet vreemd denk ik.
Sorry, had die post nog niet gezien, 3 dagen in Spanje geweest... Prachtige wagen, ik kon zelf ook echt niet beslissen tussen een 512TR en een 360.. Maar de 512 is te breed achter, dan kan ik er niet meer langs lopen in de garage... dus de keus werd iets eenvoudiger
Zou je 't geloven? Die kerel is een der beste testpiloten ter wereld! Z'n collega bij Lamborghini, Valentino Balboni, is ook zo'n specimen, was er al bij van 't tijdperk van de eerste Countach! Benuzzi kent elke millimeter van Fiorano, en toch doet ie dit? Of was 't Kimi die voor 't eerst ging draften met de Enzo, en nu mag Benuzzi hem uit de grindbak halen? 308ROB, een tijd geleden postte je opwindende foto's van F1-testen op Fiorano, met de 12-cylinders van bijna 30 jaren geleden! Heb je nog van dat mooi spul in je schoendoos?
Een tijdje geleden zag ik een videotje met Valentino aan het stuur van een Gallardo, die verslikte zich toen ook even op een kort baantje ergens in Frankrijk volgens mij. Geen schade hoor, maar we zijn allemaal mensen Otto, dus ook de beste rijders zullen wel eens een foutje maken. Al klinkt die situatie met Kimi ook zeer aannemelijk
Ben voor de grap eens even in mijn automobilia boeken gaan kijken (ja, t'is zondag, kloteweer en heb niks te doen!) van de 360 en 512TR. Kan je geloven dat de 512 slechts 54 mm breder is dan de 360? Is dus vooral optisch bedrog, 512 is veel lager achteraan, smallere cockpit,... en lijkt daardoor een pak breder Blijft idd een moeilijke keuze, maar ik geloof dat ik ook voor de 360 zou gaan
Hey jongens, de foto's van de 60 relay tour al gezien op het Asia forum ? Schitterend gewoon. Hoop dat het op 16 en 17 april in onze landen ook zo prachtig wordt. Kijk er naar uit.
Maar een 360 kost wel een pak meer, dus zou de keus weer iets ten voordele van de 512TR liggen. Ik wilde echter een moderne Ferrari die ik zeker 5 jaar wil houden. Bovendien kwam ik die 6 cm aan de achterkant echt te kort (en aan de voorkant ook... )
Zo, heb ook alles weer bijgelezen. Na een week op skivakantie te zijn geweest, heb ik 30 pagina's kunnen lezen! Onderweg gelukkig ook nog een paar Ferrari's gezien, waaronder een rode Ferrari 599 GTB, rode 360 Modena en een gele F430 wat volgens mij een Challenge was. Deze stond op een kar en had Challenge velgen en een zwarte kofferbak (van voor dus). Ik zie weer een aantal nieuwe leden erbij, welkom allemaal op dit leuke forum. Is Custom nu de zoon van Otto of heb ik het helemaal mis? Aangezien zijn vader in de Ferrari rijdt alsof het een tractor is. Volgens mij heeft een zoon van Otto dit ook al eens eerder verteld.. Otto, ik zie dat je bezig bent om een Fchat meeting te organiseren, ben benieuwd naar het programma als het klaar is. Moet ik meer denken in de richting van Maastricht of in de buurt van Gent? Het zou namelijk leuk zijn als het een beetje in de buurt is Maar Limburg is ook geen probleem natuurlijk. Als je eens hulp nodig hebt met een route maken of iets anders, ik wil je er graag mee helpen.
@ Henkie jouw ex is nog gespot in Hilversum http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=a214748364824022007230533