Hi guys, enkel om te laten weten dat ik nog leef en de NL Fchat inmiddels weer regelmatig bezoek na hier een tijdje afwezig te zijn geweest. Alhoewel ik zelf nog een redelijk groentje ben op deze site, is het goed om te zien dat er weer verschillende nieuwkomers zijn. Het wordt tijd dat het voorjaar wordt en we weer op pad kunnen ! Ik kijk uit naar de verschillende meetings die her en der in NL en B georganiseerd worden. Is er ergens een overzicht van, want de snelheid waarmee hier de paginas opgeslurpt worden, is me te groot om terug te gaan zoeken.
Hey Franc! De meetings die momenteel al vast liggen zijn: Deil: 28 april (aparte thread is aanwezig) 1 juli , is er ook iets PaysPlat: 1 september ( organiseer ik zelf, hoop binnen een aantal weken het verloop te kunnen illustreren!) Fijn dat je je terug meldt!
met ij is alles goed, geen foto's meer gemaakt wat wil je met dit weer ? en veder heb ik het druk met ditjes en datjes Hee Franc leuk je weer eens te lezen hier Hier is de Ferrari kalender van 2007.... 30, 31 Maart & 1 April 2007 Sport Car Spring Rally maastricht 4 april Rijvaardigheidtraining 17 april 60 jaar Ferrari 21 april Brabant meeting met bezoek aan Forza 28 APRIL F-CHAT INTERNATIONAL DEIL MEETING 11,12,13 mei Ardennen rit 24 t/m 30 mei F1 Monaco met Frankrijk rit 2 juni Racing around the Cables - Achterhoek Klassieker meeting 18 augustus Doe een Plezierrit Rotterdam 1 SEPTEMBER 2007 SUPER FCHAT NL MEETING DU PAYS PLAT 15 september De Peel Meeting 29 september Winkelen aan de Maas F-Chat: 1. F-chat International Deil Meeting, 28-april (Henkie) x. Tunnellentocht, ?? (Gijs, Bram, Robert, Paulus) x. De Limburg heuvelen-klim, ??, (Roel & Ton)? 4. ... 5. De Lage Landen verrassing, 1/2 september, (DEROLEZ) (6. ....)
Zou je geloven dat Custom idd een van mijn telgjes is? Hefft ie zich stiekem ff ingeschreven, 'k wist er nix van! Ik ben dan zo'n tuning-hater, noemt ie zichzelf "Custom"! Enfin, als hij echt af en toe mee wil op de meetings moet hij maar es beleefd vragen of hij ff meemag met Plambo! Haha, 5 minuten later zal hij lijkbleek om papa's Tractor vragen!
Schitterend!! Ik vond het ook al zo verdacht, net als Michaelt. Ik begrijp nu ook waarom Custom tijdens de week niet op de PC mag! Dan zit de papa er de hele tijd op!!!
Dat hebben jullie mooi geraden! Je hebt wel gelijk rpmtifosi, hij zit er de hele tijd op Wat voor een Lambo heeft Plambo eigenlijk? Bye
Thx guys voor het warme welkom. Voel me weer helemaal thuis hier We gaan er inderdaad een topjaar van maken. Komende week ff m'n 308 door de apk jagen. Meteen maar even een grote beurt erbij doen.
Franc, ik zie dat je ook op de lijst van deelnemers staat voor Henkie's Deilmeeting 28/04. Kijk er naar uit om je prachtige 308 te mogen aanschouwen, kan me niet herinneren dat ik eerder een grijze 308 gezien heb, ben zelf nogal een fan van grijze kleurtinten op een F
Ja, Henkie's 360, daar kijk ik ook naar uit!! Ook al heb ik in mn leven al honderden rode 360's gezien! Het is toch net anders om een 'bekende' met zo'n auto te zien!
Henkie's meeting staat met vette letters in mijn agenda. Dus daar zal ik zeker zijn. Ik zal de 308 van te voren nog eens echt op "Otto's wijze" poetsen zodat ie dan echt zal blinken en misschien een beetje zal opvallen tussen al dat andere rode F geweld !
@ Henkie: Plambo is toch op de hoogte dat ze straks in Top Gear de Murcielago LP640 gaan testen!? BTW: volgens onderstaande link gaan ze nog ('andere') tractors testen ook! http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/ "And can Stig powerslide a tractor"
Hey Franc, dan moet je der nu wel aan beginnen, hoor! Haha, hij zal opvallen, zo sjiek donkergrijs tussen dat bloederig rood! Ik was daarna nog es bij mijn 328, die alweer veel te lang in rode pyama zit te wachten op de volgende rit! Als troost heb ik me er dan toch maar eens in gezet!En tapijtjes gekuist, der lagen toch 3 zandkorreltjes op, miljaar! Weet je dat dat interieur nog àltijd sterk naar leder reukt? Zonder bep hulpmiddeltjes! Hoe spelen ze 't klaar dat die machines na 20 jaar nog zo lekker ruiken vanbinnen? Alsof het leer vorige week gelooid werd! Kerels, ruikt jullie F ook nog zo goed?
P.Lambo is op wintersport. Hij moest de RS4 testen op de besneeuwde hellingen Uiteraard was het bij mij bekend, ik hoorde het Jeremy vorige week zeggen over "a Lamborghini" en dat kan er maar een zijn. Ook zit ik al (te) lang te wachten op de 599.. De dvd-recorder staat al voor te gloeien
Nee, daar hoef ik niet nu al aan te beginnen hoor... Net als jij ben ik een onzettende pietjeprecies. Die 3 zandkorrels van je zijn waarschijnlijk in mijn 308 terechtgekomen. De stofzuiger at ze vandaag op .... De 308 "Deil-klaar" maken is dus eigenlijk niets anders dan even een klein opfrissertje geven. Leuk trouwens dat je dat opmerkt van dat leder, want elke keer als ik in mijn 308 ga zitten, is dat het eerste dat ik altijd opmerk. Dat heeeeeeeerlijke italiaanse leder!
Hebben jullie de nieuwe Pirelli kortfilm "Mission Zero" al gezien? Waarin Uma Thurman met een gele Lamborghini Gallardo Spyder door Los Angeles scheurt