En welkom aan alweer nieuwe leden natuurlijk! :)
same here! Roger's Testarossa is ook een mooi voorbeeld. Om maar te zwijgen van zn (ex) 328 in Argento Nurburgring.
Hey Henkie, afgelopen maandag stond er een mooie rode 360 Modena buiten bij Kroymans, was niet die van jou hè? Geen foto's van helaas Stond buiten ook nog een grijze 348 TB, grijze 599 met die gekke sterachtige velgen (bleh, lelijk), oude grijze Dino. In de werkplaats stond -op de Enzo die in een speciaal hok stond na-, een grijze 612, lichtblauwe 360 Spider, 288 GTO (ook van de Enzo-man), witte F430 met Challenge achtergrille, zwarte 599 GTB Fiorano (die was zó dik!) en een 308 volgens mij. Die dag nog meer mooie F's gezien, samen met Gairo Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee, die van mij heeft al in geen 2 maanden (op de dag af...) het daglicht gezien. En ik zie net in de weersvoorspellingen dat het de komende 6 dagen allemaal 90% neerslag e.d. wordt dus het is hier echt nog geen voorjaar
De LP640 is echt wel een beest als je zo de beelden bekijkt zonet in Top Gear!! Commentaar van JC was ook weer geweldig! Het tractor-ding was er mss wel weer over, maar net daarom toch wel weer leuk! volgende week: stretched limo's!
Goedeavond heren, Ik heb gisteren nog aan jullie gedacht toen ik op een terrasje zat in Lissabon. 22 GRADEN!!! Hadden jullie ook lekker weer hier?
Vond het een gave kleur van die Lambo. En inderdaad: een beest. Ik vraag me af of JC zn Gallardo-bestelling cancelled, nu Kristin Scott Thomas de auto in hoogst eigen persoon afdeed als 'pathetic'. Zon zelfverklaarde Ferrari-aanbidder moet toch op zijn minst een 599 of anders F430 spider op de kop kunnen tikken?
Hij deed echt wel zn best om indruk op haar te maken!! Over de Lambo: "it doesn't even have machine guns!" waar haalt ie het toch Ja, de 599 is nog niet in het programma geweest! Als dat moment komt, dan ruilt ie de Gallardo wel in voor zo'n 599!!
Yep, over 2 weken gaan we weer naar Lissabon Dan moet ik ook naar Porto en Coimbra. Tevens ook al plannen aan het maken voor het trip naar Faro. Krijg het druk daar.
Hey Otto , Heerlijk toch ..die leerluchten...Alleen daarvoor ga je er toch in zitten? @Custom : Welkom....!!!! geweldig ... zo'n 'famliy' op F-chat
Die LP 640 in Top Gear was hét einde! Wat een kolossale machine, zeg! Je hebt de indruk dat JC, die toch wel wat gewoon is, toch nog verschiet bij 't optrekken, dat ie zooooo'n stamp in z'n rug krijgt! Henkie, geurt je 360 ook nog lekker? Roel, Gijs, Bram... wat doen jullie lederen zetels, of heeft de McDonald Ketchup de overhand qua interieurgeur? Idd, het weer is zum kotzen, maar plots slaat het dan ineens om in maart, hebben we een prachtlente en begint éindelijk dat langverwachte F-seizoen!
Dat was het gisteren in Almerimar (E) ook toen ik er was ! Wat een wereld van verschil in 2 uur vliegen...
Otto, mijn auto ruikt alsof die stoelen er gisteren ingelijmd zijn. Mijn interieur is dan ook van echt waterbuffelpenisleer.
Guys, Een paar vids gevonden: Let op de CS ..... oooohhh wat een geluid http://aussieexotics.com/videos/challenge-stradale-hunts-lamborghini-gallardo-6049 http://aussieexotics.com/videos/challenge-stradale-and-360-spider-take-off-6053 Much fun