@crazy-enzo : bedankt voor die foto. Wit met rood interieur? Net als mijn Alfa 147, maar dan toch heeeeel anders. ;-) @peter : ik rij best veel met mijn SZ (vergeleken met anderen) en kom op veel evenementen. Het is dus vreemd dat je mijn SZ steeds hebt gemist. @Franc : foto's zal ik even bekijken, echt mooie auto. Bij witmer en odijk stond laatst ook zo'n 308 GTB in volgens mij exact dezelfde kleur. Dat leek op het 1e gezicht ook een hele mooie. Mooi! 2 liter GTV is natuurlijk lekker en zo'n klassieke spider ook! Mooie verzameling auto's heb je.
Wedstrijd met 60 vragen rond de 60ste verjaardag van Ferrari. Je moet Y&F subscribed zijn om deel te nemen...
Iemand deze al gezien? F355 bij Gouda. Of er echt een grote brand was, is niet zo duidelijk te zien. http://www.nu.nl/mmbase/images/988222
Kenteken is net zichtbaar, op de site van marcel staat bij deze auto een groot bord van: http://www.ferraririjden.nl/ferrari_s/355_gts/
Inderdaad! Ik heb hem vorig jaar maart gekocht bij Witmer Odijk. Inmiddels wel eea aan veranderd; uitlaat, velgen, schokdempers.
Inderdaad... tenminste, ik heb die 2 348's van hun met 200.000km (!!) een paar keer zien staan daar....
Hé dat is dan weer toevallig! Ik heb lang staan kijken bij die auto, want ik vond hem echt schitterend!
Y&F betekent You and Ferrari. Het betreft het Community-gedeelte van FerrariWorld. Sinds begin februari wordt de wedstrijd "Ferrari60Relay-Grand Prix" georganiseerd: op zo kort mogelijke tijd 60 vragen beantwoorden! Ik zweer jullie: t' is ààrtsmoeilijk!!!!! Zoals Alex schreef, je moet abonnee zijn bij Y&F, kost 25 euro per jaar! Mijn laatste fabrieksbezoek (okt) was een prijs die ik een paar maand voordien op een soortgelijke wedstrijd won! Ik ben van kindsbeen af DOL op wedstrijden!
Merci, Vu, maar die had ik al! Henk, je hebt gelijk, ik poets altijd, mijn duifje schittert als een Florentijnse spiegel, overal! Als ik 5 km met de F gereden heb vind ik 'm alweer vuil! Dan loop ik er eens rond, kijk ik in en rond de wielkasten, en ja hoor: toch een pietsie beetje stof! Ik lijd wat aan F-cosmetische anorexie! Die graatmagere meisjes, dikwijls modellen, die na een toastje gegeten te hebben, zich alweer te dik vinden en snel naar de wc rennen om het uit te k......! Ik moet een beetje milderen! Heeft iemand een idee hoe ik dat aanpak?
Auto vloog spontaan in brand aldus de bestuurder. Poseur is brandweerpik. Kwalijke zaak mannen, dat lezen we vaak.... Kost weer een rooitje of 25... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login