Over verschrikkelijk mooi gesproken : http://www.maranello.nl/showroom/ferrari_308gtb_1976.htm Echt supergaaf!
Maar niet origineel (voor de puristen onder ons). Die kleur van het luchtfilter zal niet bij iedereen in de smaak vallen ....
Ik vind het echt een prachtwagen, dat luchtfilter is ok, zelfs met klein F-logo erop. Die vloer/interieurbekleding is echt smetteloos. Zo'n auto kost wel geld, maar zo zie je ze zelden denk ik.
is dit niet een beetje een domme vraag.????? we zitten op deze site om tekst te lezen,foto's is toch niks aan!!!!!!!
Vloer/interieurbekleding is wat kleur betreft ook totaal niet mijn smaak, maar over smaak valt altijd te twisten. Waar denk ik niet over te twisten valt, is de zilver kleur lak (fantastisch!) en het feit dat het vetroresina model met carburateur toch wel de begeerlijkste 308 is.
Ja, ik! Maar een échte mooie dan! In een speciaal sjiek kleur! Dat doet me eraan denken, in Belgie rijdt een zeer zeldzame 360 rond: kleur: effen donkergroen! Zelfs op F-days in Spa of Nurburgring NOOIT gezien!
nou dan toch maar een fototje tekst hebbe we al genoeg Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is momenteel wel heel erg ja, ik heb nu Overijssel, Gelderland, Flevopolder, Utrecht, Brabant en Limburg als werkgebied, dus ik kom nogal eens ergens. Ik heb het vanmorgen nog even uitgerekend, over 1 jaar en 8 maanden een gemiddelde van ruim 89.000 km per jaar.
Barbaar!! Het gaat hier wel om een uiterst exclusieve SE30 hoor! Naar mijn mening kan het nog veel erger, je hebt het blauw/gele interieur van de Diablo die Meijers verhuurt vast wel eens gezien, dat is pas erg!
Ik heb wel eens in deze 355 gezeten, het was de bedoeling dat dit mijn vervoermiddel zou worden tijdens de bruiloft, maar deze was al verhuurd op die dag. Hij werd door de verhuurder niet echt netjes behandeld, was erg smerig toen wij hem bekeken begin 2005, had toen al dik 80.000 op de teller staan volgens mij. Fiorano en RS Ferrari verhuur zijn volgens mij gestopt (site wordt nu doorgelinkt naar die gasten met die 348's), hun 328 is in vlammen opgegaan bij Munsterhuis.
Hopelijk brengt mijn papa ook nog iets anders mee uit Dubai dan mooie foto's...Een levensechte 599GTB Fiorano bvb! Maar met een 430 spider of Enzo ben ik ook wel content. Wie van jullie gaat er ook naar SpaItalia?
Je bent een bescheiden manneke hoor, maar eh geen F40? Die zou je vader volgens mij het liefste meenemen
Die kleine denkt dat we een moestuintje hebben waar euro's tussen de spruitjes en worteltjes groeien! Maar je hebt gelijk Peter, ik blijf verliefd op de F40! Laatst vertelde Mr.de Buck ( Monza) dat de F's van tegenwoordig sneller zijn dan een F40, maar dat het brute racegedrag door geen een evenaard wordt! Daarbij was het de eerste F die in gelimiteerde getale een totaal nieuw tijdperk inluidde, bovendien was het de laatste échte Supercar die Enzo Ferrari meegemaakt heeft. Hij staat momenteel rond de 250.000, hij kan alleen maar stijgen in waarde! Dit bedrag is voor mij op dit moment totaal onhaalbaar, waarschijnlijk stijgt hij sneller in waarde dan ik 's kan sparen!
Daar ben ik ook al bang voor.... F40 is voor mij de gaafste moderne Ferrari ooit!! Kostte toen 750.000 gulden in NL. Weinig afschrijving hoor.
wat vinden jullie van de F-chat.eu is voor de nederlandstalige wel wat uitgebreider dan de aria die we op .com hebben.
Ok, Paulus heeft de taboe doorbroken dus we kunnen dus gerust zeggen dat Robert No Fear een eigen website op heeft gezet. Vandaag of morgen zou toch iedereen het weten. Hij was het niet helemaal eens met het beleid wat hier gevoerd werd en kan nu dus naar hartelust zijn eigen beleid uitvoeren. Ik wens Robert heel veel succes. Hij heeft mij gevraagd om moderator te worden op die site maar ik kon deze site die ik 2 jaar lang dag en nacht verdedigd heb niet zomaar aan de kant schuiven. Verder kan ik alvast zeggen dat het forum hier ook bijna zeker aangepast zal worden. Het is gewoon te groot en onoverzichtelijk geworden.
Elke dag bijlezen is wel vereist ja. Maar om nu NOG een site bij te gaan houden maakt het er ook niet overzichtelijker op... Gr. Martin
Als Robert denkt dat hij het beter kan is dat zijn goed recht. Ik wens hem succes maar denk dat veel mensen niet zitten te wachten op nog een site. Alleen Fchat.com bij houden kost me al tijd genoeg. Nog een NL site erbij zie ik niet als toegevoegde waarde, zeker niet als je een kopie maakt van een bestaande site.