Hello everyone! I am sorry to disturb the Dutch speaking thread... While surfing in Google Earth, I just came across this black 328 GTS, parked next to the UN Peace Palace (International Court of Justice) in Den Haag and was wondering if it belongs to any fellow FChatter... Greetings from Portugal PS: even though I dont understand Dutch, this thread has allways had very nice pics. Congrats! Image Unavailable, Please Login
Hello Carlos. Nice that you came accross this 328 through google Unfortunately it is no known member from Fchat. Una pena, hasta proxima vez. Saludos...
Inderdaad een hele mooie Peter. Dat interieur is een beetje pimpy maar je kunt niet alles hebben natuurlijk... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Pimpy? Dat is een prachtig interieur. In die tijd was het Daytona interieur een dure optie. Het past goed bij de wagen.
De daytona leerstyling is idd erg mooi, is nu nog steeds een optie voor veel modellen, maar ik vind creme interieur echt een heel stuk minder dan zwart of tan.
En ik zou mn BB graag in twotone hebben, dus met de zwarte 'onderkant'. Dat hoort er in mijn beleving gewoon bij. Hoeft niet per se een rode te zijn. Een zilvergrijze of donkerblauwe vind ik ook erg mooi. Heerlijk toch, dagdromen?
Ik zit er trouwens ook stevig aan te denken om het binnenkort te verschijnen boek over de BB (en BB LM) van Nathan Beehl, "Piloti" hier op Fchat, aan te schaffen.
Ik vind het ook zeker niet pimpy, maar iets donkerder was toch wel mooier geweest. Overigens heeft deze dealer wel vaker leuk spul staan, nu oa een DB9 en een Maserati spyder, in het verleden ook wel 348, 360 en SZ.
Ok, geen woord meer over cremekleurige bekleding, iedereen heeft zijn eigen smaak / voorkeur natuurlijk. @348holland-Gijs, had jij geen 328 met creme interieur ? Hebben we eigenlijk wel eens plaatjes gezien van die 328 van jou ?
Die auto had precies dezelfde kleuren als de auto van vlugge japie. Ik heb alleen maar printjes van negatieven van die auto en geen scanner.
ik zelf ben wel fan van creme interieur, en de andere lichtere interieur soorten. Ik bedoel dat zwarte is zo saai en hebben al zoveel auto's. Trekt mij niet zo enorm aan. Daarom krijgt mijn bootje ook stug witte bekleding met blauw op het moment!
Ik vind het toch wel wat hebben, zeker in combinatie met herfstbladeren... Image Unavailable, Please Login
Persoonlijk vindt ik creme interieur mooier staan in een gts dan in een gtb. het lijkt of de wagen van binnen dan ruimer is.
Dat lijkt inderdaad maar zo; de waarheid is dat je een stuk minder ruimte hebt omdat je dak achter de voorstoelen zit en dus de stoel minder ver naar achteren kan...is trouwens onafhankelijk van de kleur