Die auto heeft ook een tijdje gelende bij het evoluon. Was toen ook van berijven die kwamen promoten en voorlichting geven over hun traineeships en stageplekken. daar zijn met toen met school geweest. ik heb nog gevraagt of ik hem mee mocht nemen omdat hij wel leuk op me slaapkamer zou staan maar vonden ze niet zo goed idee
Alleen dit jaar niet? Is dat ivm 60 jarig bestaan van Ferrari dat dan in hetzelfde weekend zou vallen als de finale in Italie? Gr. Xander
Hans, eveneens welkom op de chat, nog veel rijplezier met je prachtige 308 Hopelijk komen we je op Belgische wegen ook eens tegen. Groeten Filip
Bad Boys II begint zojuist @ RTL5, met Ferrari 575M. Helaas gebruiken ze afwisselend een 550 (crahs-scène's) en een 575M voor de normale cruise-scène's...
Xander, volgens iemand van de ClubFerrariBelgio is de reden dat er geen Ferrari-days zijn, het feit dat deze samenvallen met de festiviteiten in Italie ter gelegenheid van het 60jarig bestaan. Groeten, Filip
beetje laat, maar alsnog welkom hans. Hele mooie auto en ziet er noch heel netjes uit voor zijn leeftijd! heel veel plezier met de auto en tot 28 april. gr micha
Grote kans dat Henk Bad Boys II zit te kijken, als er een Ferrari in een film zit, zit henk voor de buis!
Vandaag waren er aardig wat mensen met de F op pad. Vanmorgen zag ik een 575 in Leusden, een 612 aan het testen in Hilversum, een 550 Barchetta met Francois Koopal aan het stuur in Weesp en een een 550 in Laren. Kortom het was een mooie dag.
http://cbs2.com/local/local_story_060100936.html Wederom een Lambo Murcielago afgeschreven! Mogelijk wegens rijden onder invloed.
half 1, tijd voor slapie te doen. Voor alle aanwezigen; goede nachtrust en alvast fijn weekend. gr micha sweet F- dreams....
goeiesmorges allemaal, bah wat een weer na "jarenlang" alfa romeo te hebben gereden, ga ik vanmiddag kijken voor een andere auto, en helaas geen alfa meer mijn vrouw en ik, moeten een ruime praktische auo hebben ivm de toekomstige kleine en helaas is een 156 sportwagon te klein. ikzelf was aan het denken aan een fiat stillo sw (begint ook met een F) of een renault megane station. iemand nog enige suggesties?