Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 550 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
  2. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    wat een heeeerlijk geluidje komt er plezierig uit je 360! echt even genieten :D

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vanmiddag was ik dus even dit filmpje aan het schieten op de bekende testbaan http://video.google.nl/videoplay?docid=4216197513708503144&pr=goog-sl

Een 4/5 maanden geleden reed ik daar ook toen ik dat filmpje met de X-OST uitlaat van de ex-348 aan het maken was en toen kwam ik daar iemand tegen met een 348ts. Ik beschreef hem als iemand waarvan ik dacht dat het misschien W. Meinders van de FCN was. Was dus niet zo volgens anderen.

Wat denk je... rij ik vandaag op precies dezelfde plek, komt precies dezelfde mijnheer eraan in de 348ts met dezelfde Ferrari cap op ;)

Deze keer stopte hij en zei dat hij vorige keer vergeten was te stoppen :)
    Wat blijkt.... zijn bedrijf zit nog geen 500m van die plaats vandaan en sterker nog... hij woont in Beesd, 5km van mijn huis vandaan.

Hij nodigde mij direct uit om naar zijn bedrijf te gaan en we hebben daar een half uurtje zitten kwebbelen. Hij is een bekende klant van Alex Forza en hoopt in de (zeer) nabije toekomst een rode 550 Maranello te kopen. Dit is zijn 2e 348.
    Uiteraard heb ik hem op de zite gewezen en staat genoteerd als [nbsd)wb.
    En... een rode 348ts erbij op de meeting.

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Afgelopen woensdag dus de vrienden van de douane in Den Bosch blij gemaakt met mijn BPM donatie van 5 getallen :(

Vanmiddag een uurtje of wat getoerd in de omgeving.
    Nog even snel Gijs en Bram (de 348Holland brothers) ontmoet bij Gorinchem.
    Tussen verkeersplein Deil en de afslag Vuren / Leerdam even 290 aangetikt.
    Wou toch even proberen hoe de wegligging was op hoge snelheid : ok.

5. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Voel je je nu beter?
    Is het niet beter als we het gewoon achter ons laten? Ben jij nu niet net zo intolerant?

Als we telkens achteruit kijken vergeten we dat de toekomst voor ons ligt.

6. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    hennk leuk filmpje :)

7. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Afgelopen vrijdag hebben Henk, Gijs, Roel, Franc en ik een bijzonder constructief etentje gehad in Maastricht.
    Het resultaat is dat ik vanavond een email heb gestuurd aan Rob Lay met het verzoek om een aparte Nederlands/Belgische sectie te maken binnen dit forum. Dit geeft dan de mogelijkheid om aparte threads te starten in het Nederlands en meer overzicht te creeren. Ik heb Henkie voorgesteld als moderator.
    Later deze week zal ik Rob nog eens hierover bellen om het een en ander toe te lichten.

Ton

8. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Nu kan er wel over gedacht worden
    Henkie moderator had al een jaar eerder moeten gebeuren,dan was al dat geauwehoer hier niet gebeurd,ik ben er van overtuigd dat hij dan al lang had ingegrepen.

PS Ton dit is niet jaar jou persoonlijk maar naar het hele kader achter .com

9. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Hij die zich niet bewust is van de geschiedenis, heeft niets geleerd. Het is ook om die reden inderdaad beter dat wij Zwoemba achter ons laten.

Ik herinner je overigens graag aan art. 1.2, 1e zin van de rules. Jeroentje "disrupts the peace and harmony" met zijn berichten.

Overigens is dit voor de buhne wij hebben dit immers twee avonden geleden al besproken.

10. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Jij bepaald als zeker niet wie WIJ achter ons laten. Uiteraard staat het je vrij om dit (net als een ieder ander) voor jezelf te bepalen.

11. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Geen probleem Paulus! Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en zal het moderatorschap van Henkie dan ook zeker steunen. Het is nu afwachten wat "de baas" er van vindt.

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Inderdaad, en dat was heel erg gezellig en ik hoop voor herhaling vatbaar. Alleen een beetje jammer dat Antoine Visscher als grote belastingontduiker (NL > B) niet alles betaalde inclusief de brandstof van iedereen viel een beetje tegen :(

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
  14. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
  15. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Deil gaat te klein zijn! :D

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
  17. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    nog even en Henkie wordt daar de burgemeester!

Dat herinnert me aan een aflevering van Jambers van jaaaaaaren geleden. Ging over Ferrarifreaks en daar zat een kerel in met een donkerrode Testarossa. Prachtig ding. Was geloof ik ook een burgemeester van een of ander dorpje.

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Yep, de wethouder van Knokke dacht ik. Zelfs on-board beelden ;)

19. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Had ik best willen doen hoor! :)

20. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Top Gear laatste aflevering dit seizoen!!!!!

Henkie, je ziet er zo gelukkig uit in de 360 :) Fantastisch filmpje en supergeluid dat er uit je voiture komt zeg!

21. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ah Knokke...figures...

22. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Schepen! Roger, jij zou deze winter een compilatie maken van dit soort herinneringen, is dat nog gelukt?

23. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nu al ? Zijn er maar een paar geweest ?
    Toen ze met die Mustangs bezig waren heb ik snel die vriend van mij gebeld uit de straat die tijdens de meeting even de straat aan het asfalteren was.
    Hij was door het dolle heen en vroeg gelijk of hij weer moest komen op 28/4.
    Eh... ik heb maar even bedankt, ben weken aan het beitelen geweest op die klinkers en 90% ligt er nu nog.... :( http://video.google.nl/videoplay?docid=-1065264763950849857

24. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Precies Vu!

Dat was ook zo toen wij onze 'Phil Collins' vandaag zagen. Van oor tot oor zeg maar. Hij leek ook een decimeter groter, prachtig om te zien hoe deze auto's mannen tot jochies maakt. En terecht, wat een machtige auto. De 348 lijkt er iel bij. Henk vertelde me vrijdag dat de voorwielen van een 360 20 cm. meer uit elkaar staan.

Was trouwens een hele beleving om een beetje in het kielzog van de 360 te blijven. Gelukkig was er veel verkeer op de A15.

Ik kijk graag vanuit de 348 naar de achterkant van een 360, heel mooi, ook vanuit die hoek. Zeldzaam veel mafkezen op de linkerrijstrook trouwens, we waren duidelijk niet in Italië.

Het was trouwens mijn eerste rit van het seizoen. Bram haalde me op, de tubi maakte aanbellen onnodig.

25. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Gijs, ik moet eerlijk zeggen dat je het aardig kon bijhouden.
    Zo zie je dat verschil in acceleratie goed te voelen is maar dat het in werkelijkheid geen zeeen van verschil zijn. Was een leuk ritje, alle medeweggebruikers glunderden. (De inzittenden van de F's ook...) ;)

Share This Page