Da's aardig van je, maar we weten dat het anders ligt. Ik had 1 voordeel, of liever gezegd jij had 1 nadeel (van zo'n 120+ kg). Nou herinner ik me een volvo waar dat anders voor lag..... (geen wit/blauw/oranje gelukkig).
"Geldermalsen Vice" Prachtig! Net als de groeiende lijst deelnemers voor de eerstvolgende Deil meeting. Zoals Gijs al vermeldde was het meer bepaald een schepen... en om helemaal precies te zijn... beoefende hij dat ambt niet in Knokke maar wel in Oostende. 't Zijn in feite details hoor
Ongekend... Ik weet niet of je het weet maar auto's altijd liften op hoge snelheid. Zo heeft een Porsche echt die achtervleugel nodig op snelheid, ondanks dat de motor achter / op de achteras ligt. De 996 turbo heeft een lift van 9 kg op de vooras en een downforce van 5 kg. op de achteras richting topspeed. Een 360 heeft dan 180kg downforce ! Super natuurlijk... maar dit gaat ook ten koste van het vermogen/topsnelheid. Om een idee te geven, een BMW Z3 heeft een lift van 90kg op de achteras bij 200km/u. Dit is niet zo goed.... Ook de allereerste Audi TT's (voorwielaandrijvers, niet de quattro's) waren dubieus.
Ik las ergens dat de 430 dat alweer bijna verdubbelt. Soms denk je dat het toch ergens eens een keer ophoud? Dit is gewoon spelen met de natuurwetten
Ja, alle (ook de quattro's) 1999's en begin 2000's zijn op de trein gezet naar Hongarije waar ze gemaakt werden om er een achterspoiler en ESP op te bouwen als standaard uitrusting. Ik had een 2000 en daar zag je net als bij velen de sporen van de "wielklemmen" voor het transport op de velgen zitten. Ik vond het een topauto, heb hem ruim 2 jaar zakelijk gehad en er 107.000 km mee gereden.
De 430 heeft 270kg downforce vs de 180kg van de 360 die weer bijna 4x zoveel downforce heeft dan een 355.
@roger_l met je mooie grijze benzineverslindende Miami Vice auto.... Heb jij een beetje zin om naar Italie te gaan ????? Image Unavailable, Please Login
Wat een geweldig filmpje henk, kan me goed voorstellen dat je het niet langer uithield. Edit: Dus die schoonheid staat op kenteken lees ik net, van harte gefeliciteerd!
Ik heb met Alex de volgende afspraak: de 308 GT4 staat bij hem op de site maar de auto staat gewoon bij mij in de garage; als er mensen zijn met serieuze interesse dan geeft Alex me een seintje en gaat de auto naar Oss voor bezichtiging en proefritten. Op deze manier kunnen we gewoon blijven rijden
Ik ga vanavond eens kijken. Denk niet dat mijn collega's het zo op prijs stellen als ik hier tubi geluiden over de afdeling ga strooien Dank!
Zit hier op kantoor en zie buiten lekker de zon schijnen........grrrrrrr Was het maar 28 april.....................
Zit op m'n werk De zon schijnt Het vriendinnetje is onderweg naar Engeland voor een weekje werken daar Moet met de trein (!) naar huis :-( Ben nog jarig ook vandaag Denk dat ik er met de lunch maar eens mee op hou en richting huis (en Ferrari) ga. Net een quote gekregen van X-Ost voor een GT4 uitlaat: List price 1300 euro, 35% korting eraf, blijft er 845 euro over. Niet gek!!! Weet nu al wat ik mezelf voor m'n verjaardag ga geven.... Hans
Van harte gefeliciteerd..... en dat is idd een zeer nette prijs.. Bij X-OST zelf of ergens anders ? Mijn X-OST kocht ik in de UK.