Feli Hans!! Ga lekker van de zon genieten. Dat is inderdaad een zeer nette prijs. Daar koop je nog geen originele uitlaat voor.
Mijn Xost stond voor GBP 1400 zoals je zegt, maar ik kreeg hem voor GBP 900 thuis geleverd, EUR 1400. (Ebay "make an offer")
Dit is wel leuk Ik ging weer eens door mn foto's spitten en kwam dit tegen. Zal wel van een verzamelaar zijn die zn initialen op al zn auto's wil hebben. F40 was tijdens de F-days in Spa 2002 en de 360 CS in 2005. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Daar lijkt het op Fu, die belgen stikken de moord van de poen en betalen totaal geen belasting, die Ferrari's kosten helemaal niks daar ! (hoe lang zou het duren om een reactie te krijgen?)
Kan nog wel even duren Henk. Voorlopig zijn de Belgen ff niet online Ik ga eens even over de GRENS om de auto vol te gooien Ciaoooo Vu
Leuk verjaardagskadootje aan mezelf gedaan: ik heb zojuist een X-OST besteld voor de GT4. Ben benieuwd!!! Totale prijs: 845 voor de uitlaat, 150 voor het transport, ex BTW. Zou over een weekje of twee binnen moeten komen. Kan haast niet wachten! Hans
(off topic) (bron NU.nl) @pterps, niet met de Seat maar met de grote auto vandaag ? Zat je ondertussen op je labtop weer naar de Deil foto's te kijken ? Image Unavailable, Please Login
Nee joh, dat was Fumacher die na een paar pilsjes teveel op het terras besloot om het tanken in België nu maar eens goed aan te pakken Hans Je zal in dat huis wonen!!
Haha Gefeliciteerd met je aankoop van de X-Ost. Henk heeft ooit eens een filmpje gemaakt toen zn X-ost op zn 348 zat en ik kan er maar 1 ding over zeggen: WAAUWWW!
Gefeliciteerd henk dat je 360 nu gele plaatje heeft ik zag het net op het niews moest meteen aan Peter denken
Van harte gefeliciteerd Hans, en je hebt jezelf een geweldig kado gekocht, we zien de filmpjes met geluid met belangstelling tegemoet.