SUPER!!!! Eindelijk mag de schoonheid de baan op! Maar je treft het weer niet met het kenteken! 61-TX-ZH????? 61(-jarige) Texaanse zatte h**r? De 360: een dame op straat een prinses in de keuken (Henkie mag dan oliepannetjes uitlikken) een h**r in bed (madame is héél duur als aan haar "gesleuteld" wordt) Sorry, ik kon het niet laten! Te mooi om te laten liggen!
Otto, je hebt je streken niet laten liggen in Dubai. Laat eens een paar plaatjes zien, niet te veel hoor
Kijk die nummerplaat nou Je bent een HELD Henk! Asians vinden het belangrijk om een goed cijfer op onze kentekens te hebben. Je hebt 61 --> 6+1 = 7........hoe dichter het getal bij de 9 hoe beter, want dat brengt geluk Vraag me niet wrm/ hoe het zit maar dat is me verteld Otto: welkom terug! Heb je miss nog tennissers gezien daar? Vorige week was er nl een groot tennistoernooi daar. Mijn favoriet (Federer) won toen uiteraard
Tsjonge en dat in Almere! Ik ben nog niet veel F's tegen gekomen in Almere, behalve bij Almere Classic Cars dan. Deze zilverkleurige 348 kwam ik een tijdje geleden op het industrieterrein tegen, wordt gebruikt voor de verhuur volgens mij. Image Unavailable, Please Login
Dubai is een KRANKZINNIGE stad! Wat Monaco ooit was als exuberante landje voor de Superrijken is een mislukte grap in vergelijking met deze boomer! Alles wat je er ziet staat in het licht van extreem, onaards, overdreven, overweldigend, hoe duurder hoe liever! Mensen als Schumi of Ecclestone zijn hier maar kleine jongens, hoor! Idd wel wat F en Lambo's gezien, ook Rolls en Aston en zo! Maar ze flitsen je om de oren, eigenlijk zijn de auto's er maar goedkoop speelgoed tegenover de angstwekkende, bijna space-stijl gerichte architectuur! 't Is heel simpel: denk je aan iets volkomen irreels, werkelijk over the top, veel kans dat het in Dubai staat! Bvb: -een gigantische skipiste, vol dennebomen, skistoeltjes aan reusachtige kabelbaan, bobslee-piste, kerststalletjes, mannen zijn er lekker warm gekleed met de laatste nieuwe thermo-skipakken, chique dames met vossen bontjassen, schaatscircuit, gluhwein,... -Een autobus die vanuit de baan gewoon de zee oprijdt-vaart! -Er wordt momenteel hard gewerkt aan de reele "wereldkaart"!Een gigantisch bouwsel in zee dat het hele aardoppervlak voorstelt, met alle continenten in hun eigen vorm, Zuid-Amerika is bvb een paar kilometer breed, alle "highlights" van de hele aarde zullen er te zien zijn! Als je er dus met een helikopter hoog genoeg boven vliegt, zie je dus een echte wereldkaart in reusachtige schaal, met al haar kleuren en zeeen! Wedden dat op de 5 vierkante meter Belgie een frietkot zal te zien zijn? -Hotel in zee in de vorm van een mega-gigantisch zeilschip! En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan! Soory voor het hoge off/topic gehalte van dit verhaal! Toch maar wat fotootjes! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Makkie! Velgen zitten fout gemonteerd! De dikkere kant van de "ster" moet "snijden", de dunnere kant komt daarna en geeft een soort zuigkracht aan de lucht, duwt alzo wat frisse lucht naar de remschijven! Bonus: ritje meerijden in je Modena?
@Otto, wat een ongelofelijke foto's. Nog een paar leuke F-dealers gezien ? Ok, de velgen inderdaad. Het is een suf gezicht...
Dubai! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee, spijtig genoeg geen F-dealer gezien, we moesten ook nog wat muziek spelen af en toe, zie je! Niet zo simpel bij 33° in de schaduw!
Dat enorme gebouw met al die kranen moet toch het hoogste gebouw ter wereld worden? Doelstelling was toch iets van ruim 900 meter?
Otto, heb je bij het meeting topic gezien dat we al 20 auto's hebben ? Ik heb iedereen verteld dat jij 's avonds bij het eten een half uur lang een flink stuk vuurwerk uit je viool gaat rammen voor ons. Geen probleem toch ?
Goed! Met 1000 euro kom je er goedkoop van af! (grapje! normaal is't 2000, haha!) Voor vrienden GRATIS, maar dan mag Paulus de show niet stelen!En dan kan jij ook wat voor mij doen, lees ff je e-mail!
Idd, onwaarschijnlijk, ze zijn daar helemaal gek geworden! Wat die kerels al niet uitvinden om hun hormonen de vrije loop te laten! Niets zo ongezond voor een normale vent, al die burka-toestanden!
Ben net terug van een chinees in Geldrop. We moesten 5 borden vol terugsturen die over waren. Kun jij je waarschijnlijk niets bij voorstellen
Getverderrie, waarom moet ik nou uitgerekend vandaag uitzoeken om met de Dino naar Sassenheim te rijden om de APK nog even af te maken?? Regen en wind. En ze was net zo mooi gewassen!!! Hans
Vorige week met de keuring had ik hetzelfde, een compleet drama. Onweer / hagel / regen etc. Maar de verf is er niet afgedropen en de motor is blijven lopen.