Behoorlijk off-topic: Die ergenis heb ik omgezet in lol: Ik meld altijd dat mijn moeder over dat soort beslissingen gaat en dat ik haar ga roepen. Na 2 minuten meld ik dat ze zo komt maar dat ze uit de stal moet komen. Uit pure frustratie bellen ze dan na een uur om dat te uiten.
Late reactie, maar dit vind ik nou mooi! Lekker muziekje erbij ook, heerlijk.. Ik wil ook wel een keer filmen hoor, dan kun jij beide handjes op het stuur houden Groeten Rob
Even een vraagje: je kunt op 2 manieren weer rijden op het circuit van Spa, 1 is Grande Parade en 1 is Scuderia. Wie is er al eens geweest en wat is het verschil. Ben er vorig jaar ook geweest maar heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Dit jaar gaan we het hele weekend inschrijven!!!
Eindelijk ook iemand gevonden die geen koffie drinkt! Iedereen altijd klagen dat ik water wil Trouwens, een Ferrari Enzo meerijden is echt lachen! Alleen de CLK DTM AMG is sneller
Henk, als je koffie gaat schenken op de 28e ren ik even naar buiten. Vind het spul ook niet te drinken..... Hans
Yep, 270 paardjes in mijn geval. Alleen geen Italian Stallions, maar van die Japanse. Ik weet niet hoe ze er uit zien, maar ze gaan wel hard p.s. Derolez proficiat! Dat zijn de leuke dingen in het leven
Ik las net dat de kap van ongeveer 1027 bomen begonnen is voor het verplaatsen van het Nationaal Automobiel Museum van Raamsdonksveer naar en Haag. Het bestemmingsplan moet nog aangepast worden. Ik hoop wel dat er elders weer minstens 1027 bomen geplant worden.
Ik ben vandaag nog bij je in de buurt geweest Roel, ik had zo een stuk vlaai kunnen halen, ik moest in Velden en Asten zijn. Terug weg nog even langs vd Akker gereden, daar stond een 550 en een 328 buiten.
Kom gerust een keer langs. Ik zat vandaag in Rotterdam. En vanavond nog ff naar Heerlen. Goed voor de airmiles
Let op! Een 2de puberteit kan wonderen doen voor de haargroei! Ik heb ook al een ferme paster-kletskop! Miljaar! Als ik ooit m'n F40 koop, heb ik direct een Beatles-kop!!!!