Hmmm, ik weet niet of ik het nou wel zo leuk vind Henk, om met mijn "enorme lengte" naast de auto te staan om toe te kijken hoe mijn vriendinnetje 3 hoog plat op de achterbank ligt... Mijn Dino blijft morgen binnen vrees ik. Eerst met een makelaar in Delft naar een huis kijken, daarna met het vliegtuigje naar Duitsland om een vriend te helpen die daar een pre-purchase inspectie wil doen op een soortgelijk kistje. En ik schijn expert te zijn op dat gebied... Zondag misschien.... Veel plezier in ieder geval!!!
Roel, hierover heeft een verhaal gestaan in Classic & Sportscar (April 1995). Het gaat over iemand die voor zijn 400i een nieuwe carrosserie heeft laten maken in de stijl van de 250 GTO.
Hans, waarom kom jij niet met je vliegtuig naar de meeting ? Dat is pas sensatie... weiland genoeg voor de deur Of even op 5 meter hoogte over die Ferrari's scheren ? Hebben we weer wat te filmen....
Dank je wel Ad, nog nooit eerder gezien die auto. Het model hoef ik ook niet te bestellen want ik ben alleen geinteresseerd in rode straatversies vanaf 1970. KH zal vandaag of morgen contact met je opnemen.
Hmmm, maar dan heb ik de Dino niet bij me.... En ik vrees dat de heren met de Blauwe Petten er ook iets van willen vinden als ik met het vliegtuigje in het weiland kom te staan bij je. Of je moet weer een burnout op je oprit organiseren, om ze af te leiden??
Tsja, we hebben nu iemand in ons midden met een Ferrari en een eigen vliegtuig(!). Kon natuurlijk niet uitblijven. What's next? Wellicht dat we nog iemand zoeken met een riant schip in de haven van Monaco, zo ergens eind mei. Kunnen we dan met jouw luchtvaartuig daarnaar toe Hans? P.S. hou eens op met die schuine praat, stelletje pubers.
Je slaat trouwens wel de spijker op z'n kop hier Henk. Wat een luxeproblemen tekenen zich nu al af: Weekend mooi weer, vliegen of Ferrari? Weekje naar Kroatië, naar de familie van Ivonne, met haar cabrio, met de Dino, of toch maar vliegen? Het is anderhalve dag rijden, of 5 uurtjes vliegen. Zal wel vliegen worden denk ik. 28 mei Italië dag op Assen. Maar 26 en 27 mei zitten we met het vliegtuigje op een fly-in in Quiberon, praktisch op het strand. De verleiding is groot om daar nog even te blijven.. Oh, het leven zit vol problemen!! LOL
Tuurlijk joh, geen probleem. Cote d'Azur in 4 uurtjes... En ach, dat vliegtuigje. Laten we het zo zeggen, een 355 kost ongeveer even veel als mijn Dino en het vliegtuigje bijelkaar. Vliegtuigje heeft me ook maar 9 jaar klussen in een schuur en een koude hangaar gekost.... Maar goed, hij is nu af, dus naar Monaco is geen probleem! Hans
Wisten jullie dat je hier op Ferrarichat strafpunten kunt krijgen? Ik wist dat niet. Nu weet ik dat wel
Ik was op ´racing´ met Andreas in discussie over Massa en ik noemde hem een Massa-hater. Dat ligt daar kennelijk nogal gevoelig ofzo. En ik had even over het hoofd gezien dat Andreas ook nog moderator is. Een weinig zuiver gebruik van moderatorbevoegdheden (om je discussie opponent op die manier het zwijgen op te leggen) maar ach, zo belangrijk vind ik het nu ook weer niet Eigenlijk ben ik een hele lieve jongen.
In de afdeling racing is het vaak een en al "flame wars". Na politics and Religion the meest 'explosieve' tread En ja, Andreas is een fanatiekeling wat betreft F1.
Je bent inderdaad geen herriemaker. Laat het even weten als er problemen zijn. Dan zal ik het voor je regelen. Er zijn inderdaad ook moderators die erg snel kaarten uitdelen.
Inderdaad, je kunt niets zeggen of iemand roept wel dat Schumacher een valsspeler is en Senna is god. Desondanks altijd veel info te halen.
Dank je Ton. Ik kom er wel uit met Andreas. Hij heeft geen kwaad in de zin en ik ook niet. Maar als ik ooit een ritje in een 512TR nodig heb, dan neem ik even contact met je op
Toch vind ik het een beetje flauw Marnix. Dit moet die Andreas echt rectificeren. (edit: Ik heb die discussie net gelezen. Niks bijzonders, hier gaat/ging het wel feller )