Miljaar! wat een schitterende verhalen, allemaal! Ben pas thuis van concert in Hasselt, geracet met de BMW, 't is toch ook geen trage str.ntkar! Morgen hou ik uiteindelijk m'n feestje voor m'n verjaardag, was te druk in de week! Heb nogal wat vrienden uitgenodigd, voorwaarde was: ze moeten hun uiterste best doen om met een fikse sportwagen te komen, ze hebben er niet allemaal een, zie je! Wat een geweldige vreugde dat het lekker weer wordt! Er zullen uiteraard veel foto's genomen worden, (als we na de champagne nog een cameraatje kunnen vasthouden!) Ik verwacht een Jag E-type, de Tomaso Pantera, Merc 600CL, 4 tal Ferrari, en nog meer van dat moois! Er is hier iemand op de chat die me een WAANZINNIG plezier doet door morgen ook te komen.... Merk je morgen wel op de foto's! De lente is begonnen, laat onze F-zon onverbiddellijk branden tot 1 november!
Werkplaats nooit eerder gezien/opgevallen. Vooral het kenteken van die 599 "599 GTB" viel me op! Die 456 heb ik niet gezen, waar stond die ergens? Ben jij/zijn jullie er met de volgende meeting ook bij? Gr. Martin
Zo ben weer even bijgelezen, wat een heerlijke verhalen allemaal, ik heb weer zitten genieten. Veel plezier ook nog allemaal vandaag. Om alvast in de stemming te komen: Image Unavailable, Please Login
Ik vond dit op een ander forum......deed me denken aan die witte Testa Rossa die Peter ooit had gezien...ieeuwwww Vu Image Unavailable, Please Login
Tis inderdaad 'effe wennen' Vu, maar ook hier ziet men het beeldmerk van Willy Koenig (www.koenig-specials.com). Je moet wat doen om duidelijk te maken dat het hier niet gaat om 1 maar in geld om 2 testarossa's. Leerde onlangs dat Strosek (later meer bekend van P-car vertupperwarisering) verantwoordelijk was voor het ontwerp van de bodykits.
Die stond vanachter in de werkplaats Laten we stellen dat het niet al te groot is en dat er vaak moet gepuzzeld worden met de wagens waardoor je ze vaak op onverwachte plekjes trugvindt ! Gaan er mensen naar de 60 Relay hier in belgië? Er zullen zowat 60 ferrari's zijn (20 per dealer) en er zullen plaatjes bij zijn!! (Monza brengt: 4 of 5 oude types (250/275!!); 288GTO, F40, F50, Enzo; en verder nog wat nieuwere types (550, Superamerica, 430, 599, etc)...En dat is enkel wat Monza zal hebben! Het lijkt me wel leuk, maar natuurlijk is het op een maandag waardoor ik braafjes mijn schooluren zal moeten kloppen Ik verwacht wel enkele foto's Groet, Koen
Koen, alle extra info over de relay is welkom hier! Ik denk dat ik tegen die tijd een paar extra vrije dagen in moet lassen... Is je trouwens opgevallen dat de nieuwe Ferrari's voorzien zijn van een plaatje op het dashboard ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan? Gr. Martin P.S. feestvarkens: van harte!
Dank je wel Franc. Ik zie dat jij ook net jarig bent geweest. 2 dagen te laat maar toch ook een gemeend GEFELICITEERD!!
Beste Roel! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maart= Fchat-members-verjaardag! 5 maart: Hans 6 maart: ikzelf 9 maart: Franc 11 maart : Roel Zijn er nog gegadigden deze maand?
Wat een heerlijk weer vandaag. Zit nu ook lekker op het terras in het zonnetje. Bier staat al koud dus laat feest maar beginnen Vanmorgen toch even 2 uurtjes lekker wezen sturen. Kwam op de A2 t.h.v. Wessem een rode Testarossa tegen.
'k Geloof dat het vanmiddag feestje is bij ons thuis van allemaal Ferrari's! En Henkie komt ook denk ik! Greetz
kijk eens aan...Franc ook jij nog gefeliciteerd Wat een drukke maand met jarigen Zelf was er iemand in ons gezin onlangs ook nog jarig