Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 744 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #18576 JazzyO, Jun 4, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Achter deurtje 2:

1997, Nero Daytona, 5.100km, EUR92.000 incl. BPM.

Voordelen: kilometrage! Ongelooflijk. Ziet er uit als nieuw, mooier dan die van Alex. Aankoop inclusief grote beurt met aandrijfriemen. Prijs. Volledige historie bekend.

Nadelen: beetje saai met volledig zwart interieur. Kleur erg fraai maar niet zo mooi als die van Alex. Ken de dealer niet maar is wel officiele Ferrari dealer. Er is een kleine kans dat er nog wat kinderziekten in schuilen.
    Image Unavailable, Please Login

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    He, Alex, je kwam door mijn uitzending heen als een slechte wasreclame! :D

Maar goed, dit zijn dus de twee primaire kandidaten. Er zijn nog een paar andere hele mooie te koop, maar het is nu toch wel een "two-horse-race".

Vind de keuze moeilijk, maar morgen horen jullie het als eerste.

Onno

3. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Ik zou deur 1 kiezen!

Hij had toch beloofd die steenslag enigzins weg te werken?

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    23000 km is ook niet veel Onno

Zoals Ruud al zei: steenslag wordt toch weggewerkt?

Volgens mij weet je allang welke je wilt hebben.... :D

5. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Oops :D 'k Was een beetje snel.
    Benieuwd welke het uiteindelijk zal worden, hoewel nummer 1 idd de beste kanshebber lijkt.

6. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    Net als de heren hierboven deurtje Nr.1, het is gewoon een pracht combo kleur en intrieur kleur, het ziet er gewoon weg strak uit

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Laat ik dan ook nog een duit in het zakje doen: Onno, ik ken je verder niet persoonlijk, maar als ik je postings zo lees zul je met de zwarte niet zo gelukkig zijn als met de blauwe. Dat ik de blauwe (veel) mooier vind dan de zwarte (omdat ik een zwart exterieur met een zwart interieur gewoon om te janken vind, zeker bij alles boven de 25 graden celcius) is voor jou geen boeiende opmerking, maar je krijgt hem er gratis bij ;)

Staar je ook niet blind op kilometrage (of gebrek daaraan). Als de auto goed onderhouden is, zegt de kilometerstand niet bijzonder veel en als de auto de afgelopen vijf jaar stil heeft gestaan, ben je ook niet blij.

Steenslag kan tenslotte verholpen worden. Dat noem ik ook geen schade, hooguit 'gebruikssporen'. En daar is ie ook voor he, om te gebruiken.

Wat je ook doet, geniet van het moment waarop je de deal sluit. Je eigen Ferrari, en wat voor een! Eentje in de bloedlijn van de machtigste Ferrari's die Enzo ooit aan de wereld heeft toevertrouwd: de GT met de V12 voorin. Fantastisch!

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik begrijp dat jullie allemaal commissie krijgen van Alex :D.

Bedankt voor de meningen, misschien moeten we een poll beginnen?

Wat het kiezen in ieder geval extra leuk maakt is dat het sowieso feest wordt, deze zomer...:)

Onno

P.S. Hij zou inderdaad steenslag bijwerken, maar ik denk dat dat wel zichtbaar blijft.

9. GR 360

GR 360 Karting

Jul 22, 2005
    214
    Lijkt mij ook: eisen dat hij ( goed) gespoten wordt!

10. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Prijsverschil is toch 13.000 euro hoor. Aardig veel geld.
    Dat zou ik persoonlijk het grootste struikelblok voor die blauwe vinden.

Het km-verschil moet je idd niet teveel over in zitten. 5000km is wel zo belachelijk weinig dat het misschien zelfs TE weinig is. Die auto is amper gebruikt en waarschijnlijk alleen voor korte ritjes. Rij 1000km over de snelweg met een 550 en je hebt al steenslag door de lange/lage neus en doordat de lak niet super is.

Die blauwe is in verhouding wat te duur, dus zou hij echt perfect afgeleverd moeten worden en dat betekent zonder waarneembare steenslag etc. etc.
    Maar het is jouw keuze. (helaas!! ;-) )
    Ik zou er zeker meerdere gaan bekijken en indien mogelijk proefrijden, zodat je echt de beste keuze kunt maken.

11. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    mooi verhaal roger ik wacht met spanning op de foto's (en filmpjes) :D
    En schummi's persoonlijke wagen nog gezien?? ;)

12. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    MichaelT en ik heb vorig jaar ongeveer hetzelfde gedaan met als afsluiter een avondje Monaco.
    Helaas hebben wij geen Schumacher en F1 tests gezien.

Ik weet precies hoe happy jullie nu zijn met het bezoeken van Lamborghini en Pagani. Geweldige ervaring! (alleen jammer van al die Audi dozen heh? :p)

Het is voor de jongere Ferrari liefhebbers op deze chat zeker de moeite geld te sparen om een weekje naar Maranelllo en omstreken te gaan. ( ik neem aan de F eigenaren niet moeten sparen om naar Maranello te kunnen ;) )

13. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    NOU.... na zo'n beurt is het toch wel weer eventjes de AH mijden en bij de Lidl boodschappen doen... en ik maar denken dat dat vliegtuigje van me een money pit was!

Klinkt als een super reis, heren. Mag ik mee volgende keer ;)

(En lof dat je gewoon lekker met de auto gegaan bent en niet met de trein, Roger. Heb dat van de winter gedaan naar Venetië. Zou zo weer instappen)

14. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #18589 Dino2010, Jun 4, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Daar zou je je nog wel eens lelijk kunnen vergissen!
    Sinds de Celebrazioni eind juni gepland zijn, ttz.januari, leef ik op droog brood en water, leng ik de benzine met water aan en wordt de 328 gepolished met laatste klikjes van flesjes die allang weggesmeten moesten zijn! :D
    Maar in Maranello wordt de VISA-kaart(en) tot op de bodem geledigd! Ad Fundum!:D:D
    Image Unavailable, Please Login

15. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    Je kan ook om de kosten te drukken net als een lokale bewoner je auto met afgedraaide olie en schuurpapier onderhouden natuurlijk (ARGHHH)

Die vent is helemaal maf... stond zijn nieuwe wagen met een bus afgedraaide carterolie en schuurpapier te 'wassen'

16. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    Ik bedoelde eigenlijk zn prive auto voor de openbare weg ;)

17. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet

18. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    spannende verhalen allemaal ik ben erg benieuwd naar de foto's van de trip!

19. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Zal Peter dit weekend ook nog door zijn eigen ogen gezien hebben of alleen door de lens? :D

20. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    THUIS,
    was helemal te gek
    truste

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Het is kwart over drie en ik zit al achter mijn bureau. Niet omdat ik niet kan slapen maar omdat ik nu ECHT geld moet verdienen :).

Beslissing is gemaakt - ik bel Alex over een uur of 5.

Schone blauwe dame, u bent de mijne!

Voor wie geinteresseerd is in de motivatie: door mijn persoonlijke situatie is het totaalpakket aan zekerheid en gemak wat het kopen en stallen van een auto bij Alex biedt onverslaanbaar. Precies zoals je al zei, Wim.

En daarbij is dat blauw wel HEEEEEEEL erg mooi, met mooi interieur. Eigenlijk was het nog een simpele beslissing.

5 juni 2007 - een dag om niet te vergeten. Vandaag eens even verlof regelen - 30 juni in Limboland klinkt als een goed idee!

Onno

22. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Gefeliciteerd Onno! Een droom van een Ferrari jongen! Ik kijk er naar uit dat beestje van nabij te zien.
    Enjoy! ;)

23. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Gefeliciteerd! Volgens mij zag ik gisteren nog een Porsche in dezelfde kleur staan ;-)

24. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hehe, die grap zal ik nog wel vaker gaan horen :D

Onno

25. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gefeliciteerd Onno! Je hebt echt heel lang naar een 550 gezocht en eindelijk heb je de ware gevonden :) Op de eerstvolgende meeting zullen we m kunnen bewonderen dan :)

Grtzz

Vu

Share This Page