Gefeliciteerd! Dat je ervan mag genieten! Maar dat kan denk niet eens anders na zo'n lange zoektocht!
Van harte Onno, leuk dat we je beslissings traject zo hebben kunnen volgen. Ik vind het echt een pracht wagen!
Gefeliciteerd Onno! Ben benieuwd!! Ik ben helaas niet in Limburg erbij (moet om 15:00 in Zeeland zijn, en doe dat liever niet met de Dino - concert, parkeer het meisje liever niet daar). Tunnelen dan maar!!!! Heeft iemand trouwens het adres (en www??) van Alex voor mij? Ik ben op zoek naar een nieuw adres voor m'n onderhoud... Ik ben bezig met een heel boze brief naar Italauto, want eerlijk gezegd begin ik er met de dag meer van de balen hoe ze me behandeld hebben en hoe ik m'n auto heb teruggekregen. Ja, hij glimt mooi hoor, en onder de lak zal het er vast wel prachtig uitzien allemaal, en vast wel beter dan het was, maar * M'n rechter portier wil bijna niet meer dicht (rubber zit de hele tijd dubbel) * M'n mistlampen staan schots en scheef * Hij staat VEEEEEEL te rijk afgesteld (ploffende uitlaat, verzuipen als ik gas geef, 1:5 rijden als ik geluk heb (was 1:6,5), stinken * In m'n interieur zitten overal zwarte vingers * M'n linker speaker doet niks meer * M'n antenne doet niks meer * M'n nieuw geplaatste wielen zijn niet goed gebalanceerd * En het klapstuk: De series 1 GT4 (welke ik heb) heeft normaal gesproken een aluminium kofferdeksel. De mijne dus ook. Series 2 en 3 een stalen. Ondanks vele, vele vragen om een aluminium heb ik er nu een stalen op gekregen van ze. Ja halloooo, doet het er nog wat toe wat ik zeg? Oh, en als ik dan klaag over de afstelling enzo, dan hebben ze pas na 2 weken eens wat tijd. Ja, hee, wat denk je, hij is zooooo tevreden over onze diensten dat dat wel kan? Ik ben @@#!@ twee en een halve maand m'n auto kwijt geweest omdat zij zo hebben lopen prutsen, en dan dit?? Ze mogen het spul in orde maken en daarna kom ik NOOIT meer bij Italauto!!! Prutsers. Sorry, moest ik even kwijt.... Overigens: die aluminium klep gaan ze natuurlijk nooit mee accoord. Ik heb expliciet gevraagd om een alu klep, er hoort een alu klep op, en ik loop nu elke keer als ik die klep open doe te balen. Vergalt de lol wel een beetje eerlijk gezegd. Tips? Poot stijfhouden?? Misschien m'n rechtsbijstandverzekering maar eens gaan bellen....
Hans, www.forzaservice.nl Industriepark Danenhoef Galliërsweg 6G 5349 AT Oss Tel: 0412 627777 Fax: 0412 622991 Email: [email protected] En het zag er nog wel naar uit dat ze alles netjes gingen oplossen.. Kom je toch mooi van een koude kermis thuis Asociaal ook dat ze pas over 2 weken tijd hebben! Je zou als koning behandeld moeten worden daar nadat ze je auto kapot hebben gereden. Meer dan succes kan ik je iedergeval niet wensen!
Net Alex gebeld - kannen & kruiken! Wahey! Even een aanbetaling doen en klaar is Onno. Ik heb hem in ieder geval drie weken gegeven om de auto klaar te maken dus hij heeft alle tijd om dat even netjes te doen. Hans, wat een (@*#@(!@*(#(!*@!#@ verhaal! Echt heel vervelend. Ik weet wat het is, met een prachtige '82 GTV had ik ook zo'n zeurverhaal in Z-A, en uiteindelijk ben je als klant de dupe, financieel en emotioneel. Ik hoop dat de rest van de zomer de betere kant op gaat voor je. Sterkte. Onno
Door de Eau Rouge met Fumacher, 3 juni op Spa Italia. Kort maar krachtig. http://video.google.nl/videoplay?docid=-773972604213899835 Geluid opendraaien.
Helemaal top! Je vriendin heeft wel flink moeten lopen voor deze beelden. Binnen in de 512 is het geluid nog machtiger Gelukkig zijn ze in Spa niet zo zielig over de geluidsnormen.
Kreis-sieg uitlaat? MMM wil toch nog een keer met mijn F355 over Spa (X-Ost challenge), maar qua geluid ben je heer en meester Frans
Hans, Heb je fotomateriaal van de schae en eventuele restauratie? Rechtsbijstand erop zetten Laat Alex een prijsindicatie maken om hem in orginele staat en werking terug te brengen naar hoe de auto was voor de crash. Je kunt het spelen op het feit dat Ital-auto het goedkoop heeft willen maken om van het gezeik af te zijn. Hun verzekering zal niets uitbetalen vrees ik.... Keihard rechtsbijstand erop!
Alle Italiëgangers...WELKOM TERUG!!! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen, de foto's, de filmbeelden Rust eventjes goed uit en laat de thuisblijvers ook een beetje meeproeven van jullie fantastische reis! Grtzzz Vu
Ik denk dat ik dat maar eens moest gaan doen.... Eigenlijk is het enige waar we discussie over gaan hebben de kofferdeksel. Gaat een leuke discussie worden... En ja, fotootje schade heb ik wel. Fraai he? (de meeste Deil gangers hebben deze al gezien) Thanks Hans Image Unavailable, Please Login
Hans....ik vind het erg triest dat ze ten eerste je auto beschadigen en dan vervolgens zo slordig de auto herstellen. Dat kan zo toch niet! Bah! Ik zou gewoon aan blijven dringen totdat het helemaal weer in orde is. Maar dan zijn het nog steeds dezelfde mensen die aan je auto sleutelen.....:S
Jeeetje! Dit had ik nog niet gezien. Wat een lapzwans moet het geweest zijn!!! Ik denk dat ik ( in jouw schoenen) heel erg over de rooie was gegaan. ONGELOOFLIJK!!!! WAT EEN SCHADE.
zo, van die foto schrik ik zeg. Italauto zal ofwel de auto zodanig moeten repareren dat deze weer in de staat is zoals jij hem aan Italauto hebt afgeleverd (dus met alu klep) of ze zullen de kosten moeten vergoeden die een dergelijke reparatie (dus weer met alu klep) met zich meebrengt. De aansprakelijkheid staat vast en de omvang van de schade kan ook betrekkelijk eenvoudig worden vastgesteld. Ik zie niet in waarom jij met een stalen klep genoegen zou moeten nemen. En we mogen toch aannemen dat Italauto een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekeraar heeft. Bij welke rechtsbijstandverzekeraar zit je overigens?
Iedereen hier nog bedankt voor het enthousiasme, advies, medeleven, feliciteren, etc. etc.. Het is een plezier hier je ervaringen te delen. Ik heb een nieuw bureaublad - wat zou dat nou zijn? Mijn verlof is ook uitgestippeld - het wordt als het goed is 27 juni tot 3 juli. Kort maar 485pk krachtig. Onno
Tja, ik ben het wel gewend. De meeste leuke dingen in mijn leven kan ik maar schaars van genieten. Mijn gitaren worden eens per drie maanden bespeeld... Neemt niet weg dat ik natuurlijk de komende 3 weken nog wel eens wat minder productief zal zijn dan normaal ! Onno
Italauto roept de hele tijd dat ik blij moet zijn, omdat de auto nu "veel beter is dan dat hij was" (er was in het verleden het een en ander met plamuur gedaan, wat nu allemaal weg is). En daarmee is de kous wat hen betreft af. Vind ik niet acceptabel eigenlijk. De oorspronkelijke schade was geraamd op 15K. Op basis daarvan is de schade expert van hun verzekeraar accoord gegaan met de reparatie. Die viel echter wat duurder uit dan ze geraamd hadden. Op 30K ongeveer (ofwel bijna total loss). Erg jammer allemaal voor Italauto, maar ik geloof niet dat dat mijn probleem is, is het wel? Ik ga vanavond even de verzekerings papieren erbij zoeken. Zit bij Univé...
&%* verhaal voor je Hans, Tipje mijnerzijds vannavond zal Mr.Dr.Prof. 348holland* weer in het land zijn. (wij kunnen hem Gijs noemen) misschien heeft hij nog wel wat tips ideeen voor je!
Jep Ski hut cd 8 nummer 24 (((het grote Tieten lied))) hij was helemaal niet serieus bezig met foto's nemen volgende keer nemen we jou maar mee. Er zijn ook nog foto's dat Gijs aan het Limbo dansen is. maar wie die plaatst wordt bedreigd met 134 rechtzaken.(met als hoofdprijs levenslang celstraf in irak)