AAAAAAAHHHHHHH, lekkurrrrr!!!! Dit spul zou X-rated moeten zijn. Had net de DVD nog maar een keer of 3 bekeken, kom je hier mee aan! Prima compilatie!!! En dat op nog geen kwartier van huis. Zie je in augustus weer Onno! (Oh, en we hebben al 32 views op 123video... ) Edit: 47 nu al. Populair videootje Onno!! Hans
Moet rennen om de F naar Alex te brengen - zie jullie vanuit de 3e wereld weer. Blij dat je de DVD en video goed vond, Hans. Erg leuk om te doen, bijna net zo leuk als het rijden zelf... Onno
Roberto is de naam En hij was daar met de auto van Mr. Swaters (de 166 MM blauw-groenig zo) die slechts 3de geworden is in zijn klasse. Er was stevige concurrentie Groet, Koen
Even weggeweest en gemerkt dat er intussen weer heel wat gebeurd is hier... Wat betreft Maranello, wat een absoluut geweldig weekend is dat geweest zeg! Gewoon niet te beschrijven! Prachtige autos, geweldige mensen,... Heb er echt van genoten! Ben blij dat ik mn camera bij had... hier is een klein preview clipje in low quality met enkele hoogtepunten http://video.google.nl/videoplay?docid=-2688552875000847147
*Z a t e r d a g 3 0 j u n i* Zoals ik van Gijz (348holland) begrepen heb (post hier) zit Roel niet meer zo te wachten op vlaaiengangers. Kan het ook wel een beetje voorstellen, het enthousiasme was niet zo hoog, beetje jammer. Echter, een X-aantal coureurs had de agenda al aangepast (lees: vrijgehouden voor vreet en veegwerk) dus ik denk dat we gewoon een minimeeting ergens moeten doen. *Ergens afspreken rond 12:00/13:00 *Even de F-tank laten borrelen *De lintworm te eten geven ergens in de vorm van een laffe sateh cq uitsmijter *Wederom 30 liter benzine er doorheen pompen Heren wat zijn de Plannen? Gaan we naar Limburg of niet? Zo niet, wat wordt het dan wel? Richting Ardenne? of alleen een rondje op/door Veluwe? Ook een optie: Liefkens tunnel nabij Antwerpen a 2x 5 km achter elkaar...... Graag enige suggesties om wat te plannen. De tocht die Roel had uitgezet is ook een optie maar is met echt mooi weer wellicht meer de moeite waard.
Knappe preview Alexander!! Maranello was idd geweldig!!! Onbeschrijfelijk... Kan me niet voorstellen dat ik snel weer een gelijkaardig event zal meemaken, laat staan NOG beter! .... of mss toch, over tien jaar.... met een eigen F!! Guy
Ziet er naar uit dat jullie veel plezier hadden erg coole video! ....en wat een prachtige geluiden komen er toch uit jullie f's.
Alex, wat heb je dat toch practhig gemonteerd! Ik heb de hele tijd met interesse zitten kijken. Echt heel erg knap! De shot op 2min 51 is erg mooi vind ik. Weet er iemand welke F er op 1min 48 in voorkomt? Vind die ontzettend mooi zeg! Erg bedankt voor de film Mocht die ergens te downloaden zijn, dan wil ik m graag hebben Grtzzzz Vu
@ heren coureurs Zoals Fred Emmer al zei in een post net, het is zonde om niet even de auto's de sporen te geven. Ikzelf heb 's morgens en net na de middag echter familieverplichtingen. Ik kan rond 13:30 uit Tiel wegrijden om mij bij jullie te voegen. Ik kom jullie kant wel op waar jullie zijn. Maar over wie praten we allemaal ? Het blijft zoals vaak weer erg rustig als het om een vrolijk samenzijn gaat. Jammer, want wat is er nu mooier dan met een paar Ferrari's tegelijk de weg op te gaan ? Wellicht is het leuk om Brabant weer eens te verkennen...
Onno en Hans... Jullie zijn lekker tekeer gegaan. Die tunnel is niet verkeerd !!! Mooie beelden.... Jammer dat het hier van dat ***weer was, anders was ik echt die kant op gekomen. Vandaag was het verdorie prachtig weer, heb vanavond nog een uurtje gereden. Ik lees dat je eind augustus weer in NL bent ? Dat komt goed uit, 1 september is nl. de Groote Meeting in Belgie georganiseerd door onze eigen Eddy Wally: Dino2010. En dat wordt een feest. Ik heb begrepen dat de uitnodigingen er zeer binnenkort uitgaan.
Alex, goed dat je uit de gevangenis van Plopsaland ontsnapt ben en weer online bent. Bedankt voor deze impressie... ziet er goed uit.
Mocht het doorgaan en iemand heeft een zitje vrij, dan ga ik graag mee. Had nl. al vrijgenomen van werk voor t geval dar]t de Heuveltocht door zou gaan. grtzzz Vu
You've got that right! Op de 70ste verjaardag MOETEN we er gewoon weer bij zijn... MET eigen F idd! Eigenlijk wil ik volgend jaar al terug naar Maranello Thx! Geeft zo'n beetje de sfeer weer. De Ferrari op 1min 48 is de 375 MM (Berlinetta Scaglietti) uit 1954 (0402) die ooit van Roberto Rossellini geweest is en momenteel in handen is van de Amerikaan Jon Shirley uit Seattle. Goede smaak Vu! De auto won de 1ste prijs in klasse 4 en ook de prijs van elegantste wagen van het concours. De low-quality versie is download- en afspeelbaar met Google Video. Volledige kwaliteit is lastig op het net te krijgen.
Als ik Amerikaan was geweest had ik nu het woord gehad: AWESOME! Maar ja, als Nederlander wordt het dan iets als Wow, leuk joh! Gave video, ziet er idd uit als een top weekend!!!
Waar we ook heen gaan, ik ben d'r. M'n banden jeuken gigantisch. Bij deze tevens het aanbod om bij mij te verzamelen (Deil, lekker centraal in 't land). Hoeft niet, mag wel. Waar we ook afspreken, we vlammen wel een kant op.
Ik zit vreselijk vol gepland morgen, maar heb toch wel erg veel zin om het Dinootje nog eens uit te laten (walk the Dinosaur??? Hitje anno 1988 van Was not was). 's Morgens zit ik in Almere samen met klant Heinz aan de keukentafel het nieuwe instrumentenpaneel voor zijn vliegtuigje te plannen (dat heet werken tegenwoordig - briljant!!), en aan het eind van de middag zijn Ivonne en ik met twee auto's naar Rotterdam gereden, hebben we er daar eentje achter gelaten en zijn we naar de Brouwersdam gereden om daar naar een concert te gaan. Als daar tussenin nou nog iets zit wat a) op het goede tijdstip valt en b) een beetje in de richting is, dan gaan we graag mee!!!! Ik heb alleen de 06 van Henk, maar die neemt nooit op. Hopen dat dit wat gaat worden! Hans
Dit zijn de voorspellingen voor morgen... en de rest van de week. Oftewel, grijp die kans denk ik... Image Unavailable, Please Login
Wie heeft de zomer meegenomen? Een van de Italië gangers?? Wil degene die dit op zijn geweten heeft dan ook zo vriendelijk zijn om de zomer weer mee terug te nemen? We missen haar.... Om een idee te krijgen van de meuk die er nog aankomt: http://www.metoffice.gov.uk/weather/europe/surface_pressure.html. Ik zie alleen maar fronten en lage drukgebieden die met een rotvaart op ons afgevuurd worden vanaf de Atlantische oceaan. Bleuh!
OK, terug op de gravelwegen. Gisteren in ieder geval nog een beetje een afscheidsdagje - auto naar Alex gereden, Aston Martin Vanquish S gezien bij Schiphol (WAT EEN GELUID! Bijna zo goed als die van mij . Hoeveel zijn er daarvan op nederlands kenteken? Twee?), en op Schiphol werden twee gloednieuwe Gallardo's uitgeladen, helemaal ingepakt helaas. Vliegveld in Parijs was weer complete chaos, maar helaas was mijn vlucht naar Mali verlaat - ik had even hoop dat ik het vliegtuig weer naar Nederland terug zou nemen omdat hij al weg zou zijn....en dan was ik er natuurlijk bij geweest morgen. @Henkie - ik had dat al van Hans vernomen maar 1 september komt helaas niet uit; ik ben wel in Europa maar dat is het weekend van Goodwood Revival wat ik al een maand of twee geleden geboekt heb. Het weekend erna is wel mogelijk. En ja, jammer van het weer - dat heb je met zo'n bizar leven als ik leid: je moet alles in een paar dagen stouwen en als het dan even tegenzit dan mis je wel eens wat. @Fu - Bedankt; het was erg lachen. Kort maar krachtig. @Paulus - Alex had het nog even over je klokje; hij was erg in zijn nopjes dat 'ie je zo blij kon maken. Ben blij dat het gelukt is! Onno