Hmmm, heb dit weekend ook wat van dit soort werk gedaan... Misschien nog wel leuker dan tunnel blazen!! (okee, foto's zijn van een tijdje terug, maar het idee is hetzelfde. We waren vrijdag met 5 vliegtuigjes...) Als er eens iemand mee wil.... @rob: Super plaatjes uit Italië! Ben jaloers @Cruizers gisteren: Ging me niet lukken helaas. Baal er flink van dat we niet ook even konden komen. Ben uiteindelijk zelfs niet eens bij dat concert in Zeeland gekomen... Gedoe... Bleuh... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Durfde het eigenlijk niet te vragen maar als je het aanbied HEEL GRAAG!!! Ben gek van vliegen. Vandaag nog 2 vluchtjes gedaan in een paar grotere broers van jouw vliegtuig. Praag-Zurich (373-500) Zurich-Dusseldorf(A319-112) De laatste had leren RECARO stoelen en ik werd door die zwitserse stewardessen gruwelijk in de watten gelegd. Kreeg zelfs een bak ijs van haar................ Hoeveel stewardessen vliegen er op jouw toestel mee?
Euh... 1. Jij. Zürich he? Hmmmm. Land van de paarse koeien. Als jij de Milka meeneemt dan gaan wij een keertje vliegen...
Henk ik ben 1x een donkergroene 550 tegen gekomen, voorzien van een groen/beige interieur (volgens mij). Die stond bij Marcel Wiggers in de showroom, volgens mij was die speciaal voor Dhr Polman uit Enschede gemaakt (naamplaatje op dashboard).
Ik ben weer een beetje bijgelezen, leuke filmpjes en foto's. Ruud bovendien met een waanzinnige ervaring. Onno, ik neem aan dat je enorm hebt genoten van je (te) korte verblijf in NL en je bezoek aan Goodwood. Ik hoop de volgende keer jou en je 550 te ontmoeten. Morgen zal ik de overige pagina's weer bijlezen dan heb ik weer tijd aangezien ik weer moet werken.... Leuke opsteker voor mij bij thuiskomst: in het fotografieblad ZOOM is een foto van mij gepubliceerd om als (goed) voorbeeld te dienen. Dat is de 2e publicatie voor mij in een jaar tijd, laten we hopen dat het zo doorgaat @ Rob: We zijn op zondag nog even in Sirimione geweest, helaas heb ik geen kans gehad om naar Maranello te gaan, maar ik kwam 's avonds deze 430 nog tegen in Sirimione: Image Unavailable, Please Login
Peter, gefeliciteert met je foto in " zoom " dan moet hij zeker goed zijn. Ben nog door Moniga gereden en heb constant getoeterd en gezwaait maar geen ene terpstra gezien Ja er komen altijd veel ferrari's in Sirmione volgens de mensen daar.
Fred, sms ontvangen, dvd's gaan morgen (lees Maandag) op de bus, basketbal toernooitje + aansluitende BBQ heeft de verzending een extra dag vertraging opgeleverd, mijn excusses hiervoor. Groeten, Postbode paul
Nog wat foto's van de vakantie: -Zwarte 430 in Dezensano -Gele 348 met rood interieur in Moniga -355 in Dezensano -In de vakantie ben ik nog 4 audi R8's tegengekomen, ik vind het toch wel een hele brute wagen: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, vind de R8 ook erg fraai maar zou 'm niet snel kopen. Dat geldt voor alle nieuwe auto's in die prijsklasse wel - er is veel te veel leuks te koop dat bijna nieuw is in dat segment. Vind het ook jammer dat het instrumentarium van het dashboard toch wel erg veel lijkt op de A3 die ik 6 jaar geleden reed... Had toen al een hekel aan die rode displays. Ik heb inderdaad erg genoten van mijn weekje met de 550, Peter; het was geweldig. Erg kort maar gelukkig heb ik nog de filmpjes en foto's om na te genieten. Volgende keer krijg je de kans om haar op de gevoelige cellen vast te leggen. Onno
Hans, er ligt hier een airstrip op 50m van mijn huis! Kom maar langs, hoor! Bijgesloten de Google Earth locatie. De koffie staat klaar. Onno Image Unavailable, Please Login
2486 nautical miles. Met 110 knopen wil dat zeggen 23 uur vliegen.... Plus tussenlandingen om te tanken. Plus naar de bank om nog meer pecunia te halen om de locale warlord om te kopen, plus wachten tot de consul me uit de zoveelste gevangenis weet te lu**en. Tegen de tijd dat ik bij jou ben is het eind Augustus, en dan zit jij weer hier. Ik denk dat ik maar lekker thuis blijf Onno, als je het niet erg vindt....
Peter, weer geslaagde foto's. De shot van de R8 is heel eerg netjes. Als je de high reso online heb staan, moet je maar eventjes een gil geven Gr. Vu
Tjongejonge, waar zijn de vliegers van weleer met een beetje lef in het lijf? Geen avonturiers meer te bekennen tegenwoordig (behalve mijnbouwers natuurlijk). In ieder geval ken je de locale warlord hier al, dat is een F-chatter met een 550... Onno
Heren, Ik speel al een aantal dagen met het idee om een rondje westland te plannen. Nu weet ik niet of er genoeg animo voor is maar de datum zal op een Zondag in september vallen. Een maand waar het meestal nog mooi weer is om even de paardjes uit telaten. Mocht er genoeg animo voor zijn dan zal ik beginnen met plannen e.d.!
Ik zou hier voorzichtig mee zijn Ruud. Het zit vol met FCN activiteiten in september en ook nog de 1 september Ferrarichat meeting in Lochristi (Belgie) en... DE Tunnelrit. Opkomst kan zeer laag zijn en dat geeft geen leuk gevoel.
Met die Tunnelrit had ik inderdaad al rekening gehouden. De overige evenementen niet Is er ergens een kalender van de FCN beschikbaar?