Helaas Vu, feestje in Spa gaat niet door voor ons. Michel heeft een hertentamen Vrijdag.
Ik ga zondag nog naar de Nurburgring Nordschleife met een aantal bekenden, heb jij toevallig nog plannen om die kant op te gaan?
Nee helaas, ik heb mijn portie gehad 2 weken geleden. Augustus of September zal het wel weer worden Bekenden van hier btw? Der staan trouwens een aantal foto's van ons in de nieuwe Autoexpress. Krijg het magazine deze week binnen. Zal er wel ff fototje van maken A.s. zondag sta ik trouwens op Zandvoort, of HEEL misschien op Silverstone
Nee, bekenden van hothatch.nl, maar wie weet zijn hier nog meer liefhebbers om wat rondjes op de ring te draaien?
Hey Ruud, Dat is wel jammer om te horen. Afin, aankomend weekend tref ik je wel in Zandvoort dan Laten we maar niet zeggen wat we daar gaan fotograferen
Jij hebt het over temperatuur, maar wat sfeer en magie betreft kan je Zandvoort niet vergelijken met de Nordschleife... Gr. Martin
Dat moet ik je nageven! De sfeer daar is zoo relaxed! Hier wat foto's van 2 weken geleden. Om Peter alvast in de stemming te brengen. Mocht iemand bezwaar hebben dat het geen F's zijn dan haal ik ze weg De foto van de 997 Turbo en de SZ zijn op dezelfde dag gemaakt. Het weer is daar ZO wisselvallig.. heel vervelend.. maar het heeft ook zijn charme's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Afgelopen woensdag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Verdomd als het niet waar is! Let even op de taartschep achterop de 911 rechts: handige tafel! Gr. Martin Edit: ken jij die dudes in de achtergrond van mijn foto's?
Ze kwamen me al vaag bekend voor, waar was jij afgelopen woensdag? Genoeg mooie plaatjes om te schieten: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat zijn idd hele mooie plaatjes. Ik had er heel graag bij willen zijn, maar ik zat toen nog met mn neus in de studieboeken. Heb je ook plaatjes van die zilvergrijze GTO? Heb nu ondertussen vakantie, maar nu is alle pret alweer over.........dan maar kevertjes fotograferen a.s zondag. Gr. Vu
onder andere: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Cool! Ickx en Redman. Deden die ook mee aan races? @Boink : die gele Xj220 is ook gaaf hoor! Zie je bijna nooit.
@ Hans *O* Ik meld me hierbij aan voor een stukje lucht acrobatiek, heb nog nooit met zo'n toestel gevlogen en komt op mij over als het echte vliegen incl. ronken van zuiger motoren. Laat een datum weten als je zo'n tripje gaat maken en ik ben van de partij. Ik had ook kaartjes voor dat concert at sea! Had ze alleen verkocht om bij de Heuvelrit te kunnen zijn. Heb gehoord dat het daar om 21:00 begon te regenen en niet meer ophield. Sfeer was okee. Muziek is gestopt om 23:45 omdat veel mensen vertrokken, welke uren in de file hebben gestaan om uit die hoek weg te komen!
Bedankt Paul, ben benieuwd. Heb je het adres van jezelf bijgesloten, heb ik ook nog wat beeldmateriaal voor jou. Wil je dit op Dvd of op tape? Tape heeft alleen zin als mijn bandje afgespeeld kan worden in jou camera. Ik dacht dat wij tijdens de trip een keer gewisseld hebben, klopt dat?
Fred, Wat betreft jou uploadsnelheid. Zit je niet tever van de centrale af? Kan je hier opvragen, http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/ even postcode en huisnummer invullen. Anders zou ik toch eens met je provider gaan bellen.