Frans, je bent vrij om te gaan en te staan waar je wilt, het internet is vrij. Ik vind het ook niet leuk dat iedereen alleen maar even inlogt om te kijken of er nieuws is en dan weer weg is. Mij hoor je even iets minder nu vanwege andere prioriteiten. Ik lig in een scheiding en mijn leven is naar de klote.
Ben het met je eens Frans, het is hier wel heel erg stil....... @Hans, volgens mij zag ik je Ferrari vanochtend in achterveld staan, hoe staat het er mee, zijn ze er nog steeds mee aan het werk?
Henk: Sterkte...Klote... Bel me als je gaat rijden dit weekeinde..ik doe mee! Voor de rest is het hier erg stil.... Ik heb een ingelogd op f********* en zie veel bekende namen van hier.. Ook de berichtgeving is veel meer... Hoop dat het hier veranderd Gegroet, Frans
@ Paul : geweldige DVD van de italietrip !!! ook net de autovisie binnegekregen Stond een stuk in van de 60 Celebrations Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ook in de Autovisie een aankoopwijzer over Mondial en in het spelciaal de Mondial T Cab die bij AAC in Almere te koop staat Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tot 12.00 uur ochtend ben ik bezet. Sleurhut voor onderhoud. Daarna vrij om snelweg op 2 banen tegelijk onveilig te maken.
Ik denk dat het gewoon even een dipje is, Frans. Ik ben zelf stil van de onthoudingsverschijnselen... komende twee maanden geen F, 't valt niet mee! En verder geen Ferrari gespot hier in Mali... Onno
djfrens & henkie! Ik pleit schuldig: ik heb de laatste dagen ook te weinig gepost! ik ben verdikke helemaal in fout! Laat ons de boel maar wat opvrolijken door Cor te bedanken voor het plaatsen van het mooie artikel uit z'n tijdschrift! Als ik goed zoek vind ik m'n 328 wel terug op de fotootjes van 60th... Djfrens: ik zou dolgraag mee"gummen": doch ik moet zoontje ophalen in Friesland(die was wezen zeilen!), zondag gaat er aan voor familie-activiteiten! HENK!!!!!! We steunen je allemaal, het moet een échte str*nttijd voor je zijn! We staan allemaal achter je, Fchat heeft je nodig, vergeet dat nooit! Wat vonden jullie van de GP de France? Voor herhaling vatbaar, hé! Gewoon overdoen in Silverstone? Laatste item: Wat met het hele sabotage-verhaal van Nigel Stepney én het doorspelen van Ferrari-gegevens aan een McLaren-mecanicien?
Heeft de BBB in jouw afwezigheid nog beweging nodig misschien? In dat geval ga ik wel even met djfrens gummen. Ik heb een rijbewijs...
Kwalijke zaak, maar spionage is nu eenmaal een hotitem in een tecnologydriven bedrijfstak als de Formule 1. Nog niet zo lang geleden zijn twee Toyotamedewerkers tot een vrijheidsstraf veroordeeld voor het meenemen van bedrijfsgeheimen van hun oude werkgever... Ferrari. Laat de FIA en de justitiele autoriteiten het maar uitzoeken. Als het goed is geeft Stepney één dezer dagen een persconferentie. Ik ben benieuwd hoe hij gaat uitleggen dat zijn oude vriend Mike Coughlan over vertrouwelijke Ferrari documenten beschikt, zonder dat dat iets met hem te maken heeft.
Cor, bedankt voor de scans! Zo heb ik hier ook nog wat te lezen! Leuke artikeltjes. Over de Mondial - ik moet zeggen dat Hans' achtcylindertje mijn appetijt voor die motortjes weer helemaal heeft gewekt (nadat mijn broer 4 jaar geleden zijn 328GTS verkocht). 308, 328, Mondial, het zijn allemaal echt lekkere bakkies, zeker voor het geld. Onno
een maatje van mij die in Eindhoven woont vertelde me dat Moesdijk een (of meerdere) F('s) uit zijn collectie heeft verkocht om aan geld te komen voor kleine voetbalverenigingen in de omgeving daar. Zo zou een kleine vereniging 30.000E hebben gekregen om spelers te kopen ofzo........ Iemand die hier iets meer van weet?
Ok wie doet mee? Frans Lambo? Henkie? Gijs? Mooi weer verwacht zaterdag, dus een mooie tocht met doel een eettent of terras is natuurlijk goed doel... De Ardennen? De Eifel? (Nürnburgring?) Hoor het wel Frans
@Cor: Ik heb de AV ook gelezen, ben begonnen met die Mondial T van ACC, ik vind het een prachtige wagen, ik heb hem al meerdere keren in real life mogen aanschouwen, echt een wagen om verliefd op te worden (zwijmel).
Nice try! Take two. Silence please.... And...... action!....Cut! Damn - the beast won't go out of its cage! Onno
Mij hoor je even iets minder nu vanwege andere prioriteiten. Ik lig in een scheiding en mijn leven is naar de klote.[/QUOTE] Sterkte Henkie! Doe het rustig aan, in ieder geval op de weg, in het bijzonder als je in je Ferrari zit!
Ik heb mezelf even verdiept in het multi-quoten van berichten: Was het voorheen HEEL ERG DRUK, nu is het even wat rustiger, gelukkig is Cor terug van een van zijn vele vakantie's... First things first Henkie, zijn genoeg mensen die de site goed in de gaten houden begrijp ik uit betrouwbare bron... Gelukkig weet jij de reply-button nog goed te vinden, veel F-foto's maken dit weekend op de Ring! Waar was je toen Cor, was he-le-maal fan-tas-tisch! Mmm, waar ken ik die auto van...? Oh jee, de 30+ club..? Onne, er moet toch wel IETS te melden zijn vanuit Mali? Al is het maar een kleinigheidje! Beste Otto, ik heb lopen zoeken naar je auto op Fiorano, alleen was het zo mistig (zie foto)... Pittige pasta, zou dat wat kunnen zijn? Guy, Alex, wat vonden jullie er van? Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Verd....me, zit zaterdag vol met afspraken tot 17.00 uur dus kan helaas niet mee. Zondagmiddag gaat ook niet lukken vanwege de F1. Tja dan maar weer een weekend niet rijden voor mij. Het wordt inderdaad tijd om wat leuke dingen te doen hier zowat er weer wat fatsoenlijks te lezen en babbelen is. Henk, doe het even rustig aan heb het ook meegemaakt. Alles komt goed, alleen je moet door moeilijke tijden. Sterkte en inzicht gewenst!