Volgens mij zit zijn Ferrari hart nog wel op de juiste plaats Roger, hij doet altijd zijn uiterstebest om Lambo's voor te blijven Image Unavailable, Please Login
Sorry jongens, ik moet verstek laten gaan. Heb mijn verjaardag uitgesteld ivm Heuvelrit naar .......... vandaag. Dus vandaag heel de familie over de vloer. Heb hierom afgelopen donderdag al een mini gum rondje gemaakt naar kroeg van Bram. Is gelukkig droog gebleven. Hoop morgen (zondag) op mooi weer om erop uit te gaan, dus maffia leden die vandaag ook niet kunnen, of echte mannen die aan 1 rit niet voldoende hebben, laat wat horen, gaan we er zondag op uit. Zit te denken aan de Liefkens tunnel (2x 3,... km achter elkaar) daar bij Otto (2010) in de buurt. Gumse Fred
Ik vind niet dat James een kopie van de P3/P4 gemaakt heeft. En als je hem in het echt ziet geeft hij ook helemaal niet die indruk. Het is een modern uitziende auto met mooie lijnen, geinspireerd door de oude racers. In 3-D is het een plaatje hoor. IMHO. Dit is de enige foto die ik hier in Mali heb, geschoten op Goodwood FoS twee weken terug. [EDIT]: Peter Hardiman reed een P3 op Goodwood - moet wel zeggen dat ik die prefereer. Wat een geluid! Maar geef mij Jim's auto i.p.v. een Enzo of FXX a.u.b. !! Onno Image Unavailable, Please Login
Hee Fred, je had je verjaardag moeten uitstellen naar 2012, pak je er toch een paar jaartjes bij! Gefeliciteerd! Onno
Wat kunnen jaguars toch mooi zijn Ik zag deze gisteren bij Snellers in Deurningen staan. Image Unavailable, Please Login
Heren, wordt er nog gereden vandaag ? Ik heb er zin aan, het leven is kort. Vertrekken rond 13:00 hier. DJfrens, we gaan naar het zuiden, afspreken langs de A2 ok ? Afslag Vught op de A2.. Martin, wou je nog mee ? Sta daar dan ook ergens...
Dat is ook een manier om jong te " blijven", ik zeg altijd dat Wilma en ik samen gemiddeld 34 jaar zijn! werkt ook goed als je 37 wordt/bent. @ gummers van 07-07-07: Als jullie in de buurt komen, taart staat klaar, (incl huis met familie, maar serre a 25 m2 is nog beschikbaar) met een drankje om taart weg te spoelen. Dit met toestemming van Wilma! Wat is het toch een moord wijfie Gr Fred Ps Zon breekt door, terras is dus ook geopend. 5 liter staat alweer klaar!
Heren, Aangezien er werd geopperd om een keer naar de Ring te gaan. Ik zit met een aantal anderen in het weekend van 15 september in Centerparcs bij de Ring. Jullie zijn dan uiteraard allemaal van harte welkom, nu is er de 15e wel de FCN meeting @ de peel. Mocht er interesse voor zijn wil ik wel even een hapje en drankje verzorgen op de 16e. Als er genoeg interesse voor is open ik wel even een topic ervoor.
Volgens mij is september 1 van de drukste maanden in de agenda en inderdaad de Peel meeting, dus ben bang dat het niet mee zal vallen. We kunnen natuurlijk alvast een datum prikken voor volgend jaar
Ik denk dat niet iedereen naar de Peel kan/gaat. Als iedereen gaat (trouwens per uitnodiging die ik niet heb) is het (te) vol. Daarbij komt dat ik liever rij dan........ . Ik adviseer je even rond te vragen wie er kan/wil komen en dan te oordelen of het "de moeite" (wat is het voor moeite om cola, snacks te halen) waard is. Kunnen gelijk diverse de ring eens bekijken/proberen. En kunnen "bekende" (ik bedoel die er meer geweest zijn) meerijden in F's om een beetje te navigeren en namen van beroemde punten te noemen. Ik persoonlijk ben wel in voor zoiets, en jullie rijden dan ook de ring weer eens! Dubbele pret dus. Ik hoor je gedachte wel, gr Fred
Fred Alsnog een prettige verjaardag gewenst, al heb ik je echte birthday gemist Veel plezier alsnog vandaag!!! Ik zal er op mijn werk een op je nemen (ik, als non-alcoholist )
Miljaar Fred! Familiale verplichtingen dit WE! De liefkenshoektunnel is een festijn voor wie van motorengebrul houdt: wel: Tol! Hartelijke felicitaties met je verjaardag! Wat heb je zoal van de o zo verrukkelijke Wilma gekregen? (alleen de dingetjes die voor publicatie vatbaar zijn, aub....!)
Ten eerste een pyjama, een voorzeg apparaat (met vrouwen stem) voor Ferrari. (Voor ons nuchtere Hollanders: Een orginele afdekhoes, navigatie systeem) Image Unavailable, Please Login
Henk, Peter, Martin, Frans+maat, bedankt voor jullie bezoek. Leuk om even samen de duitse autobahn onveilig te maken Heb nog steeds spierpijn in mijn bovenarmen
Het was een leuk feestje Roel, en je vrouw kan goeie vlaaien bakken Waar zijn de foto's ? Zonde van die *** file op de heenweg, maar het gerace op de autobahn maakte alles goed. Volgens mij hebben we goed ons best gedaan en jouw Mondial 8 gaf nog flink partij ! Op de terugweg over de A73 kwamen we een aantal Impreza's tegen. Een ervan bleek echt snel. Ik zat achter hem met de teller van mijn Modena op 280km/h...
Moest daar staan "kruin"? Roel, dank voor de gastvrijheid. De vlaai smaakte prima! Heeft Walter het drooggehouden op de terugweg? Wens hem veel sterkte met die stijve nek morgen... Gr. Martin
Heren maffia, waar zijn de foto's? @ Henk, Indrukwekkend een Suba%$ met 280 achter je (hoop ik)? kunnen die dingen standaard zo snel? Hoeveel vermogen? @martin Ik begreep dat je ontmaagd bent op de duitse autobahn?! Bij Paul was dat 4 weken geleden, en ikzelf een paar dagen ervoor. Vreemd vind ik wel, hoewel vreemd?, Je ervaart die snelheid minder in die auto (ondanks dat hij open is) dan bijvoorbeeld 270 in die 328 van mij. Het is beide spannend, alleen de indruk is compleet anders. Deels wijd ik dit aan het feit dat je in de 328 nog lager/dichter bij de weg zit, waardoor de indruk van snelheid anders op je overkomt. En dan nu de Foto's waar Henk het over had aub!
Met excuses voor de magere kwaliteit... Glimt mooi Walter!!! Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
jullie hebben het weer naar je zin gehad zie ik. Gaaf !!! Ik ga zo even rijden..... kappie eraf...... zon op de knar en kachelen !!!!!
Na de geweldige rit gisteren, kriebelt het weer.... Wie gaat? Hoor het graag mail me ..... Henk: ik kwam ze ook tegen die Impreza's...Die witte liep gewoon 280 klopt,ik had moeite om ervan weg te rijden... Volgens mij kwamen ze uit Eindhoven..Verder toffe lui maar ik had geen zin om mijnn rijbewijs + auto in te leveren... Lambo: kriebelt het ook weer om te gummen? Roel: bedankt voor de heerlijke vlaai en de gastvrijheid. Liefkestunnel is wel een leuke optie.. Wellicht ook Belgische deelnames? Dus: mail me en we gaan weer los!!! Frans