Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 783 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Frans je hebt een PM! (mail adres heb ik niet)

2. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Wie gaat mee?

Fred?
    Cor?
    Roel?
    Marcel?
    Joop?

Henk heeft een vol programma vandaag geloof ik...

Laat wat weten...

Fred328 bel me even is makkelijker kijk in je pm

Frans

3. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

Ik ben van de partij.
    Henk zit op een boot en wil er wel vanaf maar het is te ver van de kant af.

Gijs heeft een balansdag (wat is dat nu precies Gijs) een tekort aan vreugde/genot moet toch ook in balans komen? Je bent toch net 5 weken weg geweest (zonder eigen F) en afgelopen weekeinde was hij niet beschikbaar, Hoezo Balansdag :D :D :D je bent zwaar uit balans!

Cor moet werken, is stiekem al weg geweest met Karen (vroege vogels)

Plambo reageerd (nog) niet, ga ik nu bellen. Net als Otto 2010.

Van overige heb ik geen nummer, sms jij die?

4. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Wij (frans, fred) gaan gummen. Vertrekken nu (13:15) zijn in Brabant Gorichem en omstreken. Als iemand wil aansluiten sms even op ons nummer.

Fred

5. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
  6. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Miljaar, hebben jullie weer pret gehad dit WE! Vlaaien, Autobahn, en 348holland die z'n (financiele?:D) balans opmaakt en het teveel doorstort aan FchatNL/B-bank?
    Bij mij had de familie dit keer de bovenhand! Toch een paar glimpjes opgevangen van de British GP.... Kimi for Champion?

Ik leg momenteel de àllerlaatste hand aan de organisatie van de "Super FChat Meeting du Pays Plat" van 1 sept as! Morgen of overmorgen ten laatste, worden de uitnodigingen verstuurd... !
    Tip voor de vakantie: neem toch maar dat boekje over de geschiedenis van F mee, met dié kennis vallen prijzen te rapen, een verwittigd man is er 2 waard, (een Ferrari-man 4.....:D:D)

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #19557 Hans, Jul 8, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  8. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Heb je ook foto's van de Nordschleife..? Misschien kijken we PTerps nog wel op zijn kruin...

Gr. Martin

9. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Hans, wat heb je toch een ideaal leven he ;) Even over de ring vliegen :D Heb je autogespot nog zien staan bij de zandvlakte ( Hohe 8) ;)

10. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #19560 Hans, Jul 8, 2007
    Nee helaas. Op m'n vliegkaarten staat het hele circuit niet aangegeven en het was daardoor ook stom toeval dat we er overheen kwamen. We waren gewoon wat op (iets te) lage hoogte wat aan het ronddarren toen we een leuk kasteeltje zagen. Even langs het kasteeltje scheren voor wat fotootjes. Goh, een circuit, wat zou dat zijn? Zagen op een muur geschreven dat het de Nurnburgring was. Jaaaa, deze heuveltjes hier zijn inderdaad de Eiffel, dus dat zat er dik in... Weinig voorbedachte raden dus. Het kasteeltje lag in het Oosten, dus de Nordschleife zijn we niet overheen gekomen.

Op de bovenste foto zie je nog wel wat stukjes nordschleife, maar echt foto's hebben we niet meer gemaakt. Moest me net even te veel slalommen tussen de helicopters door. Was een of andere vrachtwagenrace bezig. Vond het wel gezegend na anderhalf rondje en ben verder gevlogen. Had nog andere, belangrijke zaken af te handelen :D
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

11. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    WOHOW!
    Vliegtuig, motorboot én Ferrari! Daarbij nog een schattige vriendin, tjonge, jouw leven is COMPLEET!

12. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Vanmiddag toch nog even vlugge ronde Heinenoordtunnel gedaan. C36 dacht te volgen.

Ving met de audi nog iets voor de BBQ, zag in mijn achteruitkijkspiegel een Haas en enkele onderdelen van mijn voorbumper rollen!

P.S. Haas stierf snelle dood, voorhoofd ingedeukt rest intact. Het reguliere hagel zou meer wonden veroorzaakt hebben.

13. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Ken je deze: "Mijn naam is Haas!"?:D:D:D
    't Is toch maar een povere vangst als dit je overschot is van je 'balansdag'!
    Langs de andere kant, met pruimpjes en een lekkere saus smaakt het overheerlijk!

14. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Hallo Allemaal,
    Net aangemeld en deze thread gevonden op aanwijzing van JazzyO, Onno.
    Ik ben net zoals hij eerder, op zoek naar een 550.
    Onno heeft me al aardig op weg geholpen met zijn research die hij de afgelopen tijd heeft gedaan voor zijn aanschaf.
    (nogmaals dank Onno)

Ik heb zijn auto afgelopen weekeinde gezien in Oss en het is echt een supermooie kleurcombinatie.
    Mijn voorkeur gaat uit naar "standaard" Rosso / Nero.
    Evt. opties Daytona bekleding / SF shields

Ik twijfel tussen eigen import uit Dld. of een NL auto, op mobile.de wel wat koopjes gezien maar af en toe lijken het "vage" aanbieders.
    m.a.w. tips zijn welkom.

NB dit is trouwens wel een super-thread. Bijna 1.000 pages. Volgens mij is er bijna een inburgeringscursus voor nodig om hier een beetje thuis te raken :)

D1ablo

15. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Dat moet de Nurburg geweest zijn, het kasteel waar het dorpje en De Ring naar vernoemd zijn!

Gr. Martin

16. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom D1ablo, Leuk dat je jezelf aanmeld. Onno heeft inderdaad een mooie 550 gevonden, met wat hulp. Als je wat 'rond kijkt" zal je merken dat het rijden met elkaar hier hoog in het lijstje staat van activiteiten. Ook zijn er verschillende F's aanwezig (en 1x Lambo, zit een story achter) naast diverse enthosiaste bezoekers/foto- video-graven die we ook overal bij uitnodigen. Altijd leuk de uitstapjes terug te zien en een collectie film/foto materiaal aan te leggen van alle F's + L.
    Een rijder met een 550 kan er uiteraard nog bij, zeker als die van gummen houd.

Vandaag ben ik (spontaan door DJFrens geregeld) nog een rondje wezen gummen. Had 1x een momentje met Politie, voegde enthosiast in met gangetje 150+ en zag in de spiegel iets wit/oranje aansluiten. Even van het gas en kwamen naast mij rijden met waarschuwend vingertje....... mazzel.

De draad hier is trouwens al meer dan 19.500 keer aangevuld en meer dan 300.000 keer bezocht. Typische naam trouwens voor iemand die een F 550 zoekt en een naam kiest uit de Lambo familie, leg eens uit wat de gedachte hiervan is?!

Welkom Fred

17. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
  18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Nou ja, het is maar een Bertone Ferrari hoor....
    Dus nog niet helemaal compleet...:D:D:D:D

Maar ik kan maar op 1 van de 4 doelen bogen, dus....waar was die "Russian Brides in Lingerie" catalogus ook al weer?

Onno

P.S. Leuke foto's Hans - te gek weekend lijkt me zo!

19. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Krijg je commissie van Monza Otto?

20. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Welkom Paul - wij kennen elkaar al een klein beetje.

Leuk dat je besloot er hier bij te komen - gezellige groep mensen met hart voor de Rode Passie.

Veel plezier en succes met je zoektocht!

Onno

21. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Neen, maar ooit neem ik de zaak over!:D:D:D

22. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Aha! Zal ik die F40 en 275GTS uit de showroom dan af en toe uitlaten!?

23. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Kerels, ik ga na deze heuglijke Ferrari-winst-dag onder de wol!
    Bij mij gelukkig geen vlaaien zwaar op de maag! Kan niet iedereen zeggen geloof ik!
    Truste!

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #19574 omd78, Jul 8, 2007
  25. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Hoi Fred,
    In ieder geval snelle jongens hier... net gepost en nu al goed advies.
    Tuurlijk hoort Gummen erbij. Auto's moet je rijden, als je er alleen maar naar wil kijken moet je een poster kopen !

Zo'n momentje met de heren van de politie heb ik ook wel eens gehad op de terugweg vanuit Heerenveen in de Flevopolder. Was 's-nachts en er reed heel irritant iedere keer een Ford achter me. Ik iedere keer gas bijgeven....snelheid richting de 200.. bij de 80km weg in Almere kwamen ze me in een keer voorbij. Ik zag mijn rbw al in rook opgaan. (ik had het ook nog eens niet bij me) Tot mijn grote verbazing vonden ze het ook wel grappig dat ze me niet bij hadden kunnen houden en kwam ik er met een waarschuwing vanaf. Ze waarschuwden me nog wel dat hun collega's van de KLPD meestal minder vriendelijk zijn..... Phieeuw...

Ik ben volgens mij zo'n beetje geboren als autofreak en nu sinds enige tijd op zoek naar een F of L-car. Eigenlijk begonnen met speurtocht naar een TR vervolgens toch ook gaan kijken naar Lambo. Wat betreft de L-car is de Diablo mijn all time favourite. De latere generaties missen net dat ruwe kantje en daardoor dat extra stukje emotie.
    Maar goed, op dit moment ben ik op zoek naar een 550. Jaartal maakt niet veel uit, bij import scheelt een ouder bouwjaar veel BPM natuurlijk.

Share This Page