Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 784 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul

Ik voel me hier al helemaal thuis in het "red passion district" :)

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat een heerlijke dag was het gisteren weer, jammer dat het zo'n eind rijden is naar de Ring (retourtje 640 km). Het was eindelijk weer eens goed weer en dus ontzettend druk. Aardig wat bijzondere auto's ook. In totaal 10 Ferrari's gezien, waaronder 2x 599, 2x 430, 1x 360 Mo, 1x 360CS, 2x 348 en 2x testa. Natuurlijk kwam je weer om in de Porsche's maar er was ook een Oranje Murcie Roadster en een Reiter Gallardo. 1x Mercedes CLK DTM, 1x CLK DTM Cabrio en een SLK Black Series. Verder nog leuk speelgoed zoals een Ford GT en een Carrera GT. Gisteren uiteindelijk in 2 uur en 40 minuten terug gereden met een verbrande kop, kortom een heerlijke dag.

@ Hans: Er was een truckers festival aan de gang op het GP circuit, allemaal van die amerikaanse gevallen.

3. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Welkom hier Paul!

Als je Onno's auto gezien heb ben je bij Alex geweest, toch? Met hem gesproken over jouw zoektocht?

Begrijp ik het nu goed: het wordt je eerste italiaanse exoot, was eerst op zoek naar een TR, daarna Lamborghini overwogen, maar nu op zoek naar een 550?

(Ik heb nog een mooi filmpje van een Gallardo spyder eigenaar die zojuist een proefrit heeft gemaakt met Balboni in een LP640, geloof niet dat hij emotie in die auto miste, moeten we bij gelegenheid eens samen bekijken).

Is dit ook niet het verschil tussen een TR en een 550? (Ton Visser, die recent afscheid van ons nam heeft een rood/zwarte 512TR, de mooiste variant van de TR in mijn ogen, te koop). Begrijp me niet verkeerd ook ik vind een 550 prachtig!

Dolfijn heeft zowel een 550, als een diablo als een murcielago, ben benieuwd hoe hij de verschillen ziet.

Met groet,

Gijs

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #19579 pterps, Jul 9, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    @ Paul, welkom hier en veel plezier met je zoektocht naar een prachtige auto. Een 550 is een prachtige auto, maar ook de andere auto's die je noemt zijn stuk voor stuk geweldige machines.

Peter

@ Paulus, hoe staat het met jouw CS? Al wat gevonden, of ben je voorlopig alleen druk met het concert?

-Zwarte CS
    -Reiter Gallardo GT3
    Image Unavailable, Please Login

5. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Gijs, mijn auto staat inderdaad bij Alex (ik heb daar stalling, maar op het moment is Alex nog de laatste kleine dingetjes aan het corrigeren als deel van de verkoop). Paul heeft mijn advies niet onder stoelen of banken gestoken want de volgende dag was hij al bij Alex op de koffie...

Paul, ik zou dolfijn even een mailtje sturen, want hij wilde zijn rode 550 verkopen vertelde hij mij een paar maanden geleden. Ik geloof wel dat hij beige leer heeft, niet zwart, maar ik weet het niet 100% zeker.

Onno

6. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Een CS in zwart..... zwijmel!

Onno

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #19582 Hans, Jul 9, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ja, we hadden het gezien. Echt hoog vlogen we nou ook weer niet daar ;)

Haha, nou de motorboot was gewoon gehuurd in Konstanz hoor. Zo'n electroboot, die met de beste wil van de wereld niet harder ging dan 4 km per uur. We zijn nog ingehaald door een stel over-enthousiaste waterfietsers.

Hoewel je dat op de foto's niet helemaal kan zien :D

Maar nee, echt te klagen heb ik inderdaad niet Otto.... :D

8. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Hallo Paul,
    welkom op dit superforum. Heb je je naasten al gewaarschuwd voor jouw nieuwe verslaving?;)

9. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Kort maar krachtig. Vond het tof dat jullie toch nog zijn gekomen na al die ellende in EIndhoven. We doen het nog wel een keer over en dan zoeken we "dutch mountains" wel op.

btw: je wil niet weten hoe ik heb moeten gummen om jullie een beetje partij te kunnen geven:) Vertel maar aan niemand dat ik af en toe een 'vluchtstrookje' moest nemen.....
    Leuk om te zien dat jullie moeite hadden om mijn "strakke" stuurkunsten bij te houden (afslag Dusseldorf Airport);)

10. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
  11. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Gelijk een F430 is dat niet wat erg drastisch?

12. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    als dat zou kunnen....:)

Nope, ze hebben wel iets anders staan waar ik een verhoogde interesse voor heb. Die auto staat niet op hun website. Voordat ik naar Almelo afreis wil ik eens horen van mensen hier of ze het bedrijf kennen.

13. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Peter, mooie dag gehad! Had op wat webcam screenshots al wat aardig dikke wagens gezien!

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ok heren, weer genoeg activiteit hier. Jullie mogen blijven ;)

Gisteren is mijn 360 modena helaas niet buiten wezen spelen wegens familieverplichtingen (jaarlijks feestje). Zonde, het was prachig weer.

15. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Wij mogen blijven?

Maar hoe zit dat met jou volgens volgens mij was jij voor 'familieverplichtingen' in Zwijndrecht of all places!

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Hey heren (en dame),

Gaan enkelen van jullie wellicht nog even F1 snuiven de komende dagen in Spa? Ik ben er donderdag. Kan ik overigens nog ergens zien welke teams en rijders aanwezig zullen zijn? Aangezien die dag ook in Barcelona getest wordt en mn in Spa regen verwacht.

Henk> met zon suikeroom met zn 360 Modena wordt elke familieverplichting toch een feestje?

17. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Marnix,

Ik ga er morgen heen. We gaan daar kamperen en dan woensdag het circuit bezoeken. Het weer zit niet echt mee, maar ik zie t wel.

Ik heb er zin in! Foto's komen, als er geen bezwaar is op t forum.

Verder ben ik gisteren naar Zandvoort gegaan. Ik had media accreditatie en heb zo heel het circuit afgelopen om goede fotostekjes te vinden, met succes! Heb veel foto's gemaakt waar ik erg tevreden over ben.

Henk, helaas heb ik je ex- Porsches niet gezien. Was nog wel op zoek geweest.

Groeten,

Vu

19. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Eind 2007 komt een 599GTB in Zwart naar NL van een vriend van een jongen bij mij uit de buurt. Z'n vader met F430 is goed bevriend met die man, rijdt nu een 550. Ook hoop ik z'n broer's 360 Spider nog te spotten binnekort en de 997 Turbo. Ik vroeg me eigenlijk af, pas geleden ben ik met een jongen mee geweest in een F430 maar hij is pas 22. Kan je dan al gewoon verzekerd zijn voor zo'n auto? Hij rijdt er meer in als z'n vader

20. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Om Vu's verhaal kracht bij te zetten hier het resultaat.
    http://www.autogespot.com/index.php?id=368

21. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

right on!

Ik ben erg benieuwd.

Ik zal ook nog wel wat plaatjes schieten, maar tegen Vu en zijn hardware kan ik niet op. Dan weten jullie dat vast. Laag houden die verwachtingen!

22. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    als je de torenhoge premie maar betaalt. Is het niet zo dat zijn vaders naam op de polis staat vermeld?

23. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    een.......van een.......van........een......een......van............
    Waar heb ik dat eerder gehoord?

en ja, zijn vader zal hem toch wel gewoon verzekerd hebben, toch?

24. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Inderdaad een praatje gemaakt met Alex. Is een mooi bedrijf. Wat auto's bekeken en daarna op naar de koffie en nog een tijdje zitten kletsen met wat bestaande klanten die er ook waren. Er zat iemand met een donkere kleur 599 met donker gespoten velgen. Zag er helemaal top uit alhoewel ik zelf auto's toch het liefst origineel zie.

Auto van Onno is echt mooi, heel apparte "diepe" kleur. Sleutel zat er helaas niet in ..... :( Een ritje had er sowieso niet ingezeten, volgens mij springt Alex nog het liefst zelf voor een auto dan dat hij ongevraagd het terrein af gaat.
    Ik begreep van Alex dat jullie op een gegeven ogenblik zelfs geen foto's mochten maken van de auto..... Dus wat dat betreft heb je inderdaad het goed adres voor stalling Onno.

Onmiskenbaar hebben ook de latere Lambo's natuurlijk een flinke portie emotie. In de vorm van een LP640 zelfs een overdosis aan emotie. Wat ik eigenlijk bedoel (Ja, nu gaan we echt vaag doen...) is dat de eerdere generaties pure, ruwe emotie hebben en niet dat gepolijste van de huidige modellen.
    Al met al puur een kwestie van smaak.

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de mening van Dolfijn...
    Zoals je zijn collectie omschrijft lijkt dat toch aardig op mijn "droom garage".

25. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    LOL

Ik ken vriend van mijn tantes neef en die zijn oom heeft een kennis in Rusland met een dochter die in de lingerie bruidencatalogus staat die bij iemand op zijn nachtkastje ligt die een Porschblauwe Ferrari 550 Maranello heeft.

Een WA'tje zal er minimaal wel op zitten toch ?

Share This Page