Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 785 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Het was maar gein, iedereen hier weet precies wat je bedoelt.

Ik vrees dat Dolfijn's verhaal off-topic zal zijn nu Onno zegt dat hij de 550 verkoopt en een stal stieren resteert.

2. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    haha sorry ik zal er in het vervolg op letten. Overigens mag z'n zoon van 18 er niet legaal de weg mee op?

3. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Zou er nog wat in de plaats komen van de 550 ?
    Misschien gaat hij hier wel voor..

http://cache.jalopnik.com/cars/dolphin_diablo.jpg

4. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Misschien wel als hij er een grote blauwe L op plakt ?
    Of misschien bedoel je dat zijn pa 'm anders in mootjes hakt, wat ook weer niet legaal is natuurlijk.

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Bedankt voor de prachtige thread Michel:)

Marnix, ook voor mij is het niet zeker of ik goeie plaatjes kan schieten met mn apparatuur. De F1 is iets nieuws voor mij. Het zal beduidend sneller en dus moeilijker zijn om die op de plaat te zetten. Ik ga zeker mijn best doen :) Hopelijk zijn onze jongens (Massa, Kimi, Badoer) er.

Gr.

Vu

6. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Volgens de laatste berichten is onze jongen Albers er niet bij...
    Terecht of niet terecht ..??
    Dan maar gelijk even een gewetensvraag, wie heeft er zijn tankdop wel eens laten liggen of het klepje open laten staan bij het snel even tanken ??

Moet eerlijk zeggen dat het mij een hele tijd geleden wel eens gebeurd is met een leenauto waar ik de dop er niet goed op had gedraaid. Ik kwam er al snel achter vanwege het seinen van de achterliggers die een halve tank diesel op de voorruit kregen. Door de rijsnelheid werd het er even snel weer uitgezogen als ik het even ervoor erin had gestopt.

7. tomgt

tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

Feb 22, 2004
    7,166
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
  8. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter

9. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands

10. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Doornbos staat toch sowieso nog onder contract bij Red Bull? En wat die Albers betreft, die had gewoon bij de DTM moeten blijven. Hadden we nu tenminste een Spyker gezien die dit seizoen wellicht wat vaker geeindigd was ;)

11. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    ....of althans, daar lijkt het op.

Heb net ook de nieuwe veren en dempers aan de voorkant er onder gezet (achter had ik voor het weekend als gedaan) en net een stukje gereden. De demping achter mag één tandje minder. Voor is nu spot on. Man, wat rijdt die auto anders nu zeg. VEEL zekerder dan het altijd wat zoekerige met die idioot zachte (wellicht wat versleten) originele zooi eronder. Ook drempels gaat hij nu niet op submarinen, maar rij ik gewoon OVERheen, in plaats van DOORheen. Bochten kunnen opeens 20 km/u sneller en dan hou ik nòg over.

Ik ga nog even door met afstellen morgen. Nu alvast voor een ieder met een 308/328 die er aan zit te denken om wat stijvere veren en nieuwe dempers er onder te zetten:

DOEN!!!

Ben weer helemaal blij (voor zover ik dat al niet was)

Hans

12. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    IEEEEEOEEEEEE, bleuh, bleuh, bleuh!!!

Dit DOE je toch niet?

Het lijkt wel een milka koe met dolfijnen op z'n neus!

Pijn aan m'n ogen....

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    @ Hans: nieuwe F, dan moet ik die natuurlijk wel even rijden om te vergelijken met de oude! :) Ik moet zeggen dat ik al verbaasd was over je problemen met drempels. Mijn neus is toch veel lager dacht ik, maar dit verklaart het dan. Lekker dat hij zo opgeknapt is.

@d1ablo: "Ik ken een vriend...." Hee, je bent hier net een dag en begint nu al familiar te doen! Volgens mij hoor je hier wel thuis...:). Je kunt rond pagina 600 of zo van deze draad wat foto's vinden van dolfijn's garage. Weet niet meer precies welke pagina, maar het was rond maart-april. Ik heb hem toen ook naar zijn mening over de 550 gevraagd - hij vond het een prachtige en betrouwbare auto maar geen sportwagen. Ja, da's nogal wiedes als er Murcie's en GT3's in je garage staan! Overigens weet ik niet of hij hem nog steeds wil verkopen, dat was alleen destijds (28 April, wat deden we ook weer die dag :)) zijn intentie.

@Marnix - als je Vu niet kan overklassen met je kamera, moet je misschien je potloden meenemen?

Onno

14. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Volgens de info zouden alle teams er zijn, welke coureurs weet ik niet. Ga her morgen heen om het te ontdekken...

15. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vu, Michel,

Even een fout vraagje, echt niet met bijbedoelingen van zelf aanschaffen ofzo, maar wat is in hemelsnaam die onderste uit het rijtje, met die taartschep achterop????????? loopt dat ding op kern energie?????

16. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Praat even met Plambo,
    Die weet inmiddels wat een alu dopje kost waarop lamborghini op staat!
    (ben nog geen pomp bediende tegengekomen op marktplaats met zo'n ding) :D :D :D

17. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Ferrari is drie dagen van de partij, dinsdag en woensdag met Massa en donderdag is het aan Kimi om te testen.

Zelf zal ik normaal gezien woensdag gaan kijken. Eventueel donderdag ook.

Guy

18. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Tja, er schijnt gedonder te zijn met 1 van zn sponsoren. Dat heeft kennelijk te maken met de breuk van zijn management. Het drama in Magny Cours wordt hem (terecht) zwaar aangerekend door het team. Ook de uitval in Canada wordt hem kwalijk genomen (en ook Sutil kreeg er na de race van langs van de teamleiding). Duidelijk is dat Albers nu in zwaar weer verkeert mbt het behalen van resultaten. Sutil blijkt de snellere, dus gaat het team zich afvragen wat nu precies de toevoegende waarde van Albers is. Tja...

Opvallend was dat Lewis Hamilton himself afgelopen GP dezelfde fout maakte als Albers in Magny Cours. Ook Lewis liet de koppeling te snel komen doordat hij 'dacht' dat de lolly pop omhoog ging. Voor hem had het gelukkig minder verstrekkende gevolgen omdat hij niet daadwerkelijk wegreed, maar het toont dat ook het beste paard van stal een dergelijke fout kan maken.

19. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    haha. Of wachten op een mooi plaatje van Vu en dan mijn potloden pakken.

thanks.

20. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik begrijp dat je deze zelf gefilmd heb?? En dan niet de moeite nemen de GT even uit te laten????? zodat wij wel een mooi warm gelopen V8 kunnen horen?! Schande !!!!! (van wie is die eigenlijk?)

Kwam trouwens bij het zappen deze horor tegen :( , typisch gevalletje lekkende brandstof-vulslang welke uitdroogd en iedereen voor waarschuwd aangezien deze recht boven uitlaatspruitstuk (heet!!!!) zit (ontwerpfoutje 308 dus)

http://www.youtube.com/watch?v=euRuYej2PIY

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #19621 pterps, Jul 9, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Als je zo vaak als Plambo aan de pomp staat is het ook lastig om na te gaan bij welke pomp je hem bent verloren ;)
    Image Unavailable, Please Login

22. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Toch niet te geloven dat Lewis nu al niet meer van het podium is weg te denken? 9 races ervaring! Albers, terug naar af, denk ik...

Ik vind het wel jammer dat er zo weinig verrassingen (afgezien van Lewis' prestaties) in het seizoen zitten. Een niet McL of F heeft geen enkele kans op het winnen van een race, dat is wel jammer.

Onno

23. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ja en in Europa ben je er ook nog zelf verantwoordelijk voor. Ik mis Zuid Afrika waar je niet eens je auto uit hoeft te komen, en je ramen worden ook nog gedaan!

Onno

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Jammer dat er een paar oersaaie races bij waren, maar afgelopen race wel mooi om de inhaalactie's van Massa te zien. Niet dat er niets gebeurd! Moet wel zeggen dat de manier waarop Lewis zijn podiums, poles en overwinningen haalt iets TE steriel op me overkomen, maar je moet altijd wat te zeuren hebben natuurlijk...

Gr. Martin

25. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Inhaalacties? Ja, dat zal wel weer! Net op de GP die ik niet kon zien omdat de Zuid Afrikaanse satelliet TV hem naar een ander kanaal had verplaatst vanwege Wimbledon.... We hebben maar 20 decoders voor de mijn dus als het niet op Supersport 1,2,of 3 is ben ik het bokkie... Irritant!

Onno

Share This Page