Valt me mee dat ik op de laatste pagina's geen 911 ben tegengekomen op basis van het paginanummer... Gaan we nog iets speciaals doen bij het bereiken van pagina 1000..? Gr. Martin
Heb je dat gemist dan? Nou, speciaal voor jou slechts 27 pagina's te laat. Porsch 968 CS (club sport): Image Unavailable, Please Login
Dankjewel voor de bevestiging! Ik doe er denk ik goed aan het bij Ferrari's te houden. Porsche doet me niet zoveel... Gr. Martin
Lezen jullie er nou overheen? Looksmart maakt de Lamborghini Gallardo Spider in het oranje in schaal 1:43. Heel mooi model en kost gemiddeld 100/110 euro. Op alpimodel komt er nog btw en shipping etc bij.
Mijn collega is getrouwd met een thaise (net terug van 3 weken vakantie daar) en in een groot overdekt winkelcentrum in Bangkok kwamen ze deze shop tegen op de 3e verdieping. Zie je hier niet zo vaak... Hij heeft uiteraard een shirt voor me gekocht Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo te zien kan je daar je centen wel kwijt: koffersetje, schoentjes, shirtjes... Aparte ruiten heeft die 575 op de foto, extra-extra-getint ofzo?
Wauw! een zeer mooie ervaring Cor. Ik denk dat jij vanavond een zeer goede nachtrust zal hebben. Het verbaasd me wel dat de 288 GTO nog niet verkocht is. Blijkbaar is de vraag er naar toch niet zo groot? Stond de 275 GTB ook te koop Cor? Hoe was het met de lichtgrijze Lusso waar ze tijdens de Bellissimaas nog mee bezig waren? Image Unavailable, Please Login
Ik krijg ook het idee dat het een dummy is, ziet er erg vreemd uit. Zou het dan aan mijn zweetvoeten hebben gelegen? Volgende keer proberen we hem te starten met mijn schoenen nog aan!
Nog wat auto nieuws, geruchten gaan dat Bugatti met een Veyron Roadster komt (zeg maar gerust Targa), ze zouden hier 80 stuks van produceren. Topsnelheid zal wat lager liggen ivm aanpassing van de auto, maar er wordt gesproken over 347 km/h. Gisteren reed ik langs Spyker en zag daar een aantal C8's voor de deur staan waaronder een gele, ik besloot even wat foto's te maken en zag toen achter een van de deuren van de productiehal een D8 Peking to Paris staan. In eerste instantie dacht ik aan de showauto maar die heeft creme leder en deze was voor zien van rood leder en oranje (!) remklauwen. Kortom het ziet er naar uit dat Spyker is begonnen met de productie van dit monster. Ben benieuwd wanneer we de eerste test te zien krijgen en of het uiterlijk van deze auto verbeterd is.
Dus waarschijnlijk al 2 van die PTP Spykers inmiddels? Veel meer zullen het er vast niet worden, want het gaat erg slecht met die toko. Ik hoop echter dat het goed komt, want ze maken gaaf spul en hebben NL weer op de supersportwagenkaart gezet.
Dat is wel een teleurstelling voor PLambo - dan kan hij zijn record voor open rijden maar met ca. 20km/u verbeteren.... Onno
Wacht maar. M'n meisie heeft nog een Kever Cabrio. En ik weet nog een goede motor-tuner ... Ander idee: draai de 1e twee letters van m'n bijnaam eens om. Zet Roadster erachter en we hebben volgend jaar misschien een nét iets mooier Autobahn-filmpje. Nog geen Bugatti, maar het komt in de buurt.
Die gele is een demo auto van hunzelf. En Dikke kans dat de D12 in het kantoor van Meneer Muller himself komt te staan. Daar staat nu een C12 maar die ging vervangen worden
En daarnaast staat in de Lamborghini winkel een zwarte Gallardo spider, en daar tegenover een Bentley, en daarnaast weer een super foute witte 911 turbo.... Leuk winkelcentrum!!! Had alleen m'n camera niet bij me.... Hans
WOW, wordt die reis naar Italië nog memorabeler. Hoe misschien is misschien (op een schaal van 0-100%) ?