Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 798 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik moet dat zeggen dat deze neus veel mooier is.
    Ik vond de F430 neus toch al het minste van de auto.... Het was even wennen, zeker in het begin
    Maaar nu zetten ze dit voor je neus :)D)
    WOW....amazing !!!!

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #19927 pterps, Jul 19, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Wat een prachtige creatie weer.

@ Peter, ik kan je verhaal bevestigen in zoverre dat ik weet dat ze dat in het verleden zo hebben gedaan, of het momenteel nog zo gaat weet ik niet want ik heb vorig jaar een crashtest geprepareerde C8 spyder zien staan bij de fabriek (het bekende lichtblauw met alle blokjes en dergelijke op het bodywork).
    In Engeland krijg je werkelijk alles op kenteken zolang er maar verlichting en dergelijke opzit. Vorig jaar kwam ik dit piratenschip nog tegen in Le Mans en zoals je ziet zit er doodleuk een kenteken op.
    Image Unavailable, Please Login

3. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter

Helemaal top

4. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Prachtig! Doe mij maar 1 in zwart, a.u.b.

Onno

5. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Zilver met rode strepen A.u.b.! Dan nog een berg voor mijn deur en ik ben de hele dag aan het rijden :D

6. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul
    Nou Onno, dan zal het toch een undercover plisie agent zijn, de man in kwestie zet zijn bolide neer, loopt vervolgens weg, aan zijn rechterhand zit een tandartsen praktijk en aan zijn linker het politie bureau, wellicht dat hij infiltreerd bij de Ferrari Maffia! en dat hij van onze belasting centen deze bolide krijgt toe geschoven om zijn dekmantel droog te houden...

@Peter, hij komt ook weleens vroeg, dan wordt je gewekt (nouja uit je tussen slaap en wakkerworden moment gehaald) door zijn gebrom!

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Kan best een kern van waarheid inzitten. Binnen Europa hebben we de regels van het vrije verkeer van goederen, mensen, diensten en kapitaal. Dus het zou inderdaad zo moeten zijn dat een auto die op de Engelse markt verkocht mag worden, zonder al teveel problemen in een ander EU-land moet kunnen worden ingevoerd. In dit geval spelen de regels voor typegoedkeuringen een concrete rol in de vraag of een auto op de markt kan worden toegelaten en die regels worden beheerst door EU-richtlijnen, maar kennelijk hanteert de Nederlandse wetgever strengere normen dan de richtlijnen voorschrijven (en dat is geen probleem indien de richtlijnen uitgaan van een minimumnorm).

De eisen van typegoedkeuringen gelden voor voertuigen, dus ook voor motorfietsen. Ben je iets van plan op tweewielergebied?

8. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #19933 Boink, Jul 19, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  9. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja, ontweken omdat mijn eigen agenda nog niet duidelijk was, maar vooral omdat de beheerder van de hangaar een beetje begonnen is terug te krabbelen. Moet dat nog even inmasseren dat het in orde is. Zodra ik wederom toestemming heb hoor je het. En dan lijkt 25/8 me een prima datum ja....

To be continued...

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    430 scuderia..... wow ! :cool:

Echt helemaal te gek. Weer een droom erbij :(

Jammer van die uitlaten aan de achterkant (midden), maar ik heb begrepen dat bij kleine crashes op het circuit vaak de uitlaatbochten alle kanten opstaan / niet snel vervangbaar zijn. Dat is nu wel verholpen natuurlijk maar goed...

11. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Ziet er niet slecht uit de 430 Scuderia !

wel grappig dat de namen (Challenge Stradale, Lightweight Pista, Light Stradale, etc) die in het geruchte ciruit rond geen gingen geen van alle is geworden

geel met zwarte streepen lijkt me wel wat en antraciet kleur velgen :D

12. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc

Helemaal mee eens !
    Eentje met een kenteken...... op mijn naam..... DAT lijkt me wel wat !! :)

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Misschien dat de tandartsenpraktijk een van die geheime CIA gevangenissen is waar terroristen ondervraagd worden (ooit The Marathon Man gezien)? De F430 staat waarschijnlijk op naam van Dick Cheney...

Onno

14. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dat is een Ferrari traditie - Enzo had er een hekel aan als mensen al wisten wat de auto ging heten en veranderde de naam dus op het laatste moment. Beroemd voorbeeld: de Daytona naam lekte uit en dus kreeg de 365 GTB/4 die naam nooit officieel.

Onno

15. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Weet je ook dat ene momentje nog dat we op de oliedruk meter keken? Heeft Alex daarover bij je laatste bezoek nog iets over gezegd? Ben benieuwd wat er de oorzaak van kan zijn.

16. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Heren Maffia leden,

Het weer is vanavond nog goed maar wordt morgen minder :(
    Vannavond gaan Bram (hij stelde het mooi weer als voorwaarde) en ik een stukkie gummen.
    Hiebij wordt waarschijnlijk Willemstad aangedaan maar zeker een terrasje (wederom een voorwaarde)
    Nog meer liefhebbers? Gaarne per sms melden.

Gr Fred

17. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Beetje uit de buurt Fred, plus ik moet m'n tas nog pakken. Vlieg naar m'n moeder morgenochtend vroeg (woont in Griekenland).

Veel plezier!!

Hans

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Vandaag te horen gekregen dat er een nieuwe bolide voor mij besteld is. Over 2 a 3 weken krijg ik een nieuwe Seat Leon FR TDI met 170 trappelende paarden. Kleur wordt zwart, niet mijn eerste keus maar wel vlot leverbaar, anders had ik 3 maanden moeten wachten op een rode of witte.

@ Hans, goeie reis, is het nog steeds zo ontzettend warm die kant op?

19. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  20. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul
  21. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    wat een wanstaltig product!

22. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Idd, verschrikkelijk lelijk, smaakloos, gewoonweg beschamend!
    Bovendien, bij F kennen ze wel iets van wegligging en aerodynamica... Toch zijn er dan nog steeds van die randdebielen die hun F-droom laten 'pimpen'!
    Werkelijk, het zegt meer over de bezitter dan over de auto!

23. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Morgen verschijnt er een nieuwe thread met de lijst van de reeds talrijke ingeschrevenen! Dan volgt er af en toe een update, zodat iedereen makkelijk kan volgen wie komt! 8 augustus is uiterste deadline!
    Dus: wie nog twijfelt: inschrijven, gewoon doen!
    En ik beloof goed weer op 1 september! (de laatste regendruppel van 1 september viel in het jaar 1768!:D)

24. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  25. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Het klinkt allemaal geweldig, Otto. Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij ben - als het op zondag was zou ik Goodwood een dag eerder afkappen, maar het valt nu in het midden, dus helaas.

Veel succes en plezier toegewenst met deze ongetwijfeld megadag!

Onno

Share This Page