Helaas heb ik de F1 moeten missen Spyker aan kop hoorde ik Henk, beter laat dan nooit. Gefelictieerd! En maak er een leuke dag van wat er over is
Henk, Voor je verjaardag een kadootje op afstand...... www.ferrarimaffia.nl/films/fly_by.mpg Gr Ferrari Maffia
Dat soort cadeautjes zijn altijd leuk voor iedereen! Is het nu gelukt met je internet of is het via een omweg daar beland? Kwaliteit is in iedergeval stukken beter!
Eindelijk is het dan gelukt. De server heeft Dirk geregeld (alle krediet aan hem!!!! Gaat bovendien een mooie site ontwerpen waarop wij Maffia onze ervaringen kwijt kunnen en zo onderling uitwisselen in High grade) bovendien heeft mijn zwager ontdekt dat onze vrienden van KPN ook een firewall hebben staan achter mijn verbinding! Aangezien ikzelf ook een firewall op de computer heb staan is dit dus dubbel en daardoor traag! Nu heeft hij de firewall van KPN uitgezet (vraag me niet hoe maar dat ging via DOS software, wie gebruikt dat nog????) maar dat werkt wel zo blijkt nu. Ga nu snel de aangepaste Italy trip (let op dit is de versie die niet geschikt is voor ouders of familie) op de server zetten! m.a.w. Hardcore tunnel fun! Gr Fred
Ik verheug me er al op Ik ga overigens van internet provider wisselen, ik zit te denken aan speedlinq, iemand hier ervaring mee?
Maakt tegenwoordig allemaal niet zoveel uit.. meerendeel loopt toch via KPN Kijk anders ook even op www.ispgids.com ( http://www.ispgids.com/isp/speedlinq ) Staan zat ervaringen. Kan ik trouwens van iemand een kopietje Deil 2007 krijgen?
Henk, ook van mijn kant van harte gefeliciteerd! Beetje laat, maar ben nl niet zo lang thuis. Hou je haaks! Fred: ik zal de hoge resolutie van die plaat zsm maken. Ik had m nl in lage resolutie gemaakt.
Henk ook nog gefeliciteerd! Het was weer laat vandaag, pas om 24:00 klaar met werken (resturant op een camping) moest om 3 uur beginnen eerst nog even in bar naar de F1 gekeken wat een race :s net nog het laaste stukje F1 geken en nog wat rond gesurft op het net ga nu maar een slaapje doen weltruste Kan ik er ook eentje krijgen ? hoveel dvd's van deil zijn er in omloop ?
Zo Henk! 2 dagen jarig, want ook van deze kant nog gefeliciteerd Je hebt het boek goed ontvangen begrijp ik? Blij dat P.Lambo nog even langs kon komen in Vianen om het op te halen. Dus bij deze ook nogmaals bedankt, Peter! Ik heb nog even met mijn zoontje staan kijken en vooral luisteren hoe je de A27 weer opdraaide We zijn in ieder geval weer thuis. Veel strand gezien, nog even in Monaco geweest (paar F-jes gezien) en vooral genoten, goed genoten! Ik kan er weer tegenaan!
Als het niet te veel moeite is, wil ik ook wel een exemplaar. Laat maar ff weten of er nog ergens een kopietje beschikbaar is. @Onno, ik weet niet of ik het je al gemeld had... maar je boek ligt bij mij thuis op je te wachten. Wanneer ben je weer over de brug? Bob
Wim gespot opweg naar Bozen http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364823072007012023 Image Unavailable, Please Login
Ik heb geen idee hoeveel er zijn (en of er uberhaupt wel een DVD is)... maar als ie er is dan hou ik me zeer zeker aanbevolen...
Avond heren, Massa was blijkbaar zo pissed op Alonso omdat die laatste hem er van beschuldigde hem opzettelijk geraakt te hebben: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/07/22/massa-gepikeerd-over-opmerking-alonso/ Wat een egootjes he Gr. Martin