Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 810 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Bedoelde jij de bijlage? die kon ik niet openen

2. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Met dit pak en helm was ik een paar jaar ervoor gecrashed en lag nog op zolder. Hierna gelijk in de kliko gegooid. (filmpje is van sept. 2003)

3. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Fred Thanx voor de film

@Peter Idd zeer moie PLAATJES van de F van Franc.. SUPER !!!!

4. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Cor die emotie tranen staan er niet bij maar ik zie ze nog voor me, Wat een feest was het! Ik heb vernomen Sept gaan we weer. Met mijn eigen F dit keer. :cool:

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Halve nacht aan het downloaden geweest en het eerste wat ik deed toen ik m'n bed uitgerold kwam. Lekker ontbijtje dit! SUPER film!!!

Zie posting van mij een paar pagina's terug. Mag ik mee volgende keer, pleaaaaaseeeeee??? ;)

6. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1, Hans! Mijn download duurde ook de halve nacht maar het was de moeite waard. Een lekker vet Continental Breakfast. Ik ga deze tunnel maar even opzoeken over 6 weken op weg naar Toscane als die in de buurt ligt....

Ik moet zeggen Henkie, je 360 klonk ook heerlijk nadat jullie stopten in de tunnel.

Onno

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hmmm, tsja Onno, maar het verschil tussen in je eentje of met een hele roedel Italiaans design door die tunnel razen is toch een beetje als het verschil tussen in je eentje of met een hele roedel enthousiast vrouwelijk schoon op een groot jacht op zee dobberen. Het is allebei leuk, maar het ene is toch nèt ietsje leuker!!

;)

Je moet gewoon maar op het goede moment in het vliegtuig stappen volgende keer denk ik....

8. .::Daan::.

.::Daan::. Rookie

Jul 27, 2007
    25
    Netherlands
    Full Name:
    Daan W
    Erg mooie compilatie van een exceptionele rit...... ik heb genoten (en weer 40 minuten nix gedaan aan m'n scriptie ;).

9. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud

Mocht dit nog steeds neit werken. Download deze codec even: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761
    Dan zou het allemaal moeten werken!

10. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,137
    The Netherlands

Lelijk gemaakt en absoluut niet aantrekkelijk...

Het lijkt wel een kitcar..
    Een ander nadeel is dat deze auto onverkoopbaar wordt als "ferrari"

Heb zelf een 308 GTS '78 gehad en daar moet je geen "show" auto van maken

Frans

11. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Daan, als je 40 min heb gekeken wat heb je de overige 11 min dan gedaan? :D

Mooie verzameling auto's heb je op je lijsteje staan, een winnend lot is nog net genoeg om dat lijstje te kunnen kopen, nadeel moet je elke nacht in een van die bolides slapen (of scriptie schrijven :D )

12. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hij wordt ook gebruikt in trouw reportages begeeep ik....

Kun je wat foto's posten van die 308? was het een glasfiber?

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hans, jij gaat al mee, hoe kunnen we iemand die zo'n leuke bbq organiseert nu iets weigeren ? :rolleyes:

14. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Y
    E
    S
    S
    S
    S
    S
    !!!!!!!

:D

15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ja zeg nou wordt 'ie mooi. Dat ligt maar een beetje in luilekkerland en dan moet ik MIJN schema aanpassen! :D

Maar even zonder dollen - ik zorg wel dat ik bij in ieder geval een paar evenementen ben volgend jaar en een tripje lijkt me ook geweldig. Als ik het lang genoeg van te voren weet is het goed te regelen. Dus laat maar weten. Is de Mille Miglia in april een idee?

Onno

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Dusssss......

Ik vind het er vreselijk uitzien, kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dit mooi vinden:(

EDIT: Ik heb weer enorm genoten van de videobeelden, kan er maar geen genoeg van krijgen, volgend jaar weer!

17. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Die DVD is echt geweldig!!!
    Ook mooi gemonteerd lekker muziekje eronder op de goede momenten!

Echt een te toffe trip geweest!

18. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Ik denk dat we voor maximale weerzekerheid gaan, dan is april wel erg vroeg, denk niet dat we veel vroeger moeten dan dit jaar.

Wat bedoel je met MM, het evenement zelf? Of de route rijden?

Van het eerste vermoed ik dat niet iedereen daarover enthousiast zal zijn, daar hebben we de F's immers niet voor nodig en velen (waaronder ik) willen vooral rijden. Het tweede lijkt me een geweldig plan.

19. .::Daan::.

Jul 27, 2007
    25
    Netherlands
    Full Name:
    Daan W
    Dit forum even door gelezen... :D

Ja, een winnend lot zou zeer welkom zijn, dat zou ook betekenen dat ik mijn scriptie (weer) laat liggen voor wat het is. En slapen in een Ferrari, ach ik ken vervelendere plekken om te slapen ;).

20. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Daan,

Welkom op dit forum!

Stel je even voor als je wilt. Waar gaat de scriptie over?

gr.,

Gijs

21. .::Daan::.

Jul 27, 2007
    25
    Netherlands
    Full Name:
    Daan W
    Een goed idee om mezelf eens te introduceren, zodat ik niet volledig uit de lucht kom vallen in dit forum.

Mijn naam is Daan, kom uit Soest (Utrecht, Nederland) ben 24 lentes jong, studeer Master Informatiekunde aan de UvA te A'dam. Vanaf jongs af aan fan van Ferrari automobili. Grote (auto)droom is een 1961 Ferrari 250 GT California SWB Spider California. In het afgelopen jaar ben ik vaker te vinden op Ferrari evenementen, veelal druk bezig met foto's maken (als amateur hobby fotograaf).

Op dit moment druk bezig met afstuderen. Middels het bestuderen van de potentie/mogelijkheden in/van videospellen als een medium in de leeromgeving van de studenten aan de Politieacademie Nederland.

Dat is in een notendop wie ik ben en waar ik vandaan kom, mocht je nog vragen heb PM gerust.

MvG,

Daan

22. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Ah! Iemand met een bijzonder netwerk!

23. .::Daan::.

Jul 27, 2007
    25
    Netherlands
    Full Name:
    Daan W
    Ja, ik word elke dag omringt door de politie (medewerkers). Best aardige mensen, als ze je eenmaal kennen ;). Ik zit dan wel op een ondersteunende afdeling (ICT Services), van het facilitair bedrijf voor de Politieacademie in Apeldoorn.

24. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Dan vind je dit vast wel een interessant stukje Daan:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/68107451/Militairen_getraind_door_computerspel.html?p=13,2

Welkom trouwens!

En die Ferrari komt er echt wel. Je moet het gewoon hard genoeg willen.... :D

Hans

P.S. In Delft hadden we een benaming voor wat je nu aan het doen bent: Het afwas-syndroom. De afwas werd nooit zo trouw gedaan en het huis was nooit zo schoon als tijdens de tentamentijd, wanneer er hard geleerd zou moeten worden. "Nee, kan niet leren, want de afwas moet nog gedaan worden". Of in jouw geval: "nee, ik kan nu even niet aan m'n scriptie schrijven want ik heb ferrarichat nog niet uit" of zo ;)

(waar of niet???)

25. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Mooie film Fred ! ik heb er gisteren avond alle 51.55 minuten van genoten

binnen een half uurtje had ik hem al gedownload

Share This Page