Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 813 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Martin,

Wat zijn ze aan de overkant van de weg bij F-Wijnegem aan het bouwen? Die constructies heb ik bij mn laatste bezoek niet gezien (de 599 in de showroom wel :))

Gr.

Vu

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Dankjewel Gairo. Ik weet niet of dat zijn Enzo is. Kentekenplaten waren, zoals je kan zien, afgeplakt.

Voor wat betreft de Droomrit: de naam van het evenement is omgedoopt naar "Cars for Charity" (zie ook www.carsforcharity.nl) en is 22 september.

Gr. Martin

3. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Geen idee welk bedrijf er in komt te zitten, maar is een of andere loods die ze aan het bouwen zijn...

4. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #20304 Boink, Jul 29, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  5. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Fu*@ me! Hoe bont kan je het maken! Kan je me vertellen waar die laatste foto geschoten is?

Gr. Martin

6. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #20306 Boink, Jul 29, 2007
  7. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Nu herken ik het. Wat een afschuwelijke auto. Normaal gesproken al kantje boord zo'n CL van een vorig type en dan ook nog eens het lef hebben om er voor een kapitaal aan te verspijkeren...

Gr. Martin

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @omd78
    Martin, mooie plaatjes van deze Ferrari agentschappen. Zoals je weet gaan we daar een invasie plegen op 1 september... dat wordt wat ;)

@hans
    Leuk dat je belde, maar het regende keihard op dat moment en was onderweg naar een verjaardag.
    Later heb ik de F360 nog wel even de sporen gegeven, het was eind van de dag stralend weer.

@Toto
    Bedankt voor je input die jij op zijn tijd als ware kenner en liefhebber geeft op deze site.

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @dino208gt4
    Roel, je hebt het weer zeer slecht gehad lees ik.... we hebben hier in de tussentijd nog geen teken van de zomer gehad... misschien wordt augustus de knaller.

10. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    De Kever?;)

Tijdens de Motorshow in Essen kwam ik ook alleen maar dit soort gemodificeerde auto's tegen. Dat was mn eerste kennismaking met Duitste-tuning......

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Heren...
    Het lijstje van auto's voor de meeting op 1 september in Belgie mag best nog iets groter worden hoor...
    Er ontbreken nog aardig wat mensen. Het is een ongelofelijk programma en het zou mooi zijn als jouw auto (met de baklucht uit de uitlaten) ook deel uitmaakt van de colonne waarmee we dat Vlaamse Frietenland gaan vervuilen.... :cool:

12. Patje

Patje Rookie

Jul 25, 2007
    11
    HOME
    Full Name:
    PatJE
    heb je toevallig geen foto gemaakt van de nieuwe showroom of is dat wat op de achtergrond staat bij de 599 gtb

13. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Zou er graag bij zijn Henk maar helaas heb ik dat weekend zakelijke verplichtingen in de Ardennen.
    Heb Otto in Maranello reeds verteld dat ik er waarschijnlijk niet bij kon zijn.........helaas:(

14. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Maak je om mij maar geen zorgen Henk..........zorg goed voor me zelf:D
    en in september vlieg ik nog voor een weekje naar Mauritius...................:)

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @ Ruud: Was weer een geslaagde dag op de Ring zo te zien, dat blauw staat die 360 niet verkeerd, beter dan het saaie donkere blauw dat ik vrijdagavond in scheveningen op een 360 zag. En die CL.....woorden schieten te kort.

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Helaas Henk, volgende keer beter. Maf, dat een paar km zo veel kan schelen! Wij zijn even naar Lelystad gereden, voorkant een tikkie hoger gezet (nieuwe veren hebben zicht goed kunnen "zetten", voorkantje was nu wel erg laag. 15 minuten sleutelen en alles staat weer op de goede hoogte - mooi man, van die verstelbare schokbrekers). Daarna via Harderwijk en Ermelo lekker wat kleine weggetjes op de Veluwe opgezocht. Uiteindelijk 3 km voordat we thuis kwamen alsnog de plensbui gehad. Is de auto weer mooi schoon zullen we maar denken (ahum).

Geef maar een gil als je eens wat wilt rijden!!!

17. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    ......... woorden schieten inderdaad te kort! Ik vraag me af wat voor muziek hij op die stereo draait? Op de een of andere manier denk ik niet dat het Chopin's pianoconcerten zijn...

Onno

18. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  19. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    @Hans: gisteren ontdekt dat mijn collega een duits Oldtimer blad heeft met uitgebreid artikel over de 365GT4/400i/412. Zal even kijken of ik het voor je in kan scannen.

@Fred/Cor/Henk/Gijs/Peter/etc: het heeft het hele weekend geduurd maar ik zit jullie film te bekijken, en het was de moeite waard! Leuke manier om de week te beginnen deze morgen. Inmiddels nog "maar" 4 weken en dan kan ik die van mij weer eens starten....

Onno

20. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Heel scherp! Ik had dat vorige week juist gelezen (lag wat in de lappenmand, mooie gelegenheid om 'de originele Ferrari V8' te lezen) maar dacht er niet aan.

Overigens heb ik Toto voor het eerst ontmoet in Maranello en behoorlijk wat tijd met hem doorgebracht. Een bijzondere ontmoeting, me dunkt, waar ik van genoot. Toto heeft prachtige verhalen te vertellen, wees op het concours links en rechts achteloos oude bekende auto's aan en zelfs zijn designer zonnebril kon de liefde in zijn ogen voor met name oudere modellen niet verbergen. Onvergetelijk is het moment dat wij op de 'parkeerplaats' aanliepen tegen een licht blauwe 275...(?) (met een 'beetje' patina: hier en daar zonder blanke lak!), als een kleine jongen zo enthousiast begon hij te verhalen over juist dit exemplaar. Een beste kerel voor wie deze 'handel' een bijzondere betekenis heeft.
    Het goede kwam overigens weer per twee omdat hij zich verzekerd wist van het gezelschap van Marcello.

Toto, hoe is het met de dino, kzie op je website dat zij bijna af is?

21. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    En dan te bedenken dat er 3 versies zijn van deze film! Ik heb zelfs het ruwe materiaal van Paul waarop nagenoeg integraal mijn rit van Salo naar Riva te zien is. Dit behoort tot mijn mooiste herinneringen.

Vanochtend mailde Vu mij iets over het problemen met het huren van auto's (hij is wat jong daarvoor) door hem in italie waar hij einde augustus naartoe denkt te reizen, snappen doe ik dat niet als jij daar, in dezelfde periode, ook naartoe gaat. Hoe zit dat? Zelf als je al iemand op de bijrijders stoel hebt kan Vu bij een 550 toch prima daarachter liggen? Voor hem juist de ideale positie om foto's te maken, zo tussen de stoelen door. Aan Vu zelf kan het niet liggen, het is een best ventje waarmee je lol kan hebben.

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Henkie heeft weer lol gemaakt? Gaaf filmpje ook weer!!

Hoe zat het nou met die "underground" film versie van de Italië trip? De variant welke niet geschikt is voor onder de 12 jaar, noch voor vertoning in familiale kringen?? ZIEN ZIEN ZIEN!!! ;)

23. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Hoi 348Holland

Mooi die 275GTB/4 van Bajol. wat geil een auto in die staat, puur rijgenot, vorig jaar nog met zo een auto een uurtje gescheurd in de bergen bij Nice, was echt super.
    De Dino GT staat op het moment weer bij Jan Steutel van wie ik de auto heb ingeruild op zijn 250 cabriolet, was de afspraak dat hij de wagen mocht afbouwen om afscheid te nemen van zijn kindje.
    Toen ik vorig jaar de 250 liet zien aan Jan kreeg die grote stoere vent tranen in zijn ogen bij het zien van de eerste Ferrari waar hij aan gewerkt en meegereden had, probeerde zelfs deze auto nog te kopen van de toemalige eigenaar maar had op dat moment geen 17 mille beschikbaar om een autootje voor te kopen (dat waren pas tijden).
    Ben graag zakelijk, maar bij zulke emoties, wie ben ik dan om Nee te zeggen, het is eigenlijk mijn leukste deal ooit, niet financieel maar wel emotioneel.
    Jan was zo blij met de auto dat hij nooit naar de geschiedenis geluisterd had die ik over de auto vertelde, totdat hij mij vorige week belde ( Ik zat boven in de heuvels bij Firenze) en mij vertelde dat de auto nieuw geleverd was aan de toenmalige man van Ira von Furstenberg wat ik toevallig al wist via natuurlijk Marcello.

Marcello als je dit leest heb je toevallig al een karretje voor de Peelmeeting ???

24. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #20324 Boink, Jul 30, 2007
  25. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Tnkx Gijs:) Ik heb vanochtend het 1 en ander uitgezocht om met de trein, bus naar Maranenllo/ Modena te komen. Alles is daar goed te bereiken. Vanavond ga ik dit allemaal boeken/ in orde maken. Ik zal in Modena verblijven waar ik dan met de fiets overal heen zal gaan.

Wel jammer van die auto, maar in ze willen niet aan mensen die jonger dan 23 zijn een auto verhuren :(
    Ik heb er veeeeeel zin in :) De fotoreportages/ verslagen hebben mij aangestoken om alsnog dit jaar erheen te gaan :D

Share This Page