Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 824 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud

He Andy,

Welkom hier! Enige dat ik me kan herrineren is de trip van de heren naar italie waar ze lamborghini hebben bezocht. En wellicht bedoel je deze? (http://www.autogespot.com/index.php?id=408)

Ik ben naar Maarten Memorial, groeten!

2. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #20577 Fumacher, Aug 6, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    *Of het een nette auto is of niet, weet ik niet maar er is wel veel mee gedrift. De eigenaar wilde er echt het maximum uit halen.

Heb je interesse in een 308 Paulus?

* Foto's uploaden gaat echt echt heel sloom. Iemand maakte die opmerking van de week al geloof ik. Het uploaden lukt wel als je 1 foto per keer doet.

edit: veel plezier Ruud! Fotografeer ze ;)
    Image Unavailable, Please Login

3. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    gaaf kleurtje idd!

4. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55
    Spijkenisse
    Full Name:
    Marco
    Hallo Henk , op een of andere manier zie ik nu pas jou reactie van tijdje terug.vreemd. Wat staat jou Ferrari erg heel mooi bij zeg.Ik wilde zelf ook schakel ,maar er stond bij Kroymans een schakel uit 1999 , 50000 km , een ton precies,wilde ik gaan kopen, toen zag ik die F1 uitvoering , 2002 , 40000 km , 120 ruggies , F1 uitgevoerd en challenge sport pakket , dat werd dus mijn keus.moet zeggen dat het aan stuur schakelen echt super is.sneller gaat gewoon niet.Alleen als je overstapt in andere auto , zit je nogal eens richting stuur te grijpen.Ik vind die kleur rood fantastich over komen op jou 360.Mischien kunnen we eens ritje samen maken.zal best grappig staan .
    Groeten van Marco

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren
    Jullie hebben gelukkig niet helemaal stilgezeten op de site. Waar ik zit is het 37C, best wel warm :cool:

@Marco
    Wij gaan vaak rijden, hou de site in de gaten. Ik heb mijn auto gekocht bij Kroymans in Nurnberg... en mijn 348tb bij het moederbedrijf in Hilversum ingeruild. We waren het snel eens. Mijn auto was bekend en dit was de derde keer dat hij in de showroom stond.
    Ik kocht hem eind vorig jaar met 25.200km en heb de bpm zelf geregeld (EUR 10.200).

@Paulus
    Leg ons nu eens voor altijd uit wat volgens jou een "vette 360 spider" is, want die heb je al 2x gehad (met alle opties).
    Dus ga die 360CS halen man. Volgens velen het mooiste scheurijzer wat Ferrari ooit gemaakt heeft.

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hey Henkie, ga eens aan het zwembad liggen man!

Lekker joh, 37C. Wij mogen ook niet klagen hier trouwens. Tegen de 30C. Prima BBQ weertje geweest hier (nieuwe poll? Wie heeft er NIET geBBQd dit weekend??).

Veel plezier daar en we zien je wel weer verschijnen hier....

7. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Het schijnt dat die plannen voor een 360CS ook weer historie zijn. Hij zou zijn zinnen nu op een 308 hebben gezet....
    Helemaal ongelijk kan ik hem niet geven.... :D:D:D

8. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Voor de handel is momenteel een 308 GTS uit vroege jaren een goede zet.....

9. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Voor op en top plezier is een 308 GTB uit de late jaren ook een heeeeel goede zet.... ;)

10. J & M

J & M Rookie

Apr 19, 2007
    44
    Full Name:
    Jori en Maurice
    He Paulus,

Weet je al of die man uit Heenvliet zijn 456 al heeft? Er reed pas namelijk een zwarte met een -XF- kenteken in rotterdam.
    Vind je het goed als we binnekort nog een keer langs komen om mooie foto's te maken, want foto's met kenteken hebben we nog niet en dan zouden we hem als je het goed vind op Autogespot kunnen zetten.
    Als je een nieuwe machine heb gekocht horen we het wel!
    De Challenge Stradale is toch wel de brul aap der brul apen...
    Ben benieuwd!!

http://www.mobile.de/SID2ZL-P8TzgK9cJ9.-PX24aw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186419042A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B23%81V-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B14D8600HstradaleBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=21&id=11111111267130651&

http://www.mobile.de/SID2h6edEepEgQ9NE3dHWF1Kw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1186419042A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B23%81V-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B14D8600HstradaleBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=20&id=11111111271902399&

11. J & M

J & M Rookie

Apr 19, 2007
    44
    Full Name:
    Jori en Maurice
    Afzender: Jori & Maurice Bezemer

12. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Avond Ramirez, je bedoelt die Gallardo die zo'n heerlijk geluidje maakte bij het wegrijden in Maarssen!?

Gr. Martin

13. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Vu,

Ik heb begrepen dat je de reis naar het "heilige der heiligen" gaat maken? Vertel eens wat meer!

Gr. Martin

14. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hey Martin,

De reis is very low-budget maar dat zal zeker de pret niet bederven.

Dag 1 t/m 4: Met Ryanair heb ik voor een aantrekkelijke prijs een retourtje weten te reserveren. Ik vlieg van Eindhoven naar Milan-Bergamo. Vanaf Milan-Bergamo rijdt er een speciale bus naar Milaan CS.

In Milaan CS pak ik de trein naar Modena. In Modena zal ik dan 4 dagen in een hostel blijven. Hier zal ik dan een fiets voor deze dagen huren waarmee ik naar Lambo, Ferrari, Maserati kan komen.

Dag 5-6: Op dag 5 zal ik naar Milaan gaan om op dag 6 weer naar Eindhoven te vliegen. Hier zal ik ook in een hostel overnachten. Ik heb in principe een dag de tijd om iets te doen in die stad. Weet echter nog niet wat......miss een Armani-pak aanschaffen?;)

Het is wel balen dat geen auto kan huren ivm mn leeftijd. Maar ach.... het is lekker avontuurlijk om met de fiets de buurt daar te verkennen :) Ik kijk er niet meer zo tegenop.

Voor mij is het de eerste keer dat ik erheen ga. Alle tips zijn welkom :)

Gr.

Vu

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Klinkt erg leuk Vu, en ik denk dat het nog vele mooie verhalen gaat opleveren! Ik heb maar 1 tip: GENIETEN!!!

16. ramonsmaal@hotmail.com

Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    Goede reis Vu, mooie foto's maken en gewoon op de grond blijven liggen. ;)

17. Beach58

Beach58 Karting

Aug 2, 2007
    64
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Vu hele fijne vakantie en kom je ooit in de buurt (Zeeland) ben je altijd welkom.
    Gr J&O

18. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    ****! Jongens wat een dag! Vandaag was Maarten Memorial.. heerlijke dag met genoeg moois! dolfijn was ook nog op zandvoort en deed een rondje.. Zo ook de heer maronier in zijn vuurspugende eb110SS

Ook is ons kavel voor 1000 euro verkocht! :D :cool:

Foto's volgen!

19. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Hey Onno kom je ook even buurten?

Gisteren was de vorige eigenaar van jouw 355 bij mij op visite, hij vroeg nog hoe het met je auto gaat?

Peter

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Je had er lekker weer bij Ruud :D

22. Rami

Rami Rookie

Jan 10, 2006
    29
    Belgium
    Full Name:
    Ramirez
    Bedankt voor de verwelkoming en voor de juiste referentie :)

Dat was 'em Martin ;)

23. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Als je een keer iets anders wil zien dan auto;s> Disco Snoopy Modena (bij het station)
    Ga vrijdag 's-avonds alleen maar snoepies....
    ;)

Als je naar Lambo gaat vraag naar Christine....Ze zal je een rondleiding geven en eventueel foldermateriaal opsturen.
    Wel van te voren bellen...
    Mocht je het nr willen..PM me even

Frans

24. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    @Ruud: regen! perfect weer voor mooie foto's. Heb je nog meer plaatjes?:) Was er genoeg regen om een spray achter de auto's te zien? Jammer dat ik niet vrij kon krijgen, dit was zo te zien weer een goede kans voor goede foto's.

@replies Italie-reis: tnkx.... Een vraagje aan degenen die al eens naar Fiorano zijn geweest. Is er eik elke dag wel actie op het circuit?

Gr.

Vu

25. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands

Fiorano> vooral doordeweekse dagen...F1 testen en klantauto's
    Verder moet je als je voor de ingang staat een straat eerder naar links gaan...
    Kun je op een muurtje alles zien!

Frans

Share This Page