Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 825 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
    Net gegoogled.....die snoepjes zien er erg lekker uit :D

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    He, nog een Onno. Dat is verwarrend. Euh... welkom, Onno355!

Onno550.

3. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Full Name:
    Alexander
    Vu, geniet ervan ginds in Supercar Valley :)
    Ben er zelf ondertussen al verschillende keren geweest en ga zeker nog vaak terug.

Nog enkele tips voor Maranello...
    -De straat aan de zijkant waar Frans het al over had is de Via Musso. Enkel iets te zien op weekdagen natuurlijk.
    -Aan de zuidkant van de fabriek kan je via de Via Trebbo en het "Parco Rosso Ferrari" door het hek de plaats zien waar vaak gecamoufleerde proto's staan. Loop het park verder door naar de Via dei Navigatore en aan de oostkant van de fabriek zie je de windtunnel.
    -Op het circuit is meestal wel iets te zien, inderdaad vooral op weekdagen. Meestal klantendemo's, regelmatig F1 tests... en met een beetje geluk zie je ook prototypes :) Ga niet enkel naar de meest voor de hand liggende plek aan de brug naar het circuit kijken, maar loop (of fiets) ook eens naar de achterkant van het circuit via de Via Madonna del Sagrato. Steek via een veldweggetje de wei over richting het hek en volg dat even... mooi zicht op een groot deel van het Fiorano terrein. Neem wel vooraf wat te drinken mee! Het kan daar nogal heet worden/weinig of geen schaduw :)
    In de Via Gilles Villeneuve, waar de toegangspoort ook is, sta je ook vlakbij het circuit.

En natuurlijk de verplichte stops bij Toni, Zanassi,... ed niet vergeten (weekdagen).

4. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
  5. Paulus

Paulus Formula 3

he Vu man het is helemaal te gek daar.

je moet Pterps ff mailen die weet daar ook een paar top plekkies.
    er is ook een schade bedrijf daar van Ferrari daar staat ook heel leuk spul (stond die zwarte FXX van schumi)

waneer ga je precies.
    op 3 sep is daar een dag ter introductie van de nieuwe 430 scuderia
    heel heel mischien ga ik ook.

gr

6. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
    Hey Paulus,

Ik ga er op de 26e augustus heen en de 31e terug. Op 1 september is dan gelijk de meeting van Dino2010. Lekker druk dus :)
    mmm jammer dat ik de intro van de 430 Scuderia net mis. Zal wel een spektakel zijn! Als ik dit eerder wist had ik de reis wellicht zo gepland dat ik die intro mee zou maken.

Gr.

Vu

7. 348holland

348holland Formula 3

8. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja, die zijn nog weer een stukkie goedkoper dan autobandenmarkt.nl. Verzendkosten van 3,95 per band is natuurlijk ook peanuts. Thanks Gijs!!!

Hans

9. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Hmmm! Komt net een beetje rot uit maar ik zou er, als ik er echt mijn best voor doe, wel kunnen zijn. Wat moet ik me erbij voorstellen, Paulus? Kun je er zomaar bij zijn? Heb je goede contacten nodig?

Ik zal ook wel een dag Goodwood moeten cancellen dan, want ik was van plan 3 sep naar Nederland terug te rijden uit Engeland en 5 sep richting Italie te vertrekken.

Onno

10. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
  11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Geweldig, Ruud! Ik neem aan dat de 348 een stop & go penalty heeft gekregen voor het rijden op de witte lijn ;) ?

Wat is er met die grijze Carrera GT gebeurd? In de foto van gisteren leek het erop dat hij de barrieres in zou gaan - klopt dat?

Onno

12. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
    Scheelde 1 tot 1,5 meter of hij raakte de muur.. hij had het geluk dat hij hard afgeremd werd door weg te zakken in het drassige gras. Op moment van het nemen van de foto van de 348 passeerde er een ambulance. Vandaar ;)
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  13. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
    Ooops , da's close !!!!

@Ruud : Leuke foto's .. beetje nat weer geeft ook een moooi resultaat

@Vu : Veel plezier alvast in Italie gewenst !!!!

14. 348holland

348holland Formula 3

Prachtig Ruud!

15. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
    Dit zijn er slechts 20 van de 800 totaal geschoten :eek: Zal er even een strenge selectie opgooien en online zetten! :)

16. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
  17. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
  18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    800 geschoten - lang leve digitaal, he Ruud.... :D

Onno

19. Beach58

Beach58 Karting

Full Name:
    Onno
    Haha ja laten we dat maar doen dan Onno550

Gr.Onno355

20. Beach58

Beach58 Karting

Full Name:
    Onno
    Ha Peter.

ja ik heb deze site ook ontdekt,ziet er goed uit en veel leden, goed om eventueel vragen te kunnen stellen op technisch gebied.
    Met de F. gaat het trouwens prima,hij loopt als het bekende zonnetje.

Gr.Onno355.

21. ramonsmaal@hotmail.com

[email protected] Rookie

Full Name:
    Ramon Smaal
    Toppie Onno ;)
    Tot de 9e

22. d1ablo

d1ablo Karting

Full Name:
    Paul
    Weer terug uit het hete Cyprus en nog hetere Egypte... 45+ was geen uitzondering. Is trouwens wel relaxed rijden in Cyprus, blijft iedere keer wel wennen dat aan "de verkeerde kant" rijden, maar goed daarna is het zinderend zwart asfalt waarbij je soms 10 minuten lang geen enkele andere auto ziet. Dan is het wel weer jammer als je 2 weken in een geleende Toyota Caldina station automatic tuf-tuf zit zonder wat voor vermogen dan ook. Anyway bergaf is er altijd nog wel wat vaart in te krijgen. Het fenomeen lasergun kennen ze daar helaas ook, dus 2 keer aangehouden....:( Alhoewel aangehouden, die plisies daar springen zonder blikken of blozen in een keer midden de snelweg op. De remmetjes deden het gelukkig nog goed...:) Het roze NL papiertje doet echter wonderen, als buitenlander kan je eigenlijk altijd na een vermanend vingertje weer doorrijden. Na het lezen van de post over plambo's avontuurtje lijkt het erop dat ze hier in NL ook wel schappelijk zijn tegenover buitenlandse auto's. Blijft wel aftikken natuurlijk....

23. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Vu,

Als ik na ga hoe dol Frans op Snoopy is dan MOEt je daar beslist een keer naartoe. Verder DIEP respect dat je met het openbaar vervoer en op de fiets gaat, net even snel gekeken maar Modena-Maranello is volgens mij al snel een kilometer of 20... Plaatsen die je moet zien zijn er natuurlijk legio: de oude fabriekspoort, Ferrari Store (daarnaast zit een supermarkt, kan handig zijn om wat te drinken in te slaan), Galleria Ferrari en als je daar de straat uit loopt Corrozeria Zanasi (doen weleens "wat"voor Ferrari), het zicht op Fiorano vanaf verschillende plekken, kortom: genoeg te doen! Kijk ook even op de Ferrarisite (onder Company) daar staat een halve plattegrond van de fabriek en de gebouwen.

Gr. Martin

24. d1ablo

d1ablo Karting

Full Name:
    Paul
    Zo, na mijn vakantie nu maar weer verder op zoek naar een 550

Bij het doorzoeken van de diverse autosites om te zien of er de laatste weken nog wat nieuws op de markt is gekomen zag ik als eerste deze...

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=2slygtirflz

What the F... moeten we nu ook ineens naast de bekende steenslag bij het aanschaffen van een auto gaan letten op haksporen en tepeldeuken....??!!

Ik denk dat deze dame voor haar volgende verjaardag wel een klimtoestel kan gebruiken.

25. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Een mooie vrouw bij een auto is okay maar deze dame lijkt kundiger in het verkopen van haar lichaam dan de eigenaar in het verkopen van zijn bolide. Wat een afknapper :D

Share This Page