zou ook wel aardig klinken met de tunnelrit Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Schitterende pijp maar denk je niet dat hij een beetje te luidruchtig wordt,er is geen demper meer aanwezig!! Onno355.
Wow ...Geweldige auto Paulus! Volgens mij ben je weer verliefd...en heb je hem al gekocht (dat mischien is zekers geworden?)
Heb je de bypass-valve al ,of ga je deze ook vervangen door de spacer zoals die ook in de challenge versie wordt gebruikt?
Filmpje: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/STEBRO-CHALLENGE-RACING-EXHAUST-SYSTEM-FOR-FERRARI-355_W0QQitemZ290144717471QQihZ019QQcategoryZ33630QQcmdZViewItem
Eigenlijk wel maar ben heel blij met de Tubi, ben bang dat het teveel is voor de veldwachters bij ons in de polder. Eerst maar eens de jouwe beluisteren.
Zeker niet Gijs.... maar aangezien 1 september het eerste grote evenement is waar we elkaar weer met een hoop mensen zien... zodoende.
Je kunt de hoeveelheid "lawaai" of muziek zoals ik het noem..bepalen door de inzetstukken die je erbij krijgt erin te laten of al dan niet tijdelijk weg te laten.. Verder valt de prijs errug mee... $1975,00 stond ie bod van $975,00 geaccepteerd incl verzending $1100,00 Frans
Dit klopt.. maar volgens mij krijg je op elke Ferrari die je bij een officiele dealer koopt (mits max. 6 jaar oud) deze jaar Power Garantie. Die kreeg ik dus ook bij mijn F360, en ik moet zeggen dat dat een heel fijn gevoel is... Het blijft een (weliswaar emotionele) italiaan mensen..