Haha, zitten ik en Fu even op MSN te babbelen over de bavaria city racing en laat die zijn foto's zien.. Sta ik er gewoon op. Toevallig
Ja, we hebben allemaal onze eigen interesses nietwaar, Fu? Wat, is een F40 nou alweer een "oldtimer"? Geschreven door iemand die er nooit 1 gereden heeft, duidelijk. OF hij noemt het een oldtimer omdat hij het vergelijkt met zijn Veyron... Paul, veel succes in Bavarialand (zouden ze daar ook van die blauwe pakjes dragen?). Hoe het zit met zelf sturen weet ik niet. Ik denk dat je hem wel even zal mogen rijden maar niet lang, en met ASR aan en sportstand uit, lijkt me. @Ruud: bedankt voor de link! Onno550
ik heb net maar een streep besteld in Austarlie voor een 360 www.f360performanceparts.com nu alleen nog een CS?
Het verhaal over de F40 nu ook op nu.nl. Wat ik wel grappig vind is dat overal staat dat de verzekering MAXIMAAL 15.000 euro uitkeert voor een gouden tip. Dan zijn gelijk de vragen, wat is dan het MINIMUM ? en vervolgens is 15.000 euri uitbetalen om een schade van 6 ton te voorkomen ook wel aan de magere kant..... Ik zal morgen bij de grens nog eens kijken of er niet "stiekem" een F40 staat geparkeerd.... al met al een vreemd verhaal dat ze met die auto's richting NL zouden gaan. Onno, dat van die blauwe pakjes ga ik ook voor je uitzoeken morgen. Het is nu zeker dat ik ga, net de afspraak gemaakt in Stuttgart andere adres waar ik naar toe wil neemt niet op BTW Blauwe walletjes onder mijn ogen als ik terug ben is ook al zeker.... Dat van die ASR uit vind ik nou weer kinderachtig ik las juist in een andere post dat zonder ASR je juist wat spanning in je ferrari-leven kan brengen.... Keep you all posted.... Paul
Paul, Succes! En kom met wat leuks terug he! Vond dit plaatje trouwens.. Image Unavailable, Please Login
Frans, Ik heb hem nog eens en nog eens en nog eens af zitten luisteren. Die pijp is echt bruut!!! Dan kan je net zo goed in je eentje een tunnel in, want meer horen we toch niet! Mooi aan dat filmpje vind ik ook in het allerlaatste seconde: Na 27 seconden bruut V8 geweld, afstervend in de verte, hoor je nog net een heel klein vogeltje tsjilpen, ongetwijfeld nadat hij weer rechtop op z'n takje is gekropen en hartmassage heeft gehad van een naburige bosuil...
Hoeveel meter is die verder zeg als je hem nog terug hoort schakelen..?? Paulus mag dan wel aan elke buurtbewoner 5 setjes oordopjes gaan uitreiken..
Ik denk dat ze rechtstreeks naar de haven van Rotterdam ofzo zijn gereden. Tegen de tijd dat ze hoorden dat die auto's in NL waren gesignaleerd stonden ze allang in een zeecontainer. @ Paul en Paulus: succes beide morgen met de speurtocht ik hoop dat jullie allebei iets moois vinden!
Vreemd hoe een F40 gejat kan worden. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die een foto van de auto heeft gemaakt op het moment dat die gestolen was. @Frans: gefeliciteerd met je nieuwe muziekinstrument hopelijk krijgen we m voor het eind van dit seizoen nog te horen. @Paulus: die CS ziet er goed uit. Rosso Corsa als ik het goed zie..... hopelijk heb je gauw de ware gevonden Heb je nog interesse in die 308? @ Ruud: die foto van mij is erg leuk Doet me denken aan de omstandigheden toen. Ze deelden toen overal gratis shirtjes uit en dat meisje dat naast me stond had er iets van 15 meegenomen. Zoals je ziet had ze dat shirtje aan net als dr vader die daar net achter dr staat.
Welk filmpje bedoel je Hans? De 360 Challenge Stradale (27 seconden filmpje met vogeltje), of de F355 met Strebo (pijp die Frans krijgt) ? Ik vind ze zelf allebei om op te vreten! Onno
Niet zeggen dat we in een zomerdipje zitten: de één gaat aan het werk met het geluid van zijn bolide, iemand anders die wisselt zijn bolide in, weer iemand anders plant een trip naar de plaats waar dit soort bolides gemaakt worden, nog iemand anders leert frans in de hoop dat mocht hij ooit zo'n bolide bezitten en in Frankrijk stilvallen hij zich uit de situatie redt, weer anderen zijn zich klaar aan het maken voor Bavaria City Racing, treffen voorbereidingen voor een Meeting a la Pays Plat of zijn bezig het water uit huin huizen te houden (Roel?)...
Iedereen is in afwachting van de Pays Plat Meeting om helemaal los te gaan. Dino 2010 je hebt was losgemaakt!
Da's fijn om te horen! Hebben jullie gemerkt dat er ondertussen een 8ste Update van de deelnemerslijst is? Vandaag hebben zich in extremis nog 4 F's aangemeld!! Ga eens een kijkje nemen op de betreffende Thread: we zijn met zo'n 25 bolides, en wat enerzijds een deugd is (Velen nemen hun partner mee), is anderzijds een tikkie spijtig voor de zo enthousiaste nog-niet-F-bezitters, een aantal is toch wel op eigen vervoer aangewezen. Tenzij henkie ff bij Kroymans 7 430's losweekt voor een dagje... Hoe dan ook, ik slaap al nachten niet meer van de 'Plat Pays' spanning!
Geen probleem Otto, we hebben passend vervoer geregeld wat de meesten van jullie wel bij kan houden! @Bob, je vergeet de mensen die op vakantie zijn. Met een mojito op het strand zitten kijkend naar de zonsondergang denkend aan hun F die in de garage stof staat te happen.