Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 831 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    :D:D:D = natuurlijk gefeliciteerd en vele gedenkwaardige km's! Wow!!!

2. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    @Paulus: wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... wij willen foto's... .

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken... heb je al foto's??? :D:D:D

3. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    CLS AMG :D

4. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gefeliciteerd Paulus! Zoals Bob al een heel klein beetje duidelijk heeft gemaakt..... we willen meer info en plaatjes! :D

5. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Alleen mijn tuinhuis begint bijna te drijven...............hopeloos hier:(

6. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    he stugge bouwvakker,
    laat eens een plaatje van die zeepkist zien.

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Niet goed opgelet heren ? Paulus heeft alle plaatjes (10 of zo?) van de desbetreffende F360CS uit Essen al laten zien 2 bladzijden terug of zo. Deze fotos zijn van de echte auto !

Paulus... als het zo is.. dan trek ik zo'n Joling shirt aan... "maak me gek..." ;)

8. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #20758 Paulus, Aug 9, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

wel opletten he ze stonden er al eerder

ik hoop wel dat de gebroeders morgen op tijd wakker zijn.
    dat zijn ambtenaren die beginnen normaal niet voor 11.00 uur
    Image Unavailable, Please Login

9. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

Baas jij bent weer de enigste die oplet de rest zit weer te snurken.

nog 8 uur en 17 minuten

10. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    WOHOW! Paulus! DRIEDUBBEL GEFELICITEERD!
    1 september hebben we er dus toch een Challenge Stradale bij! BRAVO! BRAVO! BRAVO!
    Snel nog ff het lijstje van Plat Pays aanpassen!

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Jaaaaaahhhhhhhhh !!!!!!!!!!

Paulus man, het is je gelukt.... geweldig !!!
    Proficiat man.
    We gaan 'm horen op de Pays Plat !!!!! :D:D:D

12. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Sorry Paulus, in al mijn enthousiasme realiseerde ik me niet dat het de foto's van JOUW auto waren... Ik had ze inderdaad al gezien! WOW, wat een car, man. En de streep is besteld? Nogmaals veel plezier ermee en de Plat-meeting wordt steeds leuker...

(nu nog een passagierszitje proberen te regelen, zodat ik ook nog wat fotootjes kan maken, zonder het stuur tussen mijn knieen te nemen :)).

Bob

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Paulus: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE AANSCHAF VAN EEN MACHTIGE MACHINE!!!!! Helemaal geweldig zeg, echt mega gaaf en zeer exclusief!! Geniet er vandaag van, en ik hoop je 1 septemer incl. Carla in Belgie te zien. H-E-L-E-M-A-A-L T-O-P-!

Vanavond krijgen we de nodige nieuwe foto's te zien?

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Dat gaat vast wel veranderen zodra jij weer in het land bent!

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    'Kreng de la Creme' past beter bij je hoor Henk ;)

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hee, JIJ mag dan wel je bed een halve aardbol van je garage hebben staan, maar dat wil nog niet zeggen dat er niemand rijdt!!! ;)

De Dino is zo'n beetje mijn daily driver op het moment. Het Beierse mobiel staat een beetje werkloos voor m'n deur te staan de laatste tijd...

Hans

17. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Een mooie Ka, Ruud?? ;)

@Bob: Sorry, het meisje gaat mee. Dus tenzij je jezelf op m'n achterbankje weet te vouwen en denkt je daar na 2 uurtjes sturen ook weer vanaf weet te pellen, wordt meerijden even wat lastig.... Ivonne heeft tot nu toe daar al een paar keer op gezeten en heeft verkondigd dat de bank leuk is voor bagage, maar niet voor een mens om langer dan 5 minuten op te zitten. En zij is 1,52 meter.... Your choice ;)

18. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Pas op wat je zegt, Hans! Voor fotograferen van F's heb ik heel veel lichamelijk ongemak over :) Bij Cor achter in de Mondial heb ik ook alleen mijn eerste 3 wervels kunnen gebruiken (van onder geteld) om te draaien en daar heb ik het, met dank aan het charmante handje van Vu bij het uitstappen, de GEHELE DAG uitgehouden... en ik ben 1,89 meter... als het aan mij ligt, vind ik het prima. Maar ik wil natuurlijk geen inbreuk doen op jullie gezellige dagje uit... dus niet My choice, maar Your choice ;)

Ik kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn om de hele dag zo'n grote vent in je binnenspiegel te zien en voor jullie is het ook een lekker dagje sturen. Overleg ook maar ff met Ivonne...

Bob

19. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #20769 Hans, Aug 10, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  20. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Hmmm, balen... ik had nog zo graag m'n voeten in je nek willen leggen :)

Na het zien van deze foto, begrijp ik inderdaad dat het niet past. Bij Cor had ik nog ruimte om mijn voeten achter de passagiersstoel vast te zetten, maar ook als ik goed kijk naar deze foto, zie ik niets wat maar een beetje op ruimte lijkt :D:D:D. Hoe is het nu met de speurtocht naar een 400??? Dat haal je niet voor eind van de maand denk ik ;)?

Dan zal ik toch mijn stuur maar weer in hoogte moeten verstellen... :D wat ook leuk is

Heb je volgende week nog plannen om een ritje/fotoshoot te gaan doen, of zit je dan al in de Chocolade-fabriek (dat was toch binnenkort?)

Bob

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Om met Koot & Bie te spreken: dat was om u een beetje te prikkelen. :D :D :D

@Paulus: superlatieven schieten te kort! Ontzettend gefeliciteerd jongen!

Onno550.

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Jaja, voordat we in die poreuze cirkel terecht komme zeker??

23. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hee, heb je wel eens een mondial en een GT4 naast elkaar gezien? Bij Benny (verderop bij mij in de straat) staan ze gebroederlijk naast elkaar in de garage. De Mondial is echt een vliegdekschip vergeleken met het Dinootje hoor!

Volgende week zit ik idd in het land van koekoeksklokken en paarse koeien. We vertrekken morgen. (en @ heren mee-lezende inbrekers: het alarm staat aan, de sleutels van de F liggen NIET in huis, en de auto zelf staat ook ergens anders ;)) Fotootjes moeten een andere keer dan maar weer. Schiet niet op zo he? De week erna??? (Ben 20/8 weer thuis)

De 400 moet voorlopig nog maar even wachten... Eéntje is wel even genoeg. Dat vliegtuigje bouwen verdient toch ook wel wat minder dan IT werk, dus effies wat rustiger aan.... :)

24. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Moet ik daar toch maar eens gaan kijken :)

De week erna is perfect, ik zorg voor de zon... zo'n mooi ondergaand ding aan het eind van de dag. We hebben wel ff contact. Geniet van de trip en de chocola!

Ciao,
    Bob

25. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud

Ha, als jij denkt dat dat die Ka van ons jou F bij kan houden heb je wel een lage pet op van je Dino!! Als je hem niet meer hoeft moet je het zeggen hoor! :cool:

@Paulus, Gefeliciteerd man! Als je deze langer dan 3 maanden houd zul je er echt geen spijt van hebben hoor ;)

Share This Page