Gefeliciteerd Paulus! Prachtig, zon CS!
Iemand hier trouwens enig idee hoeveel werk/kosten het zouden kunnen zijn om het openingsmechanisme van het dak van een F355 Spider te vervangen?
Heb je grootse plannen om je droom te verwezenlijken, Alexander ? Helaas kan ik je hier niet mee helpen, maar begrijp ik dat je je droomauto gevonden hebt en hem graag op de Pays Plat meeting wilt laten zien en dus niet achter wil blijven bij Paulus???
@Paulus : gefeliciteerd zeg!!! Supergaaf zo'n CS! Echt 1 v/d allergaafste moderne Ferrari's! Terecht dat die strepen er nog op komen, dat maakt hem echt af en het hoort er gewoon bij, vind ik. Dit is echt een droomauto en ik hoop dat je hem wat langer houdt en er echt van gaat genieten!
Vanmorgen om een uur of half negen had ik Paulus en Gijs al aan de lijn en ze waren in een opgewonden stemming. Vanmiddag Henk nog even aan de lijn gehad en die wist me te vertellen dat de stemming nu tot een hoogtepunt was gekomen en dat de heren de auto bij zich hadden! Maar allereerst: Van harte gefelicteerd met je verjaardag Gijs en nog vele jaren met veel Ferrari geweld! Image Unavailable, Please Login
Paulus is niet de enige met een nieuwe auto, ik heb sinds gisteren ook een nieuwe. Helaas geen Ferrari maar ik zal me er voorlopig wel weer mee vermaken: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Haha geweldige foto ook om het verhaal nog een extra tintje te geven Je hebt er zelf ook een mooie bij! [edit] Zie dat je de foto's ook hier hebt gepost! Snel en rap karretje! Had er aantal weken geleden 1 voor me en die was snel uit het zicht! Maar of dat nou aan de Ka lag of die Leon...
Hoef je in ieder geval geen zwembad meer uit te graven... Zal je goed staan Henk: zwart met van die glitters! Wat anders dan een pruik Van harte Gijs! Jij ook Peter, met je nieuwe bolide! Gr. Martin
Gijs: van harte jongen !! Paulus: tsjonge, jonge, jonge zeg..... je laat er geen gras over groeien. Waanzinnige auto. Kijk er bijzonder naar uit om die te zien en horen, want een CS heb ik nog nooit van nabij mogen meemaken. Proficiat!! Peter: Jij ook gefeliciteerd! Mooie kleur en uitvoering. Daar zul je er toch vaak bij het stoplicht mee winnen !
Veel felicitaties vandaag Gijs...van harte gefeliciteerd! Vele gezonde jaren toegewenst met veel FerrariRijPlezier Paulus en Pterps.... gefeliciteerd met jullie bolides.
@Gijs : Nog vele jaren !!! Proficiat met je verjaardag @Paulus : Leuk gereden met je nieuwe aanwinst vandaag ? Kreeg vanmiddag een SMje van Henk dat jullie onderweg waren.. Natuurlijk ook proficiat @Peter : Weer 200.00 km in 4 maanden
@Gijs: Van harte gefeliciteerd! Ik mag ernaar raden hoe oud je bent! Ehhhh, als ik je smaak voor Ferrari bekijk, zo'n 35. Als ik je geleerd juristen-gezicht zie, zo'n 45. Als ik al de rest zie zo'n ..... 'k Zal maar zwijgen! Ik heb in Turkije afgelopen weken zelf een ferme pens gekregen! Beste Gijs, bij wijze van respekt en als verjaardagscadeau geef ik je een punt voorsprong bij de Grote Ferrari-Quiz van 1 september! @alx355gt: zit er een 355 spider aan te komen, jongen? Dat zou toch werkelijk allerfijnst zijn! Je ziet het: je huis heb je nog maar net en direct barst je nieuwe spaarvarken alweer uit z'n voegen voor die mooie F-droom! Slachten, dat beest! @pterps: Ik geloof dat jij bij Gulf een joint-venture met Seat bedongen hebt, hé! Jij wisselt sneller van Seat dan Paulus z'n Ferrari's inwisselt! Je bent toch een geluksvogel: Olieboer, gratis dienstauto, gratis brandstof.... Hoe komt het dat jij niet allang een 430 hebt? Of spaar je die voor Lieke? Soms heb ik van die visioenen, dan zijn Gijs, Henk en ik stokoud en vlammen jij, Gairo, Vu, Alexander, Martin en Co in 430's en 599's rond!
Dan zitten jullie bij ons op de passagierstoel, hopend dat de batterij van je pace maker nog goed is Inderdaad gratis dienstwagen en gratis brandstof en aan het eind van de maand lijkt het ook alsof ik gratis werk.... ik moet nog even doorsparen Otto.
nou stap dus net weer binnen. ik ben nog nooit van mijn leven zo van slag geweest, wat een wagen wat een kracht en wat een tering herrie helemaal te gek. je ziet gewoon de lassen in de cabine als er een steentje tegen de onderkant komt schrik je,je dood. geen eens matten gewoon rubbberen flappen en die remmen dat slaat helemaal nergens op je krijgt er en heel brandweerkorps mee aan het springen, mensen met Yoga doe dit ook nooit meer. en dan de tunnels .................................................... super gelachen vandaag zeg het enigste wat boven de uitlaat uitkomt is een lachende Gijs (van F genot) nog ff langs Alex Forza geweest hij dus ook nog ff wezen gummen nou die stapte dus ook uit met een glimlach van oor tot oor. alles met alles heb niks gedaan vandaag maar ben helemaal op. gr PS ik heb ook nog les gehad het is dus geen Ferrari 360 CS maar een Ferrari Challenge Stradale ( geen 360 dus)
Naar het schijnt is het dakmechanisme van de 355 spider niet schitterend gelukt! Zowat elke wagen krijgt er vroeg of laat problemen mee! In sommige gevallen is het slechts een kwestie van olie toevoegen, maar het kan veel erger (lees: zeer kostelijk zijn) Best is mss nog (indien mogelijk) het elektrisch circuit eruit zwieren en het dak gewoon manueel bedienen!? Mooie wagen trouwens!
Heren allemaal van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen en nieuwe auto's!! Het is bijna niet meer bij te houden hier.....
Paulus, Zonder foto's of filmpjes vinden wij dit verhaal natuurlijk niet leuk he.. Dit is een blijvertje dus?!
klinkt als een te gekke dag, ben benieuwd naar nieuwe foto's slaap lekker, vanavond heb je geen BACOtjes nodig om in slaap te komen, wat zal jij dromen.