Helemaal nix ten nadele van een 360 Modena, je weet hoe ik over die auto denk, ook daar schreef ik een verhaaltje over. Ik stap dit weekeinde ook weer met plezier in de 348, heeft haar eigen charme, echt werken, vergelijkbaar als appels en peren.
Gijs, Prachtig geschreven verhaal. Net alsof je het zelf meemaakt. Wat zullen jullie hebben genoten. Marcel (ps, klinkt de muziek van achter de cs harder dan de mijne?)
Thanks Roel, dit is overigens helemaal standaard, alleen de kleur is een optie. Het is een FR uitvoering en die is erg compleet. Bedankt voor alle felicitaties
@ Gijs: wat een heerlijk verhaal je voelt je soms onbegrepen maar ik denk dat we hier allemaal van hebben lopen smullen in 1 woord geweldig! Ps: Evo kever gebaar werd beantwoord met een duimpje naar beneden?
Holy cow! Geweldig relaas Gijs en Paulus, ik vond jouw verhaal op jouw manier net zo vermakelijk. Ik zie Alex' smoeltje zo voor me als 'ie uit je moordwagen stapt. Vraagje: hoe gaan ze dit in hemelsnaam overtreffen met de 430 Scuderia? Veel plezier vandaag! Onno
Das het voordeel van Seat t.o.v. VW, hier zit alles al op, zelfde kwalitiet en veel mooier dan een Golf.
net weer thuis van een weekje Tsjechië maar eens bij het begin beginnen Welkom: Sander en Marco veel plezier hier op de site Ruud mooie foto's jammer dat ik Tsjechië zat anders was ik zeker wezen kijken Vu veel plezier in Italie maak er een mooie vakantie van ! Echt helemaal SUPER ! een Ferrari Challenge Stradale !! een droom wagen ! veel leuke en veilige kilometers toe gewenst, gum ze ! 360 CS en Challenge Stradale word door elkaar gebruikt officeel is het Challenge Stradale maar in de pers word nog al eens 360 CS gebruik om dat dit makkelijk is Peter veel plezier met je SEAT op de heel reis naar Tsjechië in duitsland nog een: 308 GT4 (geel) http://s39.photobucket.com/albums/e160/F40/?action=view¤t=308gt4.jpg F430 Spider (zwart) 612 Scaglietti (Grigio Ingrid) F430 Spider (Rood) gezien van de F430's en de 612 geen foto kunnen maken reden in tegen gestelde rijrichting op de snelweg veder nog een rode F430 gezien in Praag http://s39.photobucket.com/albums/e160/F40/?action=view¤t=100_6665.jpg wat ook wel grappig was om te zien, was dat er in praag een eet cafe is dat in Ferrari styl is http://s39.photobucket.com/albums/e160/F40/?action=view¤t=100_6680.jpg op de terugweg geen F's meer gezien omdat we s'avonds hebben gereden en ik heb geslapen
Hey Paulus..Proficiat wat een machtige kar.... Hopelijk zie ik je volgende week? FCN Doe een wens rit? Frans
@Gijs : Mooi verhaal man! Ik ben oprecht jaloers. Tevens nog gefeliciteerd met je verjaardag! Een mooier kado bestaat niet lijkt me. Paulus is erg genereus. Een 360 Modena vind ik al echt super, maar een CS is nog net een stapje gaver en extremer vooral.
Gairo, fijn dat je zoveel F's zag op weg naar CZ! Was dat een gewoon reisje of een uitgelopen schoolreis? Hoe dan ook: HEREN, WIE ONTFERMT ER ZICH OVER 575GTC-Gairo VOOR DE REIS NAAR DE " PAYS PLAT MEETING"? Ik meen dat de jongste onder ons uit Helmond komt. Kan iemand hem oppikken, aub? Ik denk dat Gairo liever achterin een GT4 dubbel toe geplooid komt dan met de trein of bus. Wie komt in de buurt? Dank op voorhand, jongens! Gairo droomt net zoveel van Ferrari als enkele maniakken onder ons ,'t zou zonde zijn mocht hij geen zitje vinden...
Ik woon denk ik het dichtst van ons allen bij Gairo, alleen mijn passagierstoeltje is vanaf thuis al bezet. Een achterbank(je) heb ik jammergenoeg niet, dus dat biedt ook geen oplossing. Het spijt me Gairo, je had natuurlijk met me mee kunnen rijden, maar dit keer gaat het niet. Ik hoop werkelijk dat iemand de mogelijkheid heeft je mee te nemen.
Nope, geen plannen voor morgen. Wist niet eens dat er weer een rit was. Ik moet morgen nog een stuk van de route voor de blauwvinger rally rijden om geschikte plekjes uit te zoeken voor foto's op 8 september. Waar is het vertrekpunt?
Zoals gisteren al gemeld viel mijn bezoekje in Dld. o.a. om een 550 te bekijken tegen. En dan bedoel ik niet alleen het kl..te weer en de files. Gastvrijheid bij de dealer was ver te zoeken. Je zou toch verwachten dat al iemand 6 uur naar je onderweg is dat er een bak koffie af kan.... Auto zag er op het eerste gezicht goed uit. Er was me van tevoren verteld dat er steenslag op de auto zat maar deze kon ik niet vinden.... kreeg ik te horen dat de kap 5000 km terug was gespoten. Vervolgens zag ik wel een flinke buts en kras in de motorkap. Hmmm nog niet eerder opgevallen kreeg ik te horen. Auto zou SF shields hebben, op de plaats waar de originele zouden moeten zitten zaten echter alleen maar 2 vergeelde SF stikkertjes.. Kofferbak was aardig gekrast/gebutst een 550 lijkt me nou niet een auto waar je normaliter veel in vervoert. Maar misschien dat iemand hem als daily driver heeft gebruikt. Bestuurdersstoel aan de zijkant ook flink gekrast. Werd wel toegezegd dat dit laatste opgelost zou worden. Km stand zou 46000 moeten zijn..... natuurlijk de tacho gechecked.... stond op 27.000..... Krijg ik te horen, "oh ja vergeten te zeggen... de tacho is bij 18.000 vervangen...maar dat is alleen maar goed voor jou want dat hoef je later natuurlijk tegen niemand te zeggen" nou vraag ik je, ik had niet verwacht dit soort bull bij een officiele dealer te horen te krijgen. Pedalen zagen er wel redelijk gebruikt uit maar ik heb te weinig ervaring om hier een km stand mee te matchen. Dan maar de onderhoudsboekjes erbij. Stond inderdaad wel ergens in een hoekje met pen iets over een tacho. Verder leek het wel een bingo-kaart. Zo'n beetje iedere dealer in de omgeving had er wel een stempel in staan. Na wat rekenwerk met de km standen bleek dat er al meer dan 10k geen onderhoud was gedaan. Auto zou wel met beurt worden afgeleverd. Auto zou uit eerste hand zijn maw 1 eigenaar. Fahrzeugsbrief erbij laten halen, hier stond echter 3 vorige eigenaren !! Alles bij elkaar een aardige afknapper. Uiteindelijk heb ik een heel laag bod gedaan. Volgens mij was de dealer hier een beetje door beledigd. Maar goed hij is degene die valse verwachtingen schept... helaas uiteindelijk zonder aanschaf weer terug naar NL. Wel balen maar uiteindelijk maar ook weer een goede les. Dus de zoektocht gaat door....
Balen! En wat een onbeschoftheid om over alles te liegen.. zulk soort mensen zou je toch zo opknopen eigenlijk Hopelijk is de volgende beter! @Fu, Ik ben op 16 hoven! Daarna door naar Ahoy mee, verder toch niks te doen die dag!
Dus de zoektocht gaat door....[/QUOTE] lekker laten gaan dit verhaal, er is zat moois te koop wat wel deugd. bij die dealer moet je ook geen ventieldopje meer kopen, er is niks ergers dan liegende dealers. ik heb op mijn duitse wagens wel op de factuur laten zetten ongeval vrij en dat het een prive wagen is waarvan de BTW betaald is. met dat ongeval vrij kunnen ze geen kant op ( als ze liegen gaan ze in Duitsland helemaal nat.) vanmiddag was ik bij Alex daar was ook een man met een 360S die had de volgende deal in duitsland gemaakt. ik koop hem voor ..... euro mits jullie hem bij Forza neer zetten als hij hem dan goedkeurt kan je gelijk je geld mee nemen. dan ben je wel keurings kosten aan Alex kwijt maar je risico is dan wel veel kleiner, gr
Waar ik ben is Michel.. behalve vandaag.. die arie heeft vandaag in london een aantal F's gespot.. ook een pagani zonda F