Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 835 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ah je bedoeld volgende week met de doe een wens stichting, ik heb het er met Esther over gehad om samen naar Utrecht te gaan, dat vond ze een goed idee, maar niet zo vroeg. Dusss ik denk dat ik volgende week 's middags in Utrecht aan het shoppen ben met het vrouwtje. (ik dacht dat je het over morgen had en dat er dan ook een dergelijke rally zou zijn ;) )

2. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

ik vind het super als Alex hem op""full speed"test mooier kan niet.

zo'n wagen is gemaakt om hard te rijden als Alex lekker doorgumd weet je gelijk zeker of er niks mis mee is.
    als hij wel wat geks hoort of merkt zou hij je noot meer laten wegrijden.

alles kan er wel goed uitzien maar het gaat toch om het weggedrag op hoge snelheid.

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Absoluut, Paulus - wij hebben echt geluk dat zo'n kerel bereid is aan onze auto's te werken. Forza Alex!

Zal 'm maandag 's even bellen - ben benieuwd hoe staat met het BBB.

@Paul, jammer maar er zijn er nog meer. Je gaat nu ook zo langzamerhand het goede seizoen tegemoet om te kopen, trouwens, dus je vindt vast wel een mooie.

Onno

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Hans
    Even voor de planning, wij dringen je dus zeker niks op, heb je nog het plan om iets wat op een bbq lijkt te organiseren op zaterdag de 25e (over 2 weken), of moeten we het door omstandigheden vergeten ?

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren

Normaal gesproken vind ik het waardeloos als september er aan komt... dan gaan de kortere dagen en koudere nachten beginnen, maar ik denk dat het dit jaar een uitzondering is. Heb veel zin in deze meeting in Plopsaland. Laten we hopen dat het weer meewerkt huh ;)

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @d1ablo

Blijf zoeken naar je Ferrari, doorgaans zijn de duitse dealers zeer betrouwbaar. Besodemieteren (km. stand / verzwegen aanzienlijke schade) is in Duitsland in tegenstelling tot NL een ZWAAR misdrijf ! Daar kijken ze wel voor uit.

@JazzyO

Onno, ik heb geen tijd hier om een stuk terug te scrollen, maar waarom ben jij er ook al weer niet bij 1 sept ?
    Goodwood of iets anders ? Dat staat toch niet in verhouding met een meeting met de mensen waar je hier dagelijks mee spreekt man.
    Cancellen die zooi ! :)

7. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Ik vermoed dat we nog een warme september maand krijgen hoor! Hoeveel warme dagen hebben dit jaar nou gehad? Ik had een strippekaart voor 50 dagen!

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #20858 JazzyO, Aug 12, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Je kan het goed verkopen Henkie. :). Inderdaad is het Goodwood Revival. Of het in geen verhouding staat is ga ik niet aanvechten maar er zijn een paar redenen waarom ik het niet afzeg. Ten eerste is Goodwood een volle 3 dagen en ik heb mijn broer deze korte vakantie beloofd. Ten tweede heb ik altijd al eens aanwezig willen zijn bij het beste Classic Weekend Of The Planet (want dat is het): volledige toegang tot de paddock, iedereen (inclusief meeste publiek) in jaren 40/50 kleding, racen zoals het vroeger was met strobalen en 4-wiel driften, alle beroemde coureurs zijn er, auto's in actie die je normaal nooit ziet (zeker niet in actie), enz, enz. Ten derde was alles al geboekt lang voordat Otto ooit met het 1 september idee aan kwam dragen. Als Pays-du-Plat op zondag was was ik zeker gekomen, maar nu valt het midden in de 3 dagen en de afstand i.c.m. de Tunnel maakt het denk ik niet haalbaar. Ik zal nog naar het programma kijken en als het niet AL te gestoord is dan komen we alsnog. Maar hoe dan ook vind ik het enorm vervelend dat deze evenementen op hetzelfde weekend vallen.

Waarom hoor ik zo weinig mensen hier over Goodwood, trouwens? Je weet echt niet wat je mist hoor! Het Festival of Speed afgelopen juni was geweldig, en maakte de reputatie meer dan waar! Nog nooit bij zo'n ontspannen octaandoordringde happening geweest. Voor de mensen die niet komen, bijgesloten een PDF met wat je mist. En voor een verslag van vorig jaar: http://www.***************.com/event/117/2006-Goodwood-Revival.html

Onno
    Image Unavailable, Please Login

9. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Goodwood (en revival) is zon evenement waar ik nog steeds een keer (of meerdere keren) heen MOET. Net als Pebble Beach en Concorso Italiano.

10. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    #20860 -Michel-, Aug 12, 2007
  11. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    *#ring wat een zieke auto's op die foto's zeg :eek:

12. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Gefeliciteerd Paulus, met de Challenge Stradale! Lees net wat pagina's terug. Wat een héérlijke verhalen! :D
    Ben benieuwd naar foto's/filmpjes!

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Mooie foto's. Die rode SLR is erg fout IMO maar die parelmoer (?) daarachter is wel helemaal goed (Y)

Was er een meeting in Londen ofzo? Kijk uit naar je andere foto's.

Gr.

Vu

14. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Volgens mij waren "de" Arabieren massaal aan het cruisen door Londen gegaan?
    Die witte SLR is een 722 Edition, niet?

15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik heb daar 9 maanden gestudeerd (ongeveer 1 km bij Harrods vandaan, zie de SLR foto), en dit is gewoon een normale dag in Kensington.

Onno

16. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Onno,

Goodwood ziet er erg goed uit! Ik heb net op UCP gekeken naar het fotoreportage en moet zeggen dat het erg interessant is.
    Mn ogen vielen vooral op de klassieke Ferrari-modellen. Zo mooi!

Gr.

Vu

17. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Heter dan vandaag zal het voor mij niet meer worden dit jaar, wat een onbeschrijvelijk feest!! Ik verkeer nog in een roes en dat terwijl we nu toch al wat uurtjes verder zijn :) Foto's volgen straks, maakt het voorgaande wat duidelijker. pfffff.......

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ben benieuwd wat je nu weer in petto hebt ;) Heb je nog goede fotolokaties gevonden voor de ralley?

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #20869 pterps, Aug 12, 2007
    Paulus had vandaag een verrasing voor mij in petto, Esther had mij al duidelijk gemaakt dat ik vanochtend thuis moest blijven en dat ik verder niet naar de reden mocht vragen, maar toen ik een zwaar ronkend geluid de straat in hoorde rijden werden mijn stoute vermoedens toch werkelijkheid. Achter het stuur zat Carla met een enorme smile op haar gezicht in hun nieuwe CS! Het duurde niet lang of Paulus en ik waren opweg naar de A28 en A50 om de boel even onveilig te maken. Man man man dit is met geen pen te beschrijven, de tekst van Gijs was spektakel maar zelfs dat meester werk kan niet tippen aan het gevoel dat deze auto naar boven brengt. Het is echt geweldig met een enorme pot herrie, een onvoorstelbaar gasrespons en de bestuuring is zo direct dat je in eerste instantie denkt dat auto erg zenuwachtig is. Na wat gegum en de nodige snelheids overschrijdingen hebben we even foto's gemaakt en daarna kreeg ik van Paulus de sleutels om hem terug te rijden naar mijn huis. Inhaalactie's zijn zo gebeurd, even 5 auto's inhalen vanaf 50 km/h resulteerde in 170 km/h toen ik de laatste van de 5 voorbij ging!!
    Ik zal nog wat foto's bewerken vanavond, niet alle foto's zijn even scherp, mijn hand bewoog nogal, vreemd.....

Paulus je bent een toppertje!

highres: http://img406.imageshack.us/img406/7977/3207bypterps057aanai6.jpg

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Geen bezwaar van mijn kant Michel, ik zie graag meer foto's! Onvoorstelbaar toch wat je daar altijd ziet rijden.

21. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Hoe VET Peter!! Jouw dag kan gewoon niet meer stuk! Kick voor je!!
    :D :D :D Pics :D :D :D

22. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Fantastisch Peter! Ik vroeg me al af wat er verder dit weekend nog ging gebeuren met het TrommelScheurIJzer.

Ben benieuwd naar de foto's!

Onno

23. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Peter, wat een geluksvogel ben je toch! Paulus die even langs komt met het monster wat Challenge Stradale heet.. En dan nog zelf mogen rijden ook!

btw, valt het jou ook op wanneer je foto's post hier dat ze wat korrelig worden? :confused:

24. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ligt aan het 800 formaat naar mijn mening, daarom doe ik er ook altijd even een linkje bij naar 1600 formaat.

25. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Weer een prachtig verhaal Peter :)
    Zoals iedereen natuurlijk benieuwd naar meer foto's :D

Share This Page