Wie weet er nog zo'n becker radio Navi te koop het hoeft niet perse een Ferrari te zijn mag wel. vandaag naar Zwolle is me slecht bevallen zonder Navi thanks
@Pterps Wat een feest man.... die Paulus is maar weer gek met je. Het zijn prachtige plaatjes van een van de mooiste auto´s ter wereld. Die challenge grill is ook geweldig in vergelijking met die van de modena. Ik heb 2 weken geleden geboden op een gebruikte modena-optie grill zoals hij destijds als optie te bestellen was, maar ik zat er 80 pond naast (ebay.UK). Wellicht van de winter.... @HarrySZ Mooie plaatjes... ook dat ruikt naar een vet evenement. @JazzyO Onno, het is niet goed te praten jongen, er gaat niks boven je vrienden
Hier nog een filmpje van een 288 GTO en een 360 Modena die wegrijden. Heel slecht beeld (dankzij de populariteit van youtube), maar het geluid is super!! De Modena klinkt eigenlijk net zo gaaf als die icoon die voor hem rijdt!! http://www.youtube.com/watch?v=s1Tkc2KnxQs
Heb ik voor je..... maar geen groene display maar rood of geel. Volgens mij zat in jouw eerste spider gewoon een rode, heb ik nog voor je ingesteld in je garage. Vraag maar aan Gijs wat een redelijke prijs is. Met 2006 software erbij. En montage
Geweldige collectie auto's daar Harry, erg divers ook. Duitsland is volgens mij het enige land waar je kans loopt om een Isdera in 'Real Life' te zien.
das praat daar komen we wel uit. ik heb nu dus een Becker radio/casette Ferrari te koop wie heeft daar trek in?
Zie E-bay, marktplaats ea volop aanbod. Traffic Pro en Traffic Pro high speed lijkt me het beste (had ze allebei (jij denk ik ook), maakt weinig uit). Eerste kosten tot 150 euro, tweede ongeveer 200. Normaal is groen de standaard verlichting voor Ferrari (welke kleur heeft jouw radio?). Die zijn veel schaarser en meestal aangeboden met een Ford logo (op kast en als opstartscherm). Voor de normale traffic pro is het type nummer met groene verlichting 4733. Nog latere modellen (Indianapolis pro) hebben blue tooth, lijkt me van weinig belang. Mijn Indianapolis werkt trouwens minder goed dan de eerder versies. Met Ferrari logo bestaan ze ook maar, op ebay.de wordt standaard de US versie van de high speed aangeboden (Henk heeft die, maar dat heeft nadelen, ze kennen daar een andere gebruik van de FM-band, aan de andere kant: wat kan jou dat schelen). Kost net geen 300.
Vorige bericht typte ik voordat ik de berichten na Paulus' bericht las. Paulus, Die radio moet je bij de auto houden. Ik zei je al: ding levert 5 tientjes op.
He Henkie, zou Plambo vrees hebben voor mijn CS ben al twee keer aan de deur geweest. er wordt niet open gedaan maar er liggen wel allerlei mensen onder de bank! de CS maakt (denk ik) meer herrie , er werd mij ook nog een echte sportuitlaat voor en CS aangeboden (zou nieuw 7000 kosten) nu vragen ze 2/3 duizend weet het niet precies meer. maar ik hoef hem niet ik ben al bang van deze herrie
Refrein: 't Is moeilijk bescheiden te blijven Wanneer je zo goed bent als ik Zo stoer, zo charmant en zo aardig Dat zie je in een ogenblik Ik denk als ik kijk in de spiegel Daar staat een geweldige vent 't Is moeilijk bescheiden te blijven Voor een kerel met zoveel talent De allermooiste meiden Die mij eenmaal hebben gezien Die vallen meteen aan m'n voeten Aan iedere teen minstens tien Ik lig zelfs ook goed bij de mannen Maar dat geeft me ook al geen kick Want er is er niet een op de wereld Die zo goed en volmaakt is als ik Refrein Ik wil ook geen filmcarrière Zoals Houwer, de Gooyer, Krabbé En dat is voor hun dan weer mazzel Zo hou ik ze uit de WW Als ik mijn talent zou benutten Dan was ik de top of the bill Hoewel het gewoon is Dan krijg je kapsones En da's nou net wat ik niet wil Refrein
Ging om een capristo speciaal voor de CS, vraagprijs 3.200(!). Zou de ramen doen trillen. De CS gehoord hebbende kan ik er me nix bij voorstellen. Het is echt waar: hoe mooi het geluid ook is, staand achter een CS doet gasgeven pijn. Zou het passen onder een modena, Henk?
Ben met je eens dat de CS dit absoluut niet nodig heeft, dit is al hard zat. Deze sound overtrof mijn stoutste dromen, ik had niet verwacht dat het verschil met een Modena/Spyder zo groot zou zijn.
@Harry, prachtig! Waarom zijn dit soort evenementen nooit als ik er ben?! Andere uitlaat Paulus? Wil je heel Zeeland wakker hebben als je weggaat?
Harry, tot voor kort wist ik niet hoe het is om letterlijk van je stoel te vallen! Wat heb je daar toch prachtige auto's gezien! Ik wist niet van deze meeting af.....anders was ik er zeker heen gegaan. Prachtige foto's! Die blauwe oldtimer (je eerste foto in je poost) is dat niet een speciale 250 GTO? Bedankt voor de mooie foto's...dit evenement staat op de kalender voor het volgend seizoen, dat is zeer duidelijk Bram is muzikaal bezig..... miss kan Dino2010 voor het instrumentale gedeelte zorgen
Eens CS geeft een heel nieuwe invulling aan het begrip "landrover" http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-BECKER-CD-PLAYER-NAVIGATION-WITH-WARRANTY_W0QQitemZ260147514818QQihZ016QQcategoryZ3293QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting (zit geen antenne bij (tientjes werk))
BRAM, Paulus... jij hebben toch wel goede humor ! Zit hier met een smile dat heerlijke liedje nog eens te zingen !
Zwarte SZ met licht interieur ook heel erg mooi! Enzo, F40 en 288 GTO kom je tegenwoordig overal tegen, zag zo'n drietal zaterdag nog.
tnkx.... was verward met deze --> Excuus voor de thumbnail van imageshack...mn silver subscription is nl verlopen.