Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 840 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Een fisheye kan naar mijn mening maar vrij beperkt ingezet worden, vaak vind ik de vertekening te veel van het goeie, zeker in de 2e foto van Roger. Maar het is hoe dan ook een leuk hebbedingtje waar je zeker leuke dingen mee kan doen. Ik spaar nog even door, maar hij staat zeker op mijn verlanglijstje.

2. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
    Afgelopen vrijdag een "fish eye" op de kop getikt op ebay.. wordt op het moment naar het vliegveld gereden in Amerika ;) Ben benieuwd wat het is anders verdwijnt het weer naar marktplaats.

@Paulus en consorten.. mocht er morgen nog gereden gaan worden. Laat even weten!

3. J & M

J & M Rookie

Full Name:
    Jori en Maurice
    Vandaag gezien in Rotterdam:

Bugatti Veyron
    Porsche Carrera GT

allemaal NL kenteken

4. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Full Name:
    Christiaan
    Heb je foto's ?

5. J & M

J & M Rookie

Full Name:
    Jori en Maurice
    Ja heb een paar foto's.
    Mochten alleen niet op internet (was in een garage van een bekend iemand)

6. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    Laat me raden:

Michel Perridon?

7. J & M

J & M Rookie

Full Name:
    Jori en Maurice
    Maar ze staan wel op autogespot (maar dan zijn de foto's van iemand anders).
    ps. ik heb ook zulke zelfde foto's met het mobiel gemaakt en met 1.3 megapixel weet je wel genoeg.

8. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Is dat nog een vraag..? Ben er weer jongens! Heb een tijdje bij moeten lezen vanuit een internetcafe omdat mijn pc er mee is opgehouden... Heb nu even een tijdelijke pc ter beschikking en na flink ruzie maken met de netwerkkaart eindelijk weer online!

Zijn er nog mensen met plannen naar Bavaria City Racing te gaan?

Gr. Martin

9. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
    Erg balen van je computer Martin. Goed dat je nu weer online bent. Ik was wel van plan om naar de Bavaria City racing te gaan, maar zal deze editie laten schieten. Hopelijk houden ze het dit jaar wel droog........ Ruud weet precies hoe erg het was vorig jaar qua weersomstandigheden :D

Ga je zaterdag de 18e wel naar de Doe een Plezier Rit van de FCN kijken ergens?

Gr.

Vu

10. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Full Name:
    Roel
  11. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Weet nog niet precies hoe de planning er uit komt te zien, maar wil in ieder geval bij de start gaan kijken.

Gr. Martin

12. d1ablo

d1ablo Karting

Full Name:
    Paul
    Nog een gemeenschappelijke interesse.... moet niet veel gekker worden...
    BTW neem je nog die russische bruiden in lingerie catalogus editie 2008 voor me mee uit Mali ? Is hier al uitverkocht sinds je het bestaan ervan op F-Chat genoemd hebt ;)

90mm is inderdaad vooral voor macro maar is ook een prima portret lens. F/2.8 dus je kan je object mooi scherp houden en de achtergrond blurren.
    lens die er bijkomt is een 28-300 met vibration compensation. Is in NL nog niet leverbaar, waarschijnlijk laat ik hem binnenkort door een collega uit Hong Kong meenemen samen met een filterkitje.

2e foto is volgens mij ook beter omdat er meer "zijkant" op staat. Heb je hier ook een pol filter gebruikt ? Auto blijft geweldig met wat voor lens of wat voor hoek dan ook ! Die shots uit Toscane willen we hier natuurlijk zien...

13. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    @heren, goedenavond
    Het was vandaag weer 35C in Sant Antonio (Ibiza). Ik ben aardig bijgekleurd. Volgens mij is het 19C de rest van de week in NL, ziet er goed uit. Ben blij als we weer even kunnen rijden met een paar man. Het jeukt overal. Jongens, doe iedereen een plezier en quote NIET elke keer complete lange posts mee. Haal er bv een zooi tussen uit met je deleteknop. .

@d1ablo
    Mooie Auburn. Wel even onkruid spuiten op zo´n mooie oprit huh ? ;)

@Paulus
    Zo te zien gaat de poll toch de streep kant op, maar daar had jij je toch niks van aangetrokken.

@JazzyO
    Onno, daar gaat je kentekenverhaal.. je zet er zelf een op met kenteken een bladzijde terug :)

14. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Net vandaag doorgekregen dat ik de vrijdag voorafgaand aan de Pays Plat Meeting de sleutel van mijn nieuwe appartement krijg... Even denken... Dus ik kan gewoon zaterdag naar België ;)

15. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Full Name:
    Roel
    Gefeliciteerd Martin.

16. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Gefeliciteerd Martin en welk terug online. Bij mij vinden er momenteel ook wat wijzigingen plaats op mijn comp en aansluiting. Sinds vorige week heb ik een nieuwe PC, maar voordat je alles weer naar tevredenheid hebt werken :( (ik heb nog last van een nukkige firewall). Eind augustus word er een nieuwe lijn opgeleverd voor ADSL en Telefonie, dat zal ook wel weer een paar dagen zonder verbinding worden, ik denk dat ik dan maar de hele avond met mijn laptop ergens in de wijk ga staan waar ik verbinding heb :)

17. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@d1ablo : mooie Auburn en mooie foto's! Motorkap lijkt idd erg lang vanaf de bestuurdersplek.

18. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Full Name:
    Peter

19. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Full Name:
    Peter
    @Bob Zanti dank

20. djfrens

djfrens Formula 3

21. d1ablo

d1ablo Karting

Full Name:
    Paul
    @Henkie
    Ik weet het Henkie moet nodig wat aan gedaan.... tuinman komt iedere keer niet opdagen.... ik heb nu zelf maar zo'n fles rommel gekocht om erop te spuiten.
    Gisteren nog even met mijn ferrarirode grasmaaimachine het gras gedaan, komt er in 1 keer en bende lamborghini gele wespen achter me aan... ik rennen....
    wespennest in een boompje in de tuin.. dus Paultje denkt zetten we even een vuurkorf onder en uitroken die krengen.... resultaat... boompje in de fik... en het mooiste is die wespen trokken zich er niks van aan, leek wel alsof ze gewoon door het vuur vlogen :(
    m.a.w. geen groene vingertjes hier.

@Paulus, streep MOET

@JazzyO, dat kenteken viel mij ook al op :)

22. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
    Ik ben er Zondag! Ik probeer er ook nog even erachter te komen wanneer de pers demo is.. waarschijnlijk vrijdag.. zou wel mooi zijn om daar dan ook een kijkje te nemen!

Waar is vanavond meeting point? :cool:

23. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Die tweede is erg fraai Roger :). Laat ook een ander probleem met groothoek zien: hoe houd je je schaduw uit de foto... Soms kun je een andere schaduw gebruiken zoals in deze foto uit Namibie.

Was ik me bewust van Henkie, maar hier posten mensen zo snel dat hij al weer weg is. :) Ik zit er sowieso ook niet heel erg mee, hoor.

@d1ablo: Ja, polafilter stond op aan maar niet op maximaal anders lijkt het op zo'n OAD reisfolder foto.

Onno
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  24. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
  25. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix

Van harte. Op die dag krijgen wij (mijn vrouw en ik) de sleutel van ons nieuwe huisje.

Share This Page