en dat nog zonder streep. Gijs zodra de postbode de streep in de brievenbus doet sluit de poll. ik zou dus henkie maar 500 geven om de poll gauw aan te passen als je echt geen streep wil zien.
nog niet zeker ik sta zowie zo op de reservelijst! heb vrijdag 2 opleveringen als er wat fout gaat moet ik zaterdag aan de bak, want die winkels gaan maandag open! weet het vrijdag middag pas zeker.
Leuke foto's !! ziet er weer gezellig uit als jullie op stap gaan is er ook altijd wel wat met de KLPD
Jongens was echt tof gisteren. Het weer zorgde weer voor mooie VLAMbo acties. Heb wel iets op tape kunnen krijgen met het mooie geluid van de 360CS op de achtergrond!
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar wat gaf de snelheidsmeter aan op het moment van de *FLITS* ?
Geen idee, je mocht 50 of 60 dacht ik en het zal rond de 80 zijn geweest (we trokken zelfs nog op dacht ik) De agent moest zelfs nog lachen ook
Zal meer 100+ geweest zijn... volgens mij maar 1 flits... Toch handig zo'n Duits export kenteken Paulus, kunnen ze de acceptigiro ook terug-exporteren richting het oosten. @-michel- ; zag net de vertaling van het stukje over de lambo-kitcar met luipaardprint op jullie site.... mooi werk... findersfee houd ik wel van je te goed
Jongens maak even 3:18 minuten van je kostbare tijd vrij Om dit filmpje van gisteren te bekijken http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=96296
Niet op de teentjes getrapt toch 348 ? Je moet toch wel eerlijk toegeven dat de driftacties op naam van plambo geschreven moeten worden...
Henk voor jou heb ik natuurlijk een speciale editie gemaakt http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=96385
Nice, weer 3:18 minuten goed besteed ! Heb je ook materiaal van buitenaf gefilmd, krijg je weer een heel andere indruk van. Top @ Peter, jij kan vast ook erg goed dansen...
Het moet deze week niet gekker worden, ik haalde de CS van Dhr P.M. vanmiddag in thv Muiderberg. Bij het eerst volgende tankstation even aan de kant gaan staan om hem op te wachten Leuke omgeving daar rond Muiderberg heb gehoord dat daar wel vaker Ferrari's rond rijden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login