Potverdikkie, wat is dat toch een heerlijke auto. Black on black! :eek:
Verd*mme! Rijdt er een CS langs mijn voordeur, ben ik er niet! Er schijnt inderdaad wel eens een Ferrari te zijn in Muiderberg, maar die is alweer maanden niet gesignaleerd... Onno
Zeg Roel, wanneer gaat Peter een fotoreportage van je Mondial maken ? Toch wel voor het eind van de maand hoop ik, ivm die contest ?
nou is dat geouwehoer over die streep AFGELOPEN. de streep is er en hij komt er op. nu gaan we weer lief doen tegen elkaar de winter komt er al weer aan er gaan er dus weer zat depri worden hier.
ja,ja.......weet het...............maar drukke agenda's is het probleem (=uitdaging) Gaat niet lukken voor deadline
je wordt al een dagje ouder he...................kun jij ook niets aan doen..........is niet erg hoor........
Mooi filmpje van gisteravond idd!! Gallardo gata lekker dwars af en toe en de CS klinkt echt super! Leuk rondje ook daar binnendoor vanaf Culemborg en dan weer de A15 op. Op die 80km-weg met al die rotondes reed ik maandag nog met een RX8. Ze staan vaak op 1 bepaalde plek te flitsen daar, dat is vanaf Culemborg vlak voor een bocht naar links waar wat meer bomen en bossen staan bij een groot vrijstaand huis. Valt bijna niet op, maar daar staan ze vaak. Was dat waar een aantal van jullie ook zijn geflitst misschien? Als het ergens anders was, hoor ik het graag namelijk.
Het heeft 3 uur 18 minuten geduurd om de 3 minuut 18 te downloaden, maar het was de moeite waard. Prachtig! @Henkie: coole wheelie! Groter hart dan ik, da's duidelijk. Onno
@HarrySZ Nee, we werden geflitst in Buurmalsen, en dat had ik moeten weten.. ze staan daar vaak. Grrrr......
@ Henk: I know Omdat Peter zo buiten de boot viel gisteren met zijn kleurtje Image Unavailable, Please Login
De "heren" hebben gisteravond weer een leuke rit gemaakt zo te zien! Knappe foto's en leuke verhalen weer! Kijk er nu al naar uit om Paulus z'n CS MET streep te zien!
Was weer een mooie rit mannen! Moet af en toe ook een keer werken.... Binnenkort de nieuwe kachelpijp eronder en blazen.... Waarschijnlijk met de peelmeeting.....dus ook met de tunneltocht Frans
Kom ik zomaar tegen in Italië.... Toch wel leuk voor " erbij " Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login