Helemaal goed!
Bedankt Peter,tis niet heel goed te zien maar ben blij dat de velgen gewisseld zijn voor originele, die vind ik toch mooier.
Het is weer prachtig weer... Gisteravond nog een uurtje wezen rijden en nu even de ramen wassen, velgen wassen... en rijden maar. Wat ben ik toch een gezegend persoon.
Was weer mooi! En P. Lambo heb nog wat leuks voor je gezien! Rest van de foto's komen vanavond. Ben nu even uit eten Image Unavailable, Please Login
Relaxed! Was er inderdaad mooi weer voor! Inmiddels staat de bolide weer bij te komen in de garage neem ik aan? Blegh! Tof dat er zoveel mensen aan bijdragen om zo'n rit te organiseren! Niet alleen heb je zelf lol, maar mensen die mee mogen rijden ook! Heb het idee dat het elk jaar drukker wordt bij City Racing. Kwam pas laat aan, dus ik heb Albers moeten missen. Vooral de driftclub was goed bezig! Gr. Martin
Kijk eens P. Lambo! Misschien hebben ze het ook wel voor de Spyder variant Image Unavailable, Please Login
Hoi Heren, Ben weer terug van een lange vakantie.. Overal en nergens geweest en ook wat leuke auto's gespot: Voor de 550 liefhebbers in Berlijn deze Barchetta in de Ferrarishop daarzo. 156k en volgens mij stond 11000 op de teller. In de buurt van de Gedachtniskirche in een bentley/bugatti showroom geweest, mooie blauwzwarte veyron gezien. Daar ergens in een soort van Peugeot museum geweest waar een mooigevormde lemans wagen stond, was wel indrukwekkend. Tijdens een weekje in London ben ik in het Mercedes Benz World terechtgekomen.. Daar kun je op eigen terrein een van de AMG-modellen aanwijzen waar je een ritje in wil maken. Voor een half uurtje kun je dan de testbaan op met een instructeur naast je. Helaas was het voor die dag volgeboekt, anders had ik graag een stuk willen rijden voor 35 pond. Ik zag daar ook een kereltje van 12 een A-klasse uit stappen waarna die met het inleveren van de sleutels zei: Yeah, it's a quite good car! Verder hadden ze daar in de showroom alle Mercedes modellen staan, maar ook de AMG's. (geen slr overigens) Toch vreemd, dan zit je in een sportwagentje dat 612 pk op de straatstenen los kan laten.. Buiten stond daar nog een Britse 430 geparkeerd met 4 lompe Maybachs ernaast. Ook wil ik nog een foto van een ferrari-wielrenfiets posten (voor de wielrenliefhebbers zoals ik als die er zijn) Ik doe mijn best om alles weer bij te lezen. een hoop mooie filmpjes gezien, met onder andere lompe lambo-inhaalacties Hier heb ik daar nog een voorbeeld van in dit filmpje van maart, kijk opt eind! http://www.youtube.com/watch?v=OERqSPFQpYE Ook lees ik nu over een meeting op 1 september, is dat alleen voor uitgenodigden? Groeten Rob en hier de foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
niet op de kurfürsterdamm geweest in berlijn ? daar staat altijd wel wat moois ! (www.berlijn07.startje.be > menu auto's = mijn spots in Berlijn) Edit: .be ipv .com
Kurfursterdamm wel geweest, maar niks gespot! de link werkt niet Gairo.. pagina bestaat niet meer ofzo, heb je de goede gegeven?
Wow Gairo.. dat je elke keer zo snel je camera erbij kan pakken joh! je hebt er een hoop rijdend geklikt.. Leuke foto's! En ook leuke filmpjes trouwens, lenige vrouwkes ook gespot
Ik zag die fiets ook op de Ferrari Owners' Site - 9.000 euro, hmmmmmmm..... Er wordt via de Ferrari Owners' Site ook een Ferrari Factory Tour georganiseerd op 17 september - 3 dagen nadat ik in Maranello ben! De dag dat ik weer naar Mali wilde terugvliegen. Toch maar eens kijken of ik kan spijbelen... Onno