Misschien eens met P. Lambo mee rijden. Schud alles vanzelf weer op zijn plek! Heb afgelopen week nog nooit zo goed na kunnen denken!
Hey Bram! Da's lang geleden! Nu, t zal wel grotendeels aan mij liggen, was veel te weinig thuis , deze vakantie! De 328 staat al weken stil, stel je voor dat ik hem niet gestart krijg tegen 1/9 Pijnlijk Zo'n 328 duw je anderzijds wel makkelijk in gang. Ik heb het een keer gehad! Batterij was plat, geen kabels in de buurt, wel duwlustige buren! Effe in z'n 3de gelegd: prt,prt,prt en weg was ie! Dan wel lang blijven rijden en toeren maken: eer dat zo'n accu terug helemaal opgeladen is, dat duurt! SUPERBLIJ dat je meekomt op 1/9!
Otto, we maken er een Feest van zeker als jij gaat spelen!! Paulus en zijn vrouw zijn al op dansles. bram
Ja dank je. Sorry, ik heb je zwarte balkjes er toch even afgeknipt. 80 pixels is niet heel veel ruimte om mee te werken.... Dus bij deze: Avatar met dank aan PTerps
ja voor mij ook maar ik heb alleen foto's van Pterps van 3 miljard mb dat past dus niet. en verkleinen ben ik te lomp voor. dus terps graag een op de mail hap klare brok formaat. PS ik heb 2 foto,s op van dat doek laten drukken helemaal te gek. ik zal vanavond een foto nemen en posten
thanks staat er al op. de streep wordt net per UPC binnen gebracht, voor morgen avond al een plakafspraak, foto's volgen.
Een maat van me was in USA naar Concorso Italiano geweest en vervolgens naar Pebble Beach (daarvan volgen nog foto's) maar kijk eens even wat er allemaal voor moois (en niet moois) staat! http://www.autogespot.com/index.php?id=468 Vooral die fel gekleurde Lambo's! en al die F40's!!
Goedendag , ik heb even een vraagje over mijn F1 besturing , mischien kan iemand mij daar eens wat over vertellen. Er is mij namelijk altijd geleerd om gewoon tijdens het gas geven door te schakelen,nu vertelde laatst iemand mij dat dat niet goed is.volgens diegene iets gas terug en dan schakelen.bij navraag hier en daar krijg ik toch steeds verschillende andwoorden.Iemand suggesties?
Ik heb geen idee wat er momenteel rondrijdt op het circuit hier naast het vliegveld, maar het klinkt heel erg NASCAR. WOW, lekker hoor! @Henk: zondag, 10:30?? Zal er zijn. Met of zonder Ivonne weet ik nog niet. Hangt er vanaf of ze liever in de Dino kruipt of met een fleece deken over haar heen op de bank met haar game cube de zondag doorbrengt
Marco... Als je Jeremy Clarkson bezig ziet bij Top Gear.. die houdt zijn voet op de plank. Maar dat is dan ook niet zijn auto, die gaat de volgende dag weer naar de dealer / importeur. P.Lambo adviseerde mij altijd om even van het gas af te gaan (toen hij z'n 360spiderF1 nog had). Volgens mij is dat het beste om het mechaniek een klein beetje te ontzien. Een ander zal zeggen dat het er voor gemaakt is etc, maar dat is mijn nobele mening.
Met gas erop schakelt hij super lekker door , iets gas eraf schokt hij toch iets. typisch is dat je hier weinig over in de boekjes kunt vinden. op zich wel belangrijk. mischien is er iemand die hier documentatie over heeft.stom he ? koop zo,n auto weet niets eens hoe moet schakelen!! ha ha
Volgens mij kan dat zo geen kwaad. De wagen zal zo wie zo ooit wel eens kapot gaan, hé. Trouwens, de LC gebruiken zal wel veel sleetiger zijn voor de ambriage dan gas blijven geven tijdens het schakelen zekers!