Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 855 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Altijd gedacht dat dit de enige nieuw in Nederland geleverde 512M is, aan een buurman van Forza. Optisch na de 512TR niet echt een vooruitgang als je het mij vraagt, dacht dat dat een algemene gedachte was.

2. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Hij is binnen.....

Nu nog even monteren en we kunnen weer knallen...Een Stebro challenge uitlaat..
    1 vervelende mededeling...ik ben er niet bij met de tunneltocht....

Frans

3. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #21353 Boink, Aug 23, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  4. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Meer dan prachtig. Maar 3,5 miljoen is niet weinig geld.

Competizione in type aanduiding verwonderd me. Kan iemand uitleggen waarom een open auto als basis werd gekozen.

5. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Wikipedia spreekt met geen woord over Competizione in het 250 hoofdstuk...

Google vind dit:

6. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Net de officiele koffer die bij de CS hoort binnen die ome Gijs voor een prikkie op de kop had getikt voor me.
    helemaal super zelfs met rood stiksel kan niet gekker.

zondag gaat de stikker er op dan volgen foto's van de wagen met streep en koffer.

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @348holland
    Ik ben het met je eens Gijs, de F512M is een waardeloze upgrade van de fantastisch uitziende 512TR. Deze upgrade is waarschijnlijk in de crisisjaren bedacht. Die velgen zeggen eigenlijk alles al :(

@Hans
    Goed verhaal man, praat jij maar lekker door. Liefhebbers zoals jij maken deze site waard om te lezen :)

8. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Je bent er dus niet bij zondag? :)

9. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    #21359 -Michel-, Aug 23, 2007
  10. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Dit is een Enzo in een 348 huidje
    De achterkant is duidelijk langer om de v12 te huisvesten

Leuke foto's

11. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    uhm... ja, inderdaad! Valt het op? :D

12. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Is nu in handen van een liefhebber.
    Heb de auto eens op Spa tijdens een event gezien.
    Ziet er een beetje raar uit, maar daarom is het natuurlijk een "testauto"

13. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Wel heel vet als je dat gewoon tegenkomt :) Let ook op die enorme achterbanden!!

14. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Volgens mij vorig jaar op de veiling in Maranello verkocht voor 200.000 euro. Volgens mij zit er ook een (frans) kenteken op. Het is de reden dat Bram zich inschreef voor een autotechniekcursus en ik op zoek ben naar een huis met een fijne loods.

15. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ik hoop dat iemand je getipt heeft... Als je echt hebt lopen zoeken dan weet ik nog niet hoe het met je gesteld is...

16. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #21368 328gts1987, Aug 23, 2007
    Mijne heren,

Na het (levens) bedreigende telefoontje heden middag van "Don Gijs" meldt ik mij hierbij weer aan bij de maffia, aangezien ik geen "stallion head" in mijn bed wil vinden..... (nog van harte gefeliciteerd Gijs met je verjaardag, en wat voor een...)

Het was weer een prachtreis door de zuidelijke landen van Africa, waarbij ik moet melden dat ik dit keer de lange arm van der wet ben ontglipt door de lessen van Plambo in praktijk te brengen. In Italie lukte het hem van ca. E 700,- een verlaging naar E 36,- te praten, en in zijn laatste week voor de vakantie een fly-by actie over noodstrook om te zetten in een boete ipv inlevering roze papiertje.
    Door deze acties van nabij mee te maken en te zien dat een rustige reactie tot soms bijzondere resultaten lijdt, heb ik dezelfde tactiek toegepast toen ik pardoes een speedtrap inreed met 157 km/uur waar een max gold van 80 km/uur.....
    Nu is het in Africa zo dat ze geen vragen stellen bij overtreding van meer dan 40 km/uur en je "niet over start mag" maar direct naar de GEVANGENIS!!!!!
    Slik :(
    Door de lessen alla Plambo in praktijk toe te passen (rustig blijven, ook als je al in een politie auto moet plaats nemen) kun je met wat uitleg over Nederlandse regelgeving al gauw uitstappen maar blijkt er ook nog een geld boete van ZAR 14.000 (afgerond Euro 1400,-) te staan op 40 km/uur te hard in een 80 zone.......
    slik :(
    Door nogmaals uitleg te geven en de Politie uit te leggen dat je op weg bent naar het Vliegveld om het land te verlaten en bereid bent direct te betalen kun je even later doorrijden met een sponsor actie van 100 Euri :)

Om nu effe uit te leggen over wat voor wegen we hier praten voordat iedereen begint dat dit echt niet kan, zie foto onder!

Verder wil ik nog het volgende kwijt:

@ Vu, waar heb jij die tic opgelopen om kentekens te onthouden (zoals die 308)? Ken je die van mijn 328 ook uit je hoofd?

@ Pterps, Bofkont dat je in een CS mag gummen, de foto's waren inderdaad iets bewogen..... :) mag ik ook op de foto?

@ Paulus, zoals ik vanmiddag al zei mooie bak met een streep erover.

@ Henk/Paulus al iets vernomen van dat flitsmoment tijdens de laatste rit? was het (slechts) 50+ ? (zie boven)

@ Onno, boven de 140 km/uur kom ik niet op gravelroad, ben niet gek! Op asfalt max 204 (ging niet harder)

@ Cor, uiteraard was de bolide zo rood als een F echter niet mijn eigen F (past niet in rugzak)

@ Martin is zoals ik zie in de onroerend goed gegaan, gefeliciteerd met de aanschaf (er was nog iemand met een aankoop van een huis, weet alleen niet meer wie)

@Welkom aan, Marco T (360 in mooi zilver, strak), Sander (mondial met mooi interieur!), Beach58/Onno 355 met een schitterende 355 GTS
    Image Unavailable, Please Login

17. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55
    Spijkenisse
    Full Name:
    Marco
    goedendag , is er al iets lichtelijks bekend over waar we afspreken ergens along the way voor 1 sept?
    Voor de regio R'Dam , waar is ergens een afspreekpunt ? Keileweg ?

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nee, G.J. de Jonghweg.

19. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #21371 JazzyO, Aug 23, 2007
    Welkom terug Fred, en leuk dat je een mooie vakantie had. De oude "bribe" techniek werkt nog steeds in Zuid Afrika, dat klopt. Niet correct, maar correctheid is geen traditie in ZA :).

Het klopt dat het erg verleidelijk is om hard te rijden daar. Ik had een Alfa 2.5 GTV6 en daar heb ik nog wel eens 160km op B wegen gedaan in 1 uur tussen Johannesburg en Witbank. Maar toen ze met gevangenissen begonnen te dreigen in 2002 bij meer dan 40 te hard ben ik een beetje in gaan dammen. Je wilt niet echt met een grote Mozambiqaan in een cel zonder vaseline...

Hier nog een mooi weggetje (bij Aus, richting Luderitz).

Onno
    Image Unavailable, Please Login

20. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Fred328gts

Hee, oud wijf, goed dat je er weer bent. Zondag gaan we weer even vegen :cool:

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hotel Mercure parking langs de A16 t.h.v. Dordrecht. Afslag richting Kiltunnel op de A16... 08:00 daar zijn. Maar lees ook even het speciale thread bij het menu dutch speaking.

22. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Zeg dan gewoon "bij de Mac"...

23. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55