Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 857 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
  2. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Is goed om het Duits weer even op te poetsen.... Dhrehstromlichtmaschine.... had ik al een tijdje niet meer gehoord...
    Volgende week ga ik trouwens weer richting Dld. o.a. om het volgende lustobject op mijn zoektocht te bekijken.
    Ben benieuwd of het deze keer beter afloopt dan een aantal weken terug.
    Ik heb al wel op voorhand een PPI geregeld voor het geval het wel iets leuks is, dus het lijkt er wel op dat het nu serieus gaat worden.
    Keep you all posted...

3. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Nog nooit gezien! Leuke video.. ook wanneer hij vraagt of die na zijn pensioen geen Ferrari wil.. waarop hij antwoord het prima te vinden.. Maar later toch aangeeft dat hij het misschien gaat missen..

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vertel ons eens waar je naar toe gaat, laat vast plaatjes zien. Wellicht kunnen wij je zeggen waar op te letten etc ?

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #21405 henkie, Aug 24, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Heren.... wat een weer... ik ben rijden met de F360, ciao :cool:

7. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Hee, die ken ik.

8. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Bij mij jeukt het ook. Auto staat hier naast het raam op kantoor.

9. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Als dit weer nog precies 8 dagen aanhoudt ben ik een zéér gelukkig man!:D
    Over die schitterende Schruf-boeken:
    512TR betaalde ik 130 Euro! (in Maranello, 2 jaar geleden)
    348, F40, F50 betaalde ik ong. 30 Euro/stuk op Ebay.de!!!!!

Die prijs van 500 Euro voor die 348-versie is wel héél overmoedig, geen mens die dat koopt!

10. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    jij bofkont.!!! :D:D:D:D

11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik weet meer, maar het is aan Paul om dat in zijn eigen tijd te vertellen. Kan wel verklappen dat het de moeite van de rit waard zal zijn als de auto door de keuring komt!

Onno

12. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul
    Leuk Filmpje, jammer van dat ego, "one-man-team" dat meneer even de hele auto heeft ontworpen... (later blaast hij wat minder hoog van de toren)

13. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    @Onno: Ik hoop zeker ook dat het eindelijk de moeite waard is......... alhoewel dat zoeken me een hoop plezier geeft wordt het toch een keer tijd voor resultaat.
    @Henkie: Rit gaat naar Z-O Duitsland, ik ben vorig jaar al met die auto bezig geweest en heb toen al iemand bij de auto laten kijken.
    Uiteindelijk toen niet positief beoordeeld maar ik kom er onlangs steeds meer achter dat het afwijzen van de auto meer eigenbelang is geweest van degene die is gaan kijken. Hij probeerde er zeer waarschijnlijk een verkoopcommissie uit te slepen bij de verkoper. Verder wilde hij ook nog aan mij een aankoopcommissie berekenen, terwijl ik de auto nota bene zelf gevonden had en hij puur zelf had aangeboden om een kijkje te gaan nemen omdat hij toch in de buurt woonde.... Je hebt zo van die mensen.

Ik ben volgende week daar toch redelijk in de buurt en heb de verkopende partij maar gewoon eens benaderd. PPI (pre purchase inspection) was binnen 5 seconden akkoord dus technisch gezien hopelijk geen addertjes onder het gras. Ik ga gewoon eerst zelf even kijken en als het optisch er goed uit ziet laat ik tijdens die PPI waarschijnlijk zowel een compressie als leakdown test doen + de andere gebruikelijke checks.
    Verder zeg ik er nog ff niet teveel over...
    Nou vooruit dan... even cryptisch doen....het heeft iets te maken met een vijf een vijf en een nul. Misschien wel iets anders dan je denkt.
    N.B. Zit ook een achteruitkijkspiegel zodat ik jullie in de gaten kan houden als we een keer een stukje gaan rijden.... ;)
    Dat is wel weer genoeg voor het puzzeluurtje lijkt me... als het weer zo blijft gooi ik vandaag wat eerder het bijltje erbij neer en ga lekker een stukje toeren....

14. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Hans jongen! Je schiet ALWEER midden in de roos.
    Die opmerkingen van je hadden uit mijn toetsenbord kunnen komen!
    Groot verschil tussen beiden zijnook de velgen. Beauties op de 400 en van die (bijna lelijke) platte op de 412.

15. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Waanzinnig Fred !!! Wist ik nog niet!
    Dus je hebt de knoop doorgehakt en het wordt een Tubi!
    Gaaf, dan kan ik tenminste ook eens een keer horen hoe mijn 308 ongeveer klinkt.

Of zou te verwachten moeten zijn dat daar toch een verschil in zit met een 328? Who knows ?

Ik zie je de 1e!

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #21417 pterps, Aug 24, 2007
    Esther probeerde mij gisteren te overtuigen om de camera eens thuis te laten zodat zij eens wat foto's van Lieke kon maken. Ik heb haar uitgelegd dat ik mij naakt voel zonder die camera en dat ik hem toch echt bij me wil hebben, want stel je eens voor dat.....
    Ik heb snel mijn oude camera voor haar gezocht en de batterijen vannacht opgeladen. Kortom ik kon de camera alsnog mee. Ben ik nog geen 5 minuten van huis en wat zie ik rijden!!!! Pfff was ik effe blij dat ik de camera bij me had! Ik ben de Daytona gevolgd naar een dorpje in de buurt van Zwolle, daar bleek de start van een klassieker rally te zijn. Ik heb snel nog wat foto's van het meest exclusieve spul gemaakt (oa 275 GTB en 300 SL). Dit weekend zal ik ze even posten.
    Image Unavailable, Please Login

17. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    nice ass!

18. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wat zien jouw fotos er toch altijd lekker uit.

19. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #21420 roger_l, Aug 24, 2007
    Deze auto is net uit een privé-collectie gekocht voor een heel leuk bedrag, ik sprak afgelopen zaterdag nog de winnaar van dat bedrag. Auto is in nieuwstaat.
    Image Unavailable, Please Login

20. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@d1ablo : 550pk VT?? :)

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Hij gaf aardig gas op een van de dijkjes, ik heb genoten van de benzine dampen en uitlaatgassen :)

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Leuke race tussen diverse japanse auto's, een 355, een F40 en wat Porsche's. Het is japans gesproken, maar het is vermakelijk om te zien hoe die F40 door het veld snijdt. En er wordt flink gewerkt in die F40!

http://www.youtube.com/watch?v=XXmpbhT7qQs

23. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Gaaf zeg, die lampjes die slapend naar beneden kijken... bijn nederig.. :D:D:D

24. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Peter, ben vandaag nog bij je in de buurt geweest, in Zwolle.
    Had helaas je telnr niet bij me.
    Heb op de A50 overal klassiekers zien rijden die aan een rally deelnamen. Bij de Porsche dealer tussen Arnhem en Nijmegen hadden ze een verzamelpunt of i.d.
    Heb 1 rode Ferrari zien rijden met 2 witte strepen er overheen. Denk dat het een 330 was.

Share This Page