Bravo, Hans & Beach58! We hebben alleen wat frans nodig bij Carrozzeria Francorchamps! De Meester-carrossier aldaar heet Roberto Bernardi: een rasechte Italiaan: vermits wij allen zo dol zijn op Italie en er meermaals geweest zijn (vooral in een onooglijk klein stadje in de Po-vlakte...) kunnen we Signor Bernardi z'n intro te doen in 't Italiaans: che bella lingua!
Ik spreek als half italiaan nog een paar woordjes italiaans , mischien kan ik even aan Bernardi vragen of er nog ergens een paar leuke vrouwtjes met ons mee willen rijden ! ha ha
Dino... het zijn 26 Italiaanse volbloeden en 2 duitse Nachbarn geworden. We zijn trots op je. We maken er een feest van. Overigens mis ik je duitse vriend van je verjaardag met zijn rosso 360 modena F1 ? Hoe hard kun je overigens bij jou voor de deur langs vliegen ? Daar leent dat stuk weg zich aardig voor
Axel Peter ( Duitser met 360 F1) is een vermaard bakker in de streek: heeft HOPEN werk! Hij wist nog niet heel zeker of hij kon komen, zaterdag is druk: iedereen wil pistolets, croissants of vlaai zondagochtend ! In mijn straat kan je heel hard: Max. snelheid opgemeten met Jaguar XKR (laatste model): 153 km/h En zoals Oscar Wilde ooit zei: I can resist anything, except temptation!
Mmm.... je moet daar zeker over de 200 kunnen, er is nog zat ruimte om te landen. Stuur de veldwachter maar met verlof.
Wat je al niet moet doen om op deze meeting te komen ; Ik moest me inroosteren voor de maand september, normaal kan ik mijn dagen gewoon uit kiezen maar nu moet iedreen de 1e werken omdat we 2 feesten hebben van ruim 200 man. dus ik zeg ik: ben niet zo blij dat ik de 1e moet werken, vraagt mijn baas: wat is er dan? zeg ik: dan heb ik een feest vraagt mijn baas: hoelang duurt dat feest ? zeg ik: heel de dag. vraagt mijn baas: wat voor feest ? zeg ik: een bruiloft van een oom (ik wist zo snel niets anders te verzinnen. en ik wist als ik had gezecht dat het voor een paar auto's was(zo ziet mijn baas dat) dat ik niet mocht)(dit soort fratsen haal ik normaal niet uit alleen in geval van nood) baas: oke vooruit dan maar maar ik heb nog steeds 1 probleem en dat is dat ik nog steeds geen vervoer heb naar de meeting toe, en ik wil niet voor niets vrij gevraagd hebben op deze manier.
Het kan een keer tegenzitten Gairo, je hebt vaak mee kunnen rijden met iedereen maar veel mensen nemen de partner mee. Wellicht is de trein een optie ?
maar ik heb nog steeds 1 probleem en dat is dat ik nog steeds geen vervoer heb naar de meeting toe, en ik wil niet voor niets vrij gevraagd hebben op deze manier.[/QUOTE] Hoe laat wenst u de taxi, we gaan collecteren zodat je met de taxi kan komen. Zijn er nog eisen aan het vervoersmiddel, leren bekleding, hout en een vrouwelijke chauffeur ? wat wil je in de koelkast "ranja" ?
He Dino 2010, hoe laat is je knalfuif ongeveer afgelopen, ik heb nog meerdere (avond) verplichtingen? heb er wel veel zin in.
Hoe laat wenst u de taxi, we gaan collecteren zodat je met de taxi kan komen. Zijn er nog eisen aan het vervooersmiddel, lerenbekleding, hout en een vrouwelijke chauffeur. wat wil je in de koelkast "ranja"[/QUOTE] Ik heb op de zaak eventueel nog een oud Kia busje staan ( zonder streep) , mag geleend worden !! Ha ha
jammer genoeg geen optie in het weekend gaan de eerste treinen pas na 7 uur op zijn vroegst zou ik dan pas om 10:25 in Brussel zijn
Zo vroeg al??? Joh, dan heb je nog de hele vrijdag in Brussel voordat je in dat hotelletje of hostel neerstrijkt en de volgende morgen nog voor het kraaien van de eerste haan bij Otto voor de deur staat... Waar een wil is.....
Heb ik ook al aan gedacht om vrijdag te gaan 2 problemen - ik heb vrijdag school tot 4 uur - ik moet daarna werken tot rond een uur of 11
Paulus, ik neem aan dat na de laatste taartkruimel achter de kiezen en laatste Ferrari-prijs uitgedeeld is, het wel eens 18.30 à 19.00 zou kunnen zijn! Maar àlles kan: afzakkers, uitschuivers, weglopers, je doet maar!
Respekt! Eddy is z'n vader! En die SL een 55 AMG! We zullen maar best geen straat-races organiseren zeker?
Ik heb niemand beledigd hoor Nee, dat trekken we niet Het is de snelste auto van je meeting. Alleen hij mist het charisma. (SL55amg, 5.4 V8, 476pk, 0-200 in 13,1sec, 324km/h volgens AMS)
Zie mijn gebasel van gisterenavond op het andere draadje... Vorige week wel in het Mercedes museum geweest in Stuttgart. Ze hebben daar wel degelijk errug charismatische auto's gebouwd. Is ergens een beetje mis gegaan alleen.... (en ja, die 722 is DE SLR van Moss en Jenkins, Mille Miglia 1955 in 10:07 uur.... Helaas hebben ze de voorkant gerepareerd. Fanatieke Duitsers, geen gevoel voor historie) Beetje off topic, sorry. Hans Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je BMW voor het Mercedes museum parkeren: dat is lef hebben! Die 300 SLR is een magnifieke auto. Heb hem een aantal keren tijdens de Mille Miglia een berg op horen brullen: breathtaking! Gr. Martin
Die SLR is ook een favoriete auto van mij. Geweldige auto waar natuurlijk een nog indrukwekkender verhaal aan vast zit!
Ok mercedesfanaten, even over op de orde van de dag. Over een week is het zo ver, ik heb er lang naar uitgekeken. Er zijn dus 3 verzamelpunten: 1) Henkie in Deil. Aanwezig zijn om 07:30. Om 07:45 wegrijden, aankomst grensovergang Hazeldonk 08:30 (72km) 2) Postiljon Hotel Dordrecht langs A16. Aanwezig zijn om 08:00. Paar minuten later wegrijden: Hazeldonk 08:30 (39km) 3) Grensovergang Hazeldonk / Belgie. Om 08:30 daar zijn. Wij staan daar met ongeveer 15 auto's, dus dat is alleen al mooi ! Om 09:00 uiteindelijk wegrijden denk ik. We hebben dan eerst even tijd om bij te praten, handjes te schudden, zoenen en er komen altijd mensen te laat. Als ontmoetingsplek lijkt me de grote parking naast de Shell benzinepomp het geschikste. Om 09:45 komen we dan aan bij het eerste honk waar de belgische tak aan zal sluiten. (Carrozzeria Francorchamps / Zaventem). Ongeveer 100km. Zorg dat er genoeg benzine in je tank zit, tanken en de groep verlaten is niet leuk. Wellicht in Hazeldonk gelijk je tank volgooien. Vluchtig gerekend denk ik die dag +/- 500km te rijden.
Baas Henk! Da's nog es gesproken! We hebben idd. een EIVOLLE dag voor de boeg, we moeten echt een strikte Timing in acht nemen, anders krijgen we het "Uitgebreide Taartenbuffet" pas om middernacht ( op zich wel een leuk idee, maar prakisch niet verwezenlijkbaar!) Iedereen krijgt s'ochtends in Zaventem een "Orde van de Dag"-overzicht waaraan wij ons, zonder problemen (God sta ons bij), meticuleus zullen aan houden! Als dus iemand de colonne mist omdat ie op de Kasteel-Hertogin verliefd geworden is, dan doet ie dat op eigen verantwoordelijkheid! Vergeet ook niet dat er aansluitend op de taart de "Grote Ferrari-Quiz du Pays Plat" komt! Kijk die welgeordende Ferrari-boeken nog es door! (Even heel onbescheiden: de prijzen zijn meer dan de moeite waard en allemaal Ferrari-gerelateerd!) En nu alleen nog aftellen!