Die 330 heb ik eerder dit jaar ook al eens zien rijden. Maar ik heb hem gisteren niet op het verzamelpunt gezien dus ik weet niet of het om de zelfde rally gaat die ik heb gezien.
Ik vind deze versie van de Daytona een stuk mooier dan de Plexi versie. De lampen naar beneden, en die korte chromen bumpers. Prachtig. Onno
@heren We zouden met een aantal ergens naar toe gaan, maar die persoon moet plotsklaps weg zoals jullie weten. Echter, we kunnen morgen gewoon een stukje gaan toeren en een vette uitschmijter naar binnen lebberen ergens. Dus: P.Lambo / 348holland / Fred328 / Hans / Cor_mondialT / Wim 550 ik zie jullie graag om 10:30 in Deil. En als er nog meer willen komen met hun edele paard... sluit aan, we zijn al met 7 auto's.
Ik ga dit keer niet mee , komende twee weekenden zijn ook al volgepland met leuke dingen (foto's maken en rijden), en mijn vrouwtje moet werken dus ik moet op de kleine passen. Maar volgende week ben ik zeker van de partij Over twee weken moet ik foto's maken bij de blauwvingerrally, mijn Taxi die dag is een Donkervoort, okay het is geen Ferrari maar het lijkt me toch wel een belevenis zo'n kart. Iemand ervaring met Donkeys?
Henkie! 'k Zou heel graag meegaan, maar een concert in Venlo dwingt me weer tot een totaal ander soort concentratie! Bovendien moet de 328 absoluut zijn speciale "Pays Plat"-glans behouden tot 1/9! Peter: Hoe slaag je er in om net hoekje om een Daytona tegen 't lijf te lopen? Allemaal tekens dat jouw Ferrari-koop-dag nadert! Zo'n signaal krijgt niet iedereen! 575GTC (Gairo): GOED NIEUWS! Een goede vriend van me, Jan Lippens, die komt 1/9 met de allerlaatste versie Porsche Turbo naar de Meeting! En weet je wat? Jij mag de HELE dag met hem mee!!!!!! Jij nu! Maar jij moet het wel voor mekaar zien te krijgen dat je of om 8h s'ochtends in Gent bent, of de avond tevoren! Als je toch direct naar Zaventem komt ook goed, maar dan wel ten laatste om 9.45h! Probeer anders iets met verlof van andere dagen dat je op 31/8 opneemt, dat moet toch lukken! Laat me alvast iets weten! Ik heb in elk geval m'n best gedaan! Zo'n Turbo is een echt monster, en Jan is geen van de minste chauffeurs! Zie jij nu maar dat je op een handige manier in Gent geraakt!
Henk, zoals je weet zullen wij er gewoon zijn! Sowieso maken we er ff een mini belgië meeting van! Heb er zin in!!
Aangezien men het nu wel kan uitvogelen.... deze al gezien? http://www.ferrarichat.com/ferrariads/showproduct.php?product=126&limit=recent Onno
Donkervoort is een hele belevenis inderdaad! Een vriend van me heeft een D8 270RS. Heb ik ook een keer in gereden en dat is echt extreem snel! Snelste en extreemste auto waar ik ooit in heb gereden! Daarvoor samen met hem een proefrit gemaakt in een D8 210 en dat was ook al erg snel. Hier mijn rij-impressie met foto's en 2 filmpjes : http://www.gummen.org/artikel/artikel_show.asp?art_id=331 Wat foto's van zijn 270RS hang ik aan deze post. @d1ablo : ik bedoel ieg deze 6 liter Diablo en dacht dat it laatste model altijd VT heette. http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=20934&cache=no Ik heb er een keer in gezeten bij Hessing! Dat vond ik al geweldig! Super-stoelen en de pook zat precies goed. Echte superauto!!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een 6.0!!! de mooiste Diablo aller Diablo's, dat is echt een prachtige auto, ben benieuwd. Bedankt Harry en Roger voor de plaatjes en reacties, lijkt me wel een leuke ervaring zo'n Donkervoort. Aan het eind van de dag rijden de auto's samen over de snelweg, tijdens die rit ga ik met een Hummer mee zodat ik wat rijdende foto's kan maken, lijkt met niet zo geschikt omdat vanuit een Donkervoort te doen
Er is nog steeds hoop. Felipe & Kimi: goed gedaan jochies! Trouwens, geniaal zo'n Donkervoort. Zo'n beetje de lelijkste auto op de Trabant na, maar ik zou er wel wat voor over hebben om er een te mogen rijden een keer. Lijkt me een hele ervaring, Peter! Onno
met streep en de koffer. de koffer heb ik via Gijs voor een mazell prijs. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Paulus. Ziet er geweldig uit jongen, die streep hoort erop.. @heren Wat hebben we vandaag weer een feest gehad. Weliswaar niet de beloofde 7, maar 5 auto's, maar goed. Foto's gemaakt op de illegale bosweg bij de Posbank, de Veluwe uitgekamt en zojuist op de "testbaan" in G'malsen met de DVcamera alle auto's gefilmd. We probeerden zo hard mogelijk voorbij te vliegen langs de camera. Je mag er 70, ik heb 235 op de teller gezien Soms zijn we echt kleine jongens. Ik heb ook mijn best gedaan in de Gallardo, P.Lambo wou hem "horen". Toen ik voorbij vloog zag ik hem schuimbekken als een cappuchino van intern genot. (voor de duidelijkheid, geen verkeer, het is in het weekend een verlaten industrieweg) Filmpjes komen straks.
Klinkt weer veel te goed, balen dat ik er niet bij kon zijn. Volgende week doen we het nog eens dunnetjes over toch? @ Paulus: Ziet er goed uit, die koffer is ook prachtig!
Nog wat foto's van afgelopen vrijdag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En we hebben een winnaar !! Maar goed jij wist het eigenlijk al.... Wat moet ik nou met die hoofdprijs doen.... ??? Maar goed voorlopig even kalmpjes aan... eerst van de week eens een kijkje nemen....
@ Paulus, die streep ziet er toch goed uit op de CS hoor, het maakt m gewoon af. En succes met het testen van tunnels
@ Paulus: Ziet er lekker uit die streep! @ De rest: Ik ga zo beginnen met het maken van de filmpjes Vergeten jullie niet wegmisbruikers te kijken
Oei oei oei! Wat een dag weer.. Even de nederlandse wegen geterroriseerd.. Foto's!! Tijd voor een lens met een IS @Hans, wat een schandalige vlammen werp je! Geen bbq nodig hoor! Gewoon satetje achter je uitlaat hangen.. Laatste nieuws btw al gehoord? Bosbranden in de posbank! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login