Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 859 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    @d1ablo: Was er een hoofdprijs? Dan was ik nog even stil gebleven. Maar ik was benieuwd naar je mening over die auto - ziet er erg top uit maar niet makkelijk te vinden in Europa, begrijp ik van je. Ben razend benieuwd of het wat wordt, woensdag.

Paulus, Henkie et al: het jeukt bij mij behoorlijk (understatement of the year) door al jullie verhalen. Gelukkig kan ik over 3 dagen 3 weken lang genieten!

Nu weer aan 't werk...

Onno

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Zijn leuke foto's geworden Ruud en ik ben ook erg benieuwd naar de video. Ik ben ook al druk aan het sparen voor een lens met IS, over twee weken ga ik er eentje huren voor een dag.

@ Roger: wil je je 24-105 al verkopen? ;)

@ Harry: Ik zag vanmiddag nog een SZ rijden op de A28 thv Zwolle, was jij dat toevallig?

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik heb er twee met IS: 75-300 en 100-400 en ben er erg over te spreken. Scheelt je twee stops minimaal. Ik heb geslaagde foto's gemaakt op 400mm met 1/80 uit de hand, en zelfs met 640mm op 1/30e op een beanbag (mijn digitaal heeft een 1.6 vermenigvuldiging). Lukt niet iedere keer, vooral uit de hand, maar toch. Het stabilisatiesysteem van mijn 100-400 heeft nog wel eens kuren als het buiten koud is, is wel een teleurstelling voor een lens van destijds 4800 gulden... Het is zo'n fout die bijna nooit voorkomt, maar ik heb wel een twee of drie kansen op een mooie wildfoto misgelopen, dan vloek je behoorlijk!

Onno

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,241
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Mooie foto's man! Een bewogen dagje: eerst vanochtend (tè voor een zondag) vroeg op, lekker wat kilometers gemaakt, "op stand" een bitterballetje en kaasstengeltje naar binnen gewerkt (dank voor de lokatie Fred) en uiteindelijk kunnen genieten van het natuurschoon (goeie suggestie Henk) wat ons land te bieden heeft. Tenslotte even de vouwen uit mijn broek laten rijden (dankjewel Peter) zodat ik weer fatsoenlijk op huis aan kon! Net even de GP zitten kijken, en het was er eentje uit het boekje!

Gr. Martin

5. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Pterps : nee, helaas.
    Accu is stuk en ligt nu aan de lader. Maar zo te zien gebeurt er niks.
    Tijd voor een nieuwe dus, net als ongeveer elke 2 jaar...
    Verder ook geen tijd, want morgen vol aan de bak in ons nieuwe huis!!! Morgenochtend om 9uur bij de notaris, dus daarna de hele dag klussen.
    Hier is het al bijna klaar en de garagedeur zit er nu ook in hoor :) http://www.gummen.org/tmp/Elst126.jpg
    In dat huis heb ik eindelijk electriciteit in de garage dus kan er een druppel-lader komen. Accu's moeten dan langer mee kunnen. :)

Mooie meeting weer vanmiddag blijkbaar!! Jullie hebben aardig wat wandelaars en fietsers opgeschrikt? :)
    Ik ben benieuwd naar de filmpjes!

6. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Mensen met oren dicht langs de wegen zien staan.. waarvoor dat? Is toch mooi zo'n italiaans concert?

En de opmerkingen: Het is hier een FIETSpad ook een aantal x gehoord :eek:

7. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

lol, kan ik me wel voorstellen eigenlijk. :)

Die foto van de Gallardo tussen de bladeren is leuk, Boink!

8. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  10. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Bedankt! Echt veel troep geschoten ook vandaag.. balen want er hadden wel mooie plaatjes tussengezeten.

Voor de mensen die wegmisbruikers gemist hebben met de Kever GT3 crash. Filmpje komt zo online.. :confused:

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik heb het gezien, wat een gek zeg, doorrijden met een gecrashte EVO-kever terwijl je voorklep over je voorruit gevouwen ligt met 200+......wat een freak.

12. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Die gast had drugs en een vuurwapen bij zich blijkbaar.
    Maar nog steeds had hij beter kunnen stoppen denk ik.

"Uitgegeven: 12 februari 2007 17:45

Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 17:47

MIDDENMEER - De politie heeft vrijdag een 29-jarige Amsterdammer en een man (42) en een vrouw (33) uit Purmerend opgepakt, na een wilde achtervolging over de A7. Dat heeft een woordvoerder maandag bekendgemaakt.

Bij de achtervolging werden snelheden van circa 200 kilometer per uur gehaald.

De drie konden uiteindelijk worden aangehouden in twee verschillende auto's; een Porsche en een Golf. In de Golf zat naast de twee Purmerenders een baby in een babystoeltje.

In het stoeltje vonden agenten een vuurwapen en in de kleding van de kleine troffen ze harddrugs aan."

13. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Bedankt voor de info! Heb het even toegevoegd! :)

14. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Harry, moest jij vandaag niet met je SZ in Assen zijn ?

15. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Franc : Ja, ja. :) Zie 1 van mijn vorige posts. Heb geen tijd ivm nw huis en tevens is mijn accu dood.

16. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Ik ben er vandaag geweest met m'n bertone.
    Fantastische dag !
    Ik denk dat Eduard vd Beek weer een record heeft gebroken !

17. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@boink : ik heb die info weer van iemand van gummen.org hoor!

18. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Franc : ik wist niet dat jij een Bertone had!! Of had je het al eens genoemd en heb ik het vergeten. Dat kan ook hoor. :)
    Wat voor 1 heb je?

19. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Jazeker! Ik dacht dat je dat wel al wist.
    Ik heb een 2000GTV uit 1974 en een Giulia Spider uit 1963.

20. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ziet er goed uit, alleen volgende keer niet zo veel inzoemen ;)
    Dit was leuk, doen we volgende keer weer met z'n allen.
    Misschien nog een Stradale erbij of zo...

22. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    jep klopt! of statief gebruiken :D maar dan kan je niet snel meebewegen..

23. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  24. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    #21475 348holland, Aug 26, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Nou was het programma ook wat anders dan meer dan een maand geleden afgesproken met een man of 10+, na de meest spannende dag van het jaar (11 augustus) heb ik het wel even gehad met flipper en soortgenoten, althans ben wel toe aan wat compensatie.

Vanmiddag heerlijk was aan het wassen geweest. Rondje door de polder en vanavond een mini tunneltocht (kil, drecht, onder de noord (2x), botlek (2x), benelux (2x) drecht, kil) , deels met Paulus. Vrees dat ik verliefd ben op de auto van een ander. Ze is helemaal goed. Als de klepjes open gaan zie je her en der de remlichten gaan branden. Zag Paulus vanmiddag kennelijk nog groen van de spijt, heb ik wel een kleurecht beeld. Het is een leuke hobby. Verheug me op 1 september.

Geweldige beelden gebroeders autogespot, hele mooie foto's! Ben benieuwd hoe het met Vu is, hij moet in de hemel verkeren.
    Image Unavailable, Please Login

Share This Page